Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Digitális arcfelismerő technológiában erős vállalat bővít Budapesten
2022. augusztus 9. 09:55Noha korábban sokan idegenkedtek a digitális arcfelismerő rendszerektől, ma már egyre többen ezzel a megoldással oldják fel az okostelefonjukat, a következő évtizedben pedig várhatóan négyszeresére nő az arcfelismerés jelenleg 4 milliárd dolláros piaca. A rendezvényszervezéstől a vendéglátáson át a biztonságtechnikáig számos iparág húzhat hasznot a technológiából, és ebből magyar szakemberek is kivehetik a részüket.
Már nem küldünk egymilliárd SMS-t, de többet telefonálunk
2022. június 24. 21:232018-ban még több mint egymilliárd darab SMS-t írtunk meg és küldtünk el a mobilunkkal, de 2021-re 30 százalékos visszaesés történt: tavaly már csak 714 millió SMS-t küldtek ki a lakossági előfizetők. Ugyanakkor a rövid szöveges üzenetek (Short Message Service) szerepe nem tűnik el: kiemelt helye van a szolgáltatók ügyfelekkel való kommunikációjában, illetve az online belépési jogosultságok ellenőrzésekor.
Eredményesek a szoftverrobotok a gyógyszeripar gazdasági és adminisztrációs területén is
2022. június 23. 13:17Közel két éve állt munkába az első szoftverrobot az Egis Gyógyszergyár Zrt.-nél, napjainkra pedig már négy robot összesen tizennyolc feladat elvégzésében segíti a gyógyszeripari nagyvállalat gazdasági vagy adminisztrációs területen dolgozó munkatársait. Bár az időzítés külön nehézséget jelentett – a fejlesztés kezdete egybeesett a covid-járvány magyarországi kitörésével –, az eddigi eredmények ígéretesek: a megvalósult fejlesztések költségei egy éven belül megtérültek.
Véleménykutatás az alternatív fizetési megoldásokról
2022. június 20. 19:42Az Elektronikus Fizetési Szolgáltatók Szövetsége (EFISZ) újabb országos reprezentatív közvélemény-kutatást készíttetett: a Szövetség ezúttal az alternatív fizetési módok témáját vette górcső alá.
IDC: visszaeshet az idén az okostelefon-kiszállítás globálisan
2022. június 3. 19:53Az idén 3,5 százalékkal, 1,31 milliárdra csökkenhet az okostelefonok kiszállítása globálisan – véli az amerikai International Data Corporation (IDC) informatikai és távközlési piackutató vállalat.
A vállalkozók számlázási szokásait vizsgálták
2022. június 3. 13:54Online számlázót használ a vállalkozások többsége, és egyre fogékonyabbak az automatizmusokra is – ezt mutatja az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. által készített reprezentatív felmérés, amely a hazai kis- és középvállalkozások, valamint egyéni vállalkozók számlázási szokásait és pénzügyi adminisztrációt segítő megoldások iránti igényét vizsgálta a Számlázz.hu megbízásából. A gyakorlati következményekkel a jelen gazdasági körülmények között különösen fontos foglalkoznunk.
A Xiaomi ismét megszerezte a második helyet a magyarországi okostelefonpiacon
2022. május 10. 13:59A Canalys vezető piackutató szerint Magyarországon a Xiaomi 21%-os részesedéssel második szereplő a magyar okostelefonpiacon, a társaság 2021 negyedik negyedéve óta tartja ezt a pozíciót. A Xiaomi éven belüli növekedése a magyar piacon 2022 első negyedévében 45% volt.
Glami.hu: nem várható visszaesés az online divatkereskedelemben
2022. április 30. 14:36A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában. A nemzetközi felmérés alapján a fogyasztók többsége az eddig tapasztalt áremelkedést csak kismértékű drágulásnak tekinti, és idén legalább ugyanannyit tervez divatra költeni, mint tavaly.
Három új Oppo okostelefon mutatkozik be a magyar piacon
2022. április 14. 16:50Az Oppo vezető globális okoseszköz márka áprilistól három új okostelefonnal és egy vezeték nélküli fülhallgatóval bővíti kínálatát Magyarországon. Néhány nap eltéréssel kereskedelmi forgalomba kerül a márka februárban bemutatott felsőkategóriás csúcskészüléke, a Find X5 Pro, valamint a népszerű Reno széria két legújabb modellje, a Reno7 5G és a Reno7 Lite 5G.
A beszerzési marketing mentheti meg a cégeket a válságban
2022. április 6. 20:11Eddig is fenyegetett a hiánygazdaság, de az orosz-ukrán háború, az EU és az egész világ által bevezetett gazdasági szankciók hatására ez a félelem egyre inkább valósággá válik. Eddig a vállalkozásoknak az értékesítési tevékenységükre kellett nagyobb figyelmet, költséget, időt szánniuk, azaz vevőszerzési marketingtevékenységet végezniük. Az új trend, hogy a cégeknek a beszerzést támogató marketing tevékenységét kell megerősíteniük. Részben megfordul a gazdasági világ, soha nem volt olyan fontos az hogy hatékony legyen a beszerzés. A beszerzési marketing gyerekcipőben jár Magyarországon, de annak, aki időben kapcsol, ez segíthet csökkenteni a krízis hozta nehézségeket.