elektronikus kereskedelem kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: elektronikus kereskedelem
Egyre kevesebb tér jut az új belépőknek a hazai e-kereskedelmi piacon
Az online kiskereskedelem hat legnagyobb szektora 2014 első kilenc hónapjában, a várható éves forgalom 63%-át bonyolította. Leginkább a játék-kultúra, ruházat, és szépség-egészség szektorok szereplői várják az ünnepi forgalmat. A kereskedők többsége szerint az elmúlt 3 évet figyelembe véve, eddig idén nőtt legnagyobb mértékben az új szereplők száma, de ezek sok esetben még egy évet sem élnek túl a piacon. – derül ki a GKI Digital – Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei utolsó felméréséből.
Holland brókercég indít online kereskedelmi platformot Magyarországon
Magyar nyelvű, online kereskedelmi platformot indít Magyarországon a hollandiai bejegyzésű DEGIRO brókercég
„Vedd a neten!” – nincs tumultus és kedvezmények várnak
Már javában zajlik a karácsonyi hajrá, az emberek rohamozzák az üzleteket, ám van, aki csak az utolsó napokra hagyja a vásárlást. Érdemes azonban a webshopoknál lehorgonyozni, ahol sokkal könnyebben oldhatjuk meg a vásárlást. A SzEK.org „Vedd a neten!” kezdeményezése pedig jelentős akciókat kínál a felhasználóknak.
Több hajóval több csatornán – két nap múlva SzEK.org konferencia
A Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) november 14-én tartja őszi konferenciáját "Multichannel – több hajóval több csatornán" címmel, ahol az e-kereskedők által használt csatornák hatékony gyakorlata lesz a fóksuszban.
Mobilappal adni-venni
Hogyan szabadulhatunk meg legegyszerűbben megunt CD-inktől, használt ruháinktól? Miként találhatjuk meg leendő otthonunkat, legkedvesebb házi kedvencünket vagy a család új autóját egy kattintással? Egy mobilalkalmazás elég hozzá.
Összefog a netes kereskedelmi piac
November 8-a lesz idén a DotcommerceDay, az Internetes Vásárlás Napja, mely már harmadik éve a hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb összefogása. Idén az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal lett az esemény szakmai támogatója.
eMag Magyarországon is
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
Továbbra is szárnyal az online kupon piac
6,5 milliárd Ft-os forgalmat bonyolított Magyarországon 2012-ben az online bónuszos/kuponos piac. Miközben a szereplők száma csökken és a piaci konszolidáció jelei láthatók, a legnagyobb oldalak népszerűsége töretlen – derül ki az eNET éves kutatási összefoglalójából.
E-kereskedelem 2.0.: Globál/Lokál? – avagy merre vannak még kiaknázatlan „e-lehetőségek”?
2012. november 13-án „E-kereskedelem 2.0.:Globál/Lokál?” címmel, immár hatodik alkalommal rendezi meg Budapesten a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért Közhasznú Egyesület (SzEK.org) őszi e-kereskedelmi konferenciáját, amelynek témája ezúttal az e-kereskedelmi piac globális- és lokális lehetőségei, a most indulók esélyei, a fejlődés és növekedés lehetséges irányai.
Felhőbe helyezett alkalmazás és teljes digitalizáció a kereskedelmi informatikában
Alapvetően új technológiákról, alkalmazásokat felhőbe helyező keretrendszerekről, projektalapú megközelítésekről tartottak egyeztetést a kereskedelmi szakma vezetői június 11-12-én Kecskeméten. Az ágazat képviselőinek egyöntetű elvárása volt, hogy a kereskedelmi informatika legújabb vívmányaival azonnal profitot tudjanak termelni.
EU-s felmérés az elektronikus hitelesítésről és hitelességről
Az online ügyintézés iránti fogyasztói és vállalkozói bizalom fokozása érdekében az Európai Bizottság kikéri a lakosság és más érdekelt felek véleményét arról, hogy milyen szerepet tölthet be az elektronikus aláírás, az elektronikus személyazonosítás (eID) és az elektronikus hitelesítésn az európai egységes digitális piac kialakításában. A konzultáció keretében kapott visszajelzéseket a Bizottság felhasználja az elektronikus aláírásról szóló irányelv felülvizsgálata, valamint az elektronikus személyazonosítás és az elektronikus hitelesítés kölcsönös elismerésére irányuló kezdeményezés előkészítése során. Az online konzultáció 2011. április 15-ig tart.
A Bookline.hu lett 2009. Év Internetes Kereskedője
Az "Év Internetes Kereskedője Díj" 2009. évi nyertese a Bookline.hu online áruház lett. "Az Év Legígéretesebb Internetes Kereskedője" címet a Bigyoshop.hu kapta. Az idei évben először "Az Év Innovatív Kereskedője Díjat" is kiosztották, amelyet a Netpincér.hu érdemelt ki.
Tanulmány a magyar elektronikus kereskedelemről
Az idei évben Magyarországon az elektronikus kereskedelmi forgalom megközelíti majd a 80 millió dollárt, ami a tavalyi forgalom tízszerese, állítja az IDC legújabb jelentése.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.