online fizetés kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: online fizetés

Start Up Guide LIVE – fókuszban az online értékesítés

Április 27-én és 28-án online tartja az idei első Start Up Guide LIVE eseményt a Magyar Formatervezési Tanács és a Budapest Design Week. Az előadások főbb témái a webshopokhoz kapcsolódó digitális fizetési, jogi és logisztikai tudnivalók lesznek. A vállalkozásfejlesztési program célja, hogy a kreatívipar tekintetében is különböző platformokon és ingyenes kiadványokon keresztül segítse a mikro-, kis- és középvállalkozások piacra lépését és sikeres működését.

2021. április 21. 14:58

Zen.com: sajátos fogyasztótípust hozott létre az online kereskedelem robbanásszerű növekedése

Az új technológiák iránti nyitottságának köszönhetően Közép- és Kelet-Európa e-kereskedelme a globális átlag feletti ütemben bővült az elmúlt évben (29,1%), így a régió akár az európai piac mozgatórugójává is válhat. Az online értékesítési felület létrehozása azonban még nem garantálja a kis- és középvállalkozások sikerét a digitális világban: a ZEN.com piaci elemzése szerint a gyorsuló digitalizáció új, egyéni jellemvonásokkal bíró e-fogyasztói típust hozott létre, és a vállalkozások számára élet-halál kérdés, hogy hogyan tudnak alkalmazkodni sajátos igényeikhez.

2021. április 6. 13:30

Változik a bankkártyás fizetési folyamat a jegyértékesítő csatornákon

Az online csatornákon vonatjegyet vásárló utasokat érintő változás, hogy 2020. december 31-től az Európai Unió szabályozásához alkalmazkodva Magyarországon is kötelező a kétlépcsős hitelesítés minden mobil- és online fizetés esetén a vásárlást kezdeményező fél azonosítására. Minden jegyvásárláskor a fizetés során plusz lépéseket kell tenni a tranzakció biztonsága érdekében, így a fizetési folyamat lassabbá és körülményesebbé válhat. Az egyes bankoknál vagy kártyakibocsátóknál más-más azonosítási lépések szükségesek. A MÁV START és pénzügyi szolgáltatója, a Simple felkészült a változásra, azonban előfordulhat, hogy akár banki, akár felhasználói oldalon egyéb beállítások is szükségesek.

2020. december 31. 09:54

Félünk elmenteni kártyaadatainkat

Rendszeresen vásárolunk az interneten, de nem egyszerűsítjük vele kellőképpen az életünket – derült ki az OTP Mobil megbízásából készült legfrissebb kutatásból. A 18-55 éves megkérdezettek közel kétharmada havonta többször is fizet online bankkártyával, ugyanakkor kártyaadataik elmentését csak annyian választanák, mint ahányan ódzkodnak tőle. Utóbbiak leginkább az adatmentés biztonságosságában kételkednek, de más okok is meghúzódnak a háttérben.

2019. szeptember 12. 11:37

A Barion felkészült a PSD2 erős ügyfélhitelesítésre Magyarországon

Szeptember 14-én hazánkban is életbe lép a PSD2 EU direktíva részeként az erős ügyfélhitelesítésre (SCA) vonatkozó szabályozás, mely alapjaiban változtatja meg az online bankkártyás fizetések menetét. A Barion az online fizetési szolgáltatók közül Magyarországon elsőként és egyelőre egyedüliként kapta meg a két nagy nemzetközi kártyatársaság megfelelőségi tanúsítványát. Ezzel biztosítva online fizetési rendszerének zavartalan működését az erős ügyfélhitelesítési szabályozás bevezetését követően is.

