Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Meghosszabbítja előfizetéses akcióját a Yettel
2024. szeptember 2. 16:47A hazai piacon újdonságnak számító Yepp, teljesen digitális előfizetést eredetileg a fiatal közönségnek alkotta meg a Yettel, de az első két hónap eredményei alapján világosan látszik: az előfizetők között ugyanolyan arányban megtalálható a 18-35 éves korosztály, mint az idősebb, 36-55 év közötti előfizetők, azaz a kényelemre való igény átível a generációkon.
A Xiaomi rekordmagas árbevételt ért el 2024 második negyedévében
2024. augusztus 22. 16:59A Xiaomi Vállalatcsoport (Xiaomi Corporation – a továbbiakban “Xiaomi” vagy “Vállalatcsoport”), a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, nyilvánosságra hozta nem auditált, konszolidált pénzügyi eredményeit tartalmazó üzleti jelentését a 2024. június 30-án zárult negyedéves időszakra (továbbiakban “az időszak”) vonatkozóan.
NMHH-kutatás: emelkedtek a háztartások hírközlési kiadásai
2024. augusztus 22. 11:45Közel 21 ezer forint volt havonta egy átlagos háztartás hírközlési kiadása 2023-ban. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint a hírközlési szolgáltatásokra, azaz mobiltelefonra, internetre, tévé-előfizetésre és otthoni (vezetékes) telefonra átlagosan 20 900 Ft-ot fizettek a magyarok. A kiadások több mint felét a mobilszolgáltatás, vagyis a hanghívások és a mobiltelefonnal használt mobilinternet díja tette ki.
A globális tabletpiac harmadik legnagyobb szereplőjévé vált a Huawei
2024. augusztus 16. 18:33A Huawei a globális tabletpiac harmadik legnagyobb gyártójává vált majdnem 51 százalékos éves növekedést elérve az idei év második negyedévében – derül ki a Canalys piackutató cég legfrissebb jelentéséből. A vállalat összesen 2,5 millió tabletet szállított április és június között világszerte, 1,5 százalékkal növelve piaci részesedését az egy évvel korábbihoz képest.
Egyre kevésbé holtszezon a nyár az e-kereskedelemben
2024. július 29. 10:31Hagyományosan a nyár számít az e-kereskedelem leggyengébb időszakának, de a néhány éve még drasztikus szezonális különbségek egyre inkább kisimulnak, vagyis egész évben szívesen rendelünk online – és egyre inkább csomagautomatákba.
Kiderült, hogy moziznak gyermekeikkel a magyarok
2024. július 25. 11:37Öt-hét éves kora körül vinné el moziba a gyermekét első alkalommal a magyarok többsége – mutat rá az ETELE Cinema és Opinio piackutató közös reprezentatív felmérése. A legkisebbek első jó mozis élménye leginkább a film kiválasztásán múlik, de sokat számít a családbarát terem, illetve a kedvenc snack és üdítő is.
A magyar férfi autósok negyede vezetett már 700 kilométernél is többet egyszerre
2024. július 23. 15:16A horvát tengerpart magyarok körében is népszerű célpontjai, Prága vagy akár München a magyar férfi autósok több mint negyede számára akár megállás nélkül is elérhetők Budapestről – derül ki a Chery Group megbízásából készült felmérésből. Bár meglepően sokan vannak, akik már kipróbálták, milyen egy maratoni vezetés, a hazai sofőrök többsége havonta legfeljebb 500 kilométert tesz meg.
Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján
2024. július 20. 13:47Az LG Electronics (LG) fűtési, szellőzési és légkondicionálási (HVAC) akadémiája évente több mint 30.000 HVAC szakember képzésével erősíti a vállalat humánerőforrás-infrastruktúráját. A képzett telepítő- és szervizmérnökök hálózatát kiépítve az akadémia fontos szerepet játszik a vállalat globális B2B terjeszkedési stratégiájának támogatásában. Magyarországon is létezik ez a képzési forma, hiszen a légkondicionáló megoldások piacán meghatározó szerepet betöltő LG számára fontos, hogy a folyamatos termékinnovációt követve, rendszeresen naprakész technológiai tudást oszthasson meg az iparág szakembereivel.
Így kerülheti el, hogy céges weboldala illetéktelen kezekbe kerüljön
2024. július 19. 09:56Létezik bevált recept ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen. A tényleges online jelenlét