Fogyasztói elektronika
Felgyorsul vagy befékez a Forma-1 népszerűsége?

A hétvégi Bahreini Nagydíjjal kezdetét veszi a Forma-1-es sorozat történetének eddigi leghosszabb, 23 állomásból álló világbajnoksága. A 2023-as szezon – a tervek szerint – november 26-án zárul az Abu Dhabi Nagydíjjal, de nagy kérdés, hogy a száguldó cirkusz világa mennyi tévénézőt tud leültetni a képernyők elé? A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) számára 1997-től állnak rendelkezésre a Forma-1-es közvetítések televíziós nézettségi adatai. A hatóság munkatársai most azt vizsgálták, hogy mikor volt a csúcson és mikor zuhant mélypontra a futamok népszerűsége.
A legújabb Xiaomi innováció megnyitja az utat a vezeték nélküli AR eszközök előtt

A Xiaomi, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója a barcelonai MWC-n egy úttörő jelentőségű fejlesztést mutatott be, a Xiaomi Wireless AR Smart Glass Discovery Edition-t. A csúcstechnológiát képviselő innováció a Xiaomi első vezeték nélküli AR (kiterjesztett valóság) szemüvege, amely IoT-ra támaszkodva kínál a környezet fényviszonyaihoz is igazodó retina kijelzőt. Az eszköz egy Snapdragon Spaces-kompatibilis okostelefonhoz kapcsolható, kifinomult módon követi a kézmozdulatokat, számos olyan applikációt támogat, amelyek a nagyobb felületen való megjelenítését segítik, és több előremutató innovatív megoldást kínál az eszközök közötti kompatibilitás megteremtése terén is.
Az IKEA új okosérzékelője a beltéri levegő minőségét méri

Ahogyan az utcán, úgy az otthonunkban sem mindegy, hogy milyen levegőt lélegzünk be. Ennek tudatosítása és az emberek jóllétének fejlesztése érdekében dobja piacra az IKEA a VINDSTYRKA levegőminőség-érzékelőt. Az áprilistól elérhető termék lehetővé teszi a beltéri levegőt szennyező anyagok mérését és monitorozását.
Tovább javítja világrekorder autóját a Széchenyi-egyetem csapata

A SZEnergy Team csapata tavaly nyáron világcsúccsal diadalmaskodott Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén, a Shell-Eco Marathonon. A győriek a páratlan siker után sem ültek ölbe tett kézzel, hanem tovább csiszolták járművüket: a siker kulcsa a konstrukció folyamatos fejlesztésében és optimalizálásában rejlik. A részletes tervekről a társaság szokásos éves design freeze eseményén számolt be, ahol a nyilvánosság értesülhetett az idei újdonságokról.
Több technológiai újítását is kiállítja a Huawei a barcelonai Mobil Világkongresszuson

Legújabb innovációit, zászlóshajó okoseszközeit és ökoszisztéma-megoldásait is bemutatja a február 27. és március 2. között zajló barcelonai Mobil Világkongresszuson (Mobile World Congress - MWC 2023) a Huawei fogyasztói üzletága. A különböző felhasználói élethelyzetek mentén felépített standján többek között olyan úttörő okoseszközöket állít ki a vállalat, mint az Európában hamarosan debütáló HUAWEI WATCH Buds, a vezeték nélküli fülhallgatót rejtő okosóra, de látható lesz a kizárólag Kínában kapható HUAWEI WATCH GT Cyber moduláris okosóra is.
A Xiaomi bemutatja vadonatúj, prémium kategóriás AIoT-termékeit

A Xiaomi nemzetközi termékbejelentő eseményén, Barcelonában mutatta be legújabb AIoT-termékeit. Az innovatív termékcsalád három tagja, a Xiaomi Buds 4 Pro, a Xiaomi Watch S1 Pro, és a Xiaomi Electric Scooter 4 Ultra az élményteli szórakoztatás forradalmasítását ígéri. Kivételes termékeivel zökkenőmentes, magával ragadó élményt biztosítva a Xiaomi új szintre emeli az emberek technológiával való kapcsolatát szerte a világon.
Generali kutatás: Egyre többen váltanának elektromos vagy hibrid autóra

Autózási szokásairól és az újabb, környezettudatos modellekkel kapcsolatos terveikről kérdezte a Generali Biztosító friss reprezentatív kutatása a 18-65 éves hazai lakosságot. A januári eredmények azt mutatják, hogy továbbra is autós nemzet vagyunk, a felnőttek 62%-a rendelkezik ugyanis saját gépjárművel.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Megvannak a digitális marketingről szóló legjobb szakdolgozatok
Az IAB Hungary digitális reklámszakmai szervezet március 24-én a GroupM Akadémia bázisán adta át a 2022-es évi Legjobb szakdolgozat a digitális marketingről című pályázat nyerteseinek járó díjakat. Az elmúlt három évben kivétel nélkül (először, másodszor, harmadszor) a Budapesti Corvinus Egyetem diákjai nyertek a pályázaton, idén először azonban egy szegedi és egy debreceni egyetem hallgatója vihette haza a legjobb pályamunkáért járó díjat.
Az Alzánál egyszerűbb lett az áruvisszaküldés és a reklamáció
Az Alza.hu ügyfelei mostantól a reklamált termékeket az AlzaBoxokon keresztül is visszaküldhetik. A Magyarországon, Szlovákiában és Csehországban több mint 210 000 csomagautomatát működtető webáruház ismét egy újabb lépéssel közelebb került céljához, hogy hálózata a helyi közösségek számára minél hasznosabb legyen és kényelmesebbé tegye mindennapjaikat.