2019. augusztus 12. 17:38

Átalakítja a mobilos és online fizetési megoldások piacát a QR-kód

Megjelent a Magyar Nemzeti Bank QR-kód sztenderdjéről szóló ajánlása, így egy QR-kóddal is lehet majd az azonnali fizetési rendszerre épülő tranzakciókat indítani. Mit jelent ez a digitális pénzügyi szolgáltatások piacán? Milyen új mobilos és online fizetési megoldások várhatók? Az év innovatív terméke díjjal kitüntetett BlockBen szakértőinek elemzéséből kiderül: a QR-kód leggyorsabban az online fizetésben fog teret nyerni, de ott is versenyképes lesz, ahol még készpénzt használnak, vagy nem akarnak kártyás fizetést alkalmazni.

2019. augusztus 7. 14:19

A tizenévesek nagy része Instagram posztok alapján választ nyári úticélt

A PayPal online fizetési szolgáltató nyaralási szokásokat vizsgáló friss elemzése szerint a negyven év alattiak kétharmada világszerte a közösségi médiumokban közzétett posztokból merít ötleteket a nyaraláshoz[1], a tizenévesek pedig tízből hatan az alapján választanak úticélt, hogy mennyire lesz könnyű az átélt élményekből népszerű Instagram posztot készíteni. Az Egyesült Államokban ez az arány még magasabb, ott a negyven év alattiak már közel kilencven százaléka veszi számításba ezeket a tartalmakat.

2019. június 6. 09:02

A magyar kis- és középvállalkozások helyzete a digitális Európában

A PayPal Kisvállalkozások növekedése Európában című fehér könyve az Európai Unió 28 tagállamában bejegyzett 157.636 olyan kisvállalkozás adatait elemzi, amelyek a PayPal használatával fogadnak digitális fizetéseket. A tanulmány szerint az Európai Unióban a PayPal-es fizetést fogadó vállalkozások székhelytől függetlenül közel azonos növekedési rátával rendelkeznek (a városi cégeknél 14%, a vidéki területeken található PayPal cégek esetében pedig 12%). Mindez elsősorban a digitális gazdaságban, az exportban és az online fizetési megoldásokban rejlő lehetőségeknek köszönhető. Vajon kihasználják-e a vállalkozók ezeket a gyökeres változásokat?

2019. március 20. 09:18

Online fizetési megoldások már a közlekedésben is

Robbanásszerűen fejlődik az online fizetési piac, egy hónap alatt több mint egymilliószor fizettek a SimplePay online fizetési megoldásán keresztül. 

2018. szeptember 6. 15:03

A PayPal már magyarul is elérhető

A közép- és kelet-európai országok közül Magyarország az egyik első, ahol a PayPal helyi nyelven is elérhetővé teszi szolgáltatásait. 

2018. május 1. 08:32

Már bankkártyával is fizethetünk a Vatera online piacterén

A hazai online piacterek közül elsőként a Vatera vezette be a PayPal fizetési módot oldalán, amely lehetővé teszi a felhasználók közötti közvetlen online fizetést. A világszerte több mint 200 országban 227 millió aktív felhasználói fiókkal rendelkező online pénzügyi szolgáltatóval kötött együttműködés kezdeti időszakában különleges akciókkal élhetnek a felhasználók. A partnerség számos előnnyel jár vásárlóknak és eladóknak egyaránt.

2018. április 26. 19:13

eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac

Az elmúlt években dinamikus növekedés jellemezte a hazai online fizetési piacot: alig hat év alatt megtízszereződött a volumene. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint 2016-ban 375 milliárd forint értékben fizettek az interneten belföldön a hazai kibocsátású bankkártyákkal. Bár ezzel a forgalommal egyáltalán nem vagyunk elmaradva a világ élvonalától, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is – derül ki az eNET Internetkutató friss eTrends Monitor kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából online fizetési szakértők megkérdezésével készült. 

2018. március 12. 10:13

Egyre több ételt rendelnek a Simple alkalmazáson keresztül

Több mint 120 000 adag ételt rendeltek összesen a Simple alkalmazáson keresztül 2017-ben – derül ki az OTP Mobil adataiból. Az alkalmazás  több mint 60 000 tranzakciót regisztrált, elsősorban fővárosi vendéglátó egységekből. A legtöbb rendelés decemberben történt, a legnépszerűbb étel pedig a pizza volt.

2018. március 7. 08:15

Megállíthatatlan a Simple népszerűsége

A tavalyi évben is folytatódott az OTP Mobil két termékének sikertörténete. A Simple alkalmazáson keresztül indított vásárlások forgalma a duplájára, száma pedig háromszorosára emelkedett. 

2018. február 14. 13:46

A PayPal és a Mastercard globális szintre emeli stratégiai együttműködését

A PayPal és a Mastercard között létrejött új megállapodás egyszerűsíti az online és bolti fizetés folyamatatát, és az egész világon felgyorsíthatja a digitális fizetések elfogadását.

2017. október 16. 09:48

Már elérhető a PayPal-es fizetés Nintendo Switch készüléken

A Nintendo és PayPal megállapodásának értelmében a Nintendo készülékekre letölthető szoftverek megvásárlásához, illetve a Nintendo eShop felhasználói fiókon keresztül történő vásárlások értékének kiegyenlítésére mától 34 országban áll rendelkezésre a PayPal-es fizetési opció.

2017. augusztus 22. 15:18

Kiterjeszti eladóvédelmi programját Magyaroszágon a PayPal

A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.

2017. május 26. 11:01

Félmillió eurós tranzakcióval turbózza fel nemzetközi terjeszkedését a Barion

Hazai angyalbefektetők indítják el nemzetközi pályán az egyik legígéretesebb magyar fintech (pénzügyi-technológiai) startup céget, a Barion-t. Radikális üzleti modelljének köszönhetően a Barion Smart Gateway online fizetési megoldást másfél év alatt 1800 kereskedő vezette be, és már 400 ezer vásárló használta a szolgáltatást.

2017. május 19. 08:26

A Samsung és a Visa együttműködése forradalmasítja az online fizetést

A Samsung Electronics együttműködési megállapodást kötött a Visával, amelynek segítségével eljuttatja a Samsung Pay terméket az online kereskedőkhöz. A Samsung Pay felhasználói már ebben az évben több százezer olyan kereskedőnél vásárolhatnak majd világszerte, ahol elfogadják a Visa Checkout rendszert.

2017. április 3. 10:10

A pénzügyi szervezetek 38%-a nem képes megkülönböztetni egy kibertámadást egy hétköznapi ügyfél aktivitástól

A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös felmérése kiderítette, hogy a bankok és a különböző pénzügyi szervezetek nehezen tudják kezelni az online pénzügyi csalásokat a modern és komplex technológiai hálózatok világában. A felmérésben részt vevő szervezetek több mint egyharmada (38%) elismeri, hogy egyre nehezebb megállapítani, hogy egy tranzakció hamis vagy valódi.

2017. január 6. 10:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Xiaomi a Fortune Global 500-as listájának 338. helyére lépett

A Xiaomi immár a harmadik egymást követő évben került fel a Fortune Global 500-as listájára. A vállalat idén a 338. helyet szerezte meg, jelentősen, 84 hellyel javítva tavalyi, 422. helyezését. Ezzel a növekedési ütemmel, 2021-ben a Xiaomi a világ leggyorsabban fejlődő vállalata az Internet és Kiskereskedelem kategóriában a Fortune Global 500-as listáján.

2021. augusztus 3. 09:56

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

Újra pályázhatnak a Technology Fast 50 díjra a gyorsan fejlődő technológiai cégek: a Deloitte már 22. éve hirdeti meg közép-európai versenyét, amely a technológiai iparág leggyorsabban növekvő vállalatait rangsorolja. Mind a már befutott, mind a feltörekvő technológiai vállalatoknak platformot biztosít arra, hogy szélesebb körben bemutathassák innovatív megoldásaikat. 

2021. július 20. 16:30