Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 946 találata van.

« 1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    »

Meghosszabbítja előfizetéses akcióját a Yettel

2024. szeptember 2. 16:47

A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.

A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében

2024. augusztus 22. 16:59

A Xiaomi Vállalatcsoport (Xiaomi Corporation – a továbbiakban “Xiaomi” vagy “Vállalatcsoport”), a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. június 30-án zárult negyedéves időszakra (továbbiakban “az időszak”) vonatkozóan.

NMHH-kutatás: emelkedtek a háztartások hírközlési kiadásai

2024. augusztus 22. 11:45

Közel 21 ezer forint volt havonta egy átlagos háztartás hírközlési kiadása 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint a hírközlési szolgáltatásokra, azaz mobiltelefonra, internetre, tévé-előfizetésre és otthoni (vezetékes) telefonra átlagosan 20 900 Ft-ot fizettek a magyarok. A kiadások több mint felét a mobilszolgáltatás, vagyis a hanghívások és a mobiltelefonnal használt mobilinternet díja tette ki.

A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei

2024. augusztus 16. 18:33

A Huawei a globális tabletpiac harmadik legnagyobb gyártójává vált majdnem 51 százalékos éves növekedést elérve az idei év második negyedévében – derül ki a Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből.  A vállalat összesen 2,5 millió tabletet szállított április és június között világszerte, 1,5 százalékkal növelve piaci részesedését az egy évvel korábbihoz képest.

Egyre kevésbé holtszezon a nyár az e-kereskedelemben

2024. július 29. 10:31

Hagyományosan a nyár számít az e-kereskedelem leggyengébb időszakának, de a néhány éve még drasztikus szezonális különbségek egyre inkább kisimulnak, vagyis egész évben szívesen rendelünk online – és egyre inkább csomagautomatákba. 

Kiderült, hogy moziznak gyermekeikkel a magyarok

2024. július 25. 11:37

Öt-hét éves kora körül vinné el moziba a gyermekét első alkalommal a magyarok többsége – mutat rá az ETELE Cinema és Opinio piackutató közös reprezentatív felmérése. A legkisebbek első jó mozis élménye leginkább a film kiválasztásán múlik, de sokat számít a családbarát terem, illetve a kedvenc snack és üdítő is. 

A magyar férfi autósok negyede vezetett már 700 kilométernél is többet egyszerre

2024. július 23. 15:16

A horvát tengerpart magyarok körében is népszerű célpontjai, Prága vagy akár München a magyar férfi autósok több mint negyede számára akár megállás nélkül is elérhetők Budapestről – derül ki a Chery Group megbízásából készült felmérésből. Bár meglepően sokan vannak, akik már kipróbálták, milyen egy maratoni vezetés, a hazai sofőrök többsége havonta legfeljebb 500 kilométert tesz meg. 

Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján

2024. július 20. 13:47

Az LG Electronics (LG) fűtési, szellőzési és légkondicionálási (HVAC) akadémiája évente több mint 30.000 HVAC szakember képzésével erősíti a vállalat humánerőforrás-infrastruktúráját. A képzett telepítő- és szervizmérnökök hálózatát kiépítve az akadémia fontos szerepet játszik a vállalat globális B2B terjeszkedési stratégiájának támogatásában. Magyarországon is létezik ez a képzési forma, hiszen a légkondicionáló megoldások piacán meghatározó szerepet betöltő LG számára fontos, hogy a folyamatos termékinnovációt követve, rendszeresen naprakész technológiai tudást oszthasson meg az iparág szakembereivel.

Így kerülheti el, hogy céges weboldala illetéktelen kezekbe kerüljön

2024. július 19. 09:56

Létezik bevált recept ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen. A tényleges online jelenlét eléréséhez négy alappillérre érdemes odafigyelni. Szakértő árulja el a professzionális online megjelenés legfontosabb ismérveit.

Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább

2024. július 15. 10:12

A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.

« 1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    »

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36