szolgáltatásmenedzsment kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: szolgáltatásmenedzsment

A szolgáltatásmenedzsment jövője: tanuljunk az IT-tól!

Az IT szolgáltatásmenedzsment megjelenése átalakította a vállalatok IT működését, ami ezáltal hatékonyabbá, stabilabbá és gyorsabbá vált. A szervezeti fejlődés következő szintje a legjobb gyakorlatok kiterjesztése az üzleti háttérfolyamatokra is, egységes vállalati szolgáltatásmenedzsmentet (ESM) alakítva ki. Erre támaszkodva a cégek bővíthetik értékteremtési lehetőségeiket, új képességeket alakíthatnak ki, működési hatékonyságot növelhetnek, vagy épp költségmegtakarítást érhetnek el. Az ESM bevezetése azonban hosszú folyamat, és szorosan épül az IT szolgáltatásmenedzsmentben szerzett tapasztalatokra.

2023. február 18. 10:25

Hatékony vállalati folyamatok gombnyomásra

A különféle szolgáltatások és folyamatok kezelése komoly terhet ró a vállalatoknál az egyes részlegekre. Az informatika területén jóval egyszerűbbek az ilyen feladatok a speciálisan erre a célra kialakított rendszereknek köszönhetően, amelyek évek óta jól bevált gyakorlatokat kínálnak. A Micro Focus szakértői arra hívják fel a figyelmet, hogy az informatikai folyamatmenedzsmentet egyszerűen át lehet ültetni a szervezetek további egységeire és azok szolgáltatásaira is, így átláthatóbbá, hatékonyabbá és könnyebben felügyelhetővé válik a teljes üzleti működés.

2021. március 17. 09:46

A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"

Az ügyfeleknek erősen komplex, dinamikus környezetekben nyújtott kiváló ServiceNow-képességei elismeréseként a Fujitsu lett „Az év ServiceNow szolgáltatója” az EMEA-régióban. A díj odaítélésében fontos szempont volt a Fujitsu által a közös ügyfeleknek nyújtott kimagasló ügyfélélmény. 

2021. március 12. 11:00

Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját

Új, modern és biztonságos. Az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások egyik vezető gyártója kiadta szoftverének új verzióját, az OTRS 8-at. A szolgáltatásmenedzsment megoldás legutóbbi verziója az egyedi felhasználói igényekre fókuszál, a folyamatokat és munkafolyamatokat még hatékonyabbá változtatva a jobb felhasználói élménnyel.

2020. március 31. 14:11

Új ügyfélfelület és funkciók az OTRS 7-ben

A merev struktúrák már a múlté. Ma az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et. 

2018. november 21. 17:59

Megjelent az OTRS 6 első béta kiadása

Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, ma bejelentette az OTRS 6 kiadását.

2017. november 23. 11:11

Megjelent az OTRS 5s

Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, november 1-jén bejelentette az OTRS 5s verzióját.

2016. november 2. 10:26

Eredményes Noreg Margarétával

A Noreg Kft. javuló eredményességgel zárta a tavalyi évet: 10 százalékkal tudta növelni adózás utáni eredményeit, elérve ezzel a 28 millió forintos nettó eredményt.

2010. március 23. 17:20

CAworld: további értéknövelt szolgáltatások

A Computer Associates, a Pink Elephant és a PinkRoccade globális szolgáltatási megállapodást kötött, amely szerint mostantól közösen működnek együtt a CA-ügyfelek szolgáltatásmenedzsmentjének üzleti és költségoptimalizálásáért.

2004. június 1. 08:00

Szolgáltatásmenedzsment

A 4. Figyelő – Infopen CIO Fórum egyik kerekasztal-beszélgetésének témája a szolgáltatásmenedzsment volt. A funkcionalitás megvalósítása után a következő kérdés a működtetés s annak a felhasználó és a szolgáltató közötti viszony szempontjából az egyik sarokpontja: a minőség kontrollja. A szolgáltatásmenedzsment a hazai tapasztalatok szerint sem formális, hanem merőben gyakorlati ügy.

2003. július 13. 10:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14