Telekom
Huawei: 2030-ra egymillióra, a jelenlegi százszorosára nő az 5G-magánhálózatok száma

Jelentős társadalmi és gazdasági értéket teremt az 5.5G korszaka: a továbbfejlesztett hálózatok által kínált élményeket több mint egymilliárd végfelhasználó élvezheti majd, 2030-ra pedig egymilliónál is több 5G-alapú magánhálózat támogatja az ipar működését – hangzott el a Huawei Technologies Távközlési Üzletágának elnöke vitaindító beszédében a barcelonai Mobil Világkongresszuson.
A Xiaomi felméri a termékei karbonlábnyomát

A Xiaomi, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója bejelentette, hogy legújabb csúcskészülékén LCA karbonlábnyom-elemzést végzett, amelyben egy független, szén-dioxid-adatelemzéssel és tanúsítással foglalkozó szervezet volt a partnere. Az együttműködés eredményeként elkészült egy átfogó eljárás és módszertani modell az okostelefonok karbonlábnyomának felmérésére.
10 gigabites internetet és érzékelésre képes hálózatokat hozhat a mobilszélessáv új korszaka

Az 5G és a gigabites sebesség elérése nyitotta ki az intelligens világhoz vezető kaput, azonban az 5.5G-re történő evolúció lesz az igazi mérföldkő az odavezető úton – mondta a Huawei Technologies Távközlési Üzletágának elnöke a barcelonai Mobil Világkongresszuson. 2022 végére világszerte már több mint egymilliárdan használták az 5G-t, a vállalat szerint az intelligens, összekapcsolt világ fokozatosan egyre inkább a fizikai világ részévé válik. A szórakozás, a munka, valamint az ipari termelés a jövőben a hálózati kapcsolatokra épül majd, a növekvő üzleti, lakossági és ipari felhasználói igények még nagyobb, másodpercenként 10 gigabit sebességű sávszélességet követelnek meg.
A Bullitt Group bemutatta a Motorola defy satellite linket

A Bullitt Group, az innovatív brit mobiltelefon-gyártó a Lenovo vállalathoz tartozó Motorola Mobilityvel együttműködve bemutatta a Motorola defy satellite linket. A Bluetooth-eszköz bármely iOS vagy Android okostelefonhoz csatlakoztatva műholdas kapcsolatot biztosít*. A kiegészítő Bullitt Satellite Messengerrel érkezik, amely a Bullitt Group műholdas üzenetküldést biztosító alkalmazása.
1 éves születésnapját ünnepli a Yettel

2022. március 1-jén három országban – Magyarországon, Bulgáriában és Szerbiában – egyszerre indult a Yettel márka, amely hazánkban a márkaismertséget tekintve már 2022 szeptemberére elérte elődjének szintjét*. A mobilhálózat az első egy év alatt több mint 370 millió gigabájt adatforgalmat szolgált ki, az ügyfelek pedig közel hatmilliárd perc hanghívást indítottak és több mint egymilliárd SMS-t küldtek. A szolgáltató – összhangban a változó ügyféligényekkel – március 2-tól új számlás tarifákat vezet be.
A HONOR felhasználóközpontú innovációkkal kínál még több lehetőséget

A HONOR az MWC 2023-on mutatta be emberközpontú technológiai megközelítését: „Inspiráló Technológia” néven. Az eseményen debütált a vállalat dupla csúcskategóriás stratégiája, továbbá kiderült, hogy már nemzetközileg is kaphatók a HONOR Magic5 sorozat tagjai és a HONOR Magic Vs, amelyek mind a HONOR Magic család tagjai.
Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson

Legújabb innovációit, zászlóshajó okoseszközeit és ökoszisztéma-megoldásait is bemutatja a február 27. és március 2. között zajló barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress - MWC 2023) a Huawei fogyasztói üzletága. A különböző felhasználói élethelyzetek mentén felépített standján többek között olyan úttörő okoseszközöket állít ki a vállalat, mint az Európában hamarosan debütáló HUAWEI WATCH Buds, a vezeték nélküli fülhallgatót rejtő okosóra, de látható lesz a kizárólag Kínában kapható HUAWEI WATCH GT Cyber moduláris okosóra is.
Megérkezett a nemzetközi piacra a Leicával közösen tervezett Xiaomi 13 széria

A Xiaomi Barcelonában mutatta be csúcskategóriás okostelefon-családját, a Xiaomi 13 szériát. A Xiaomi 13 és a Xiaomi 13 Pro teljesen új élményt, jóval magasabb minőséget kínál a fényképezés terén a Xiaomi és a Leica stratégiai partnerségének, a két cég szoros együttműködésének köszönhetően.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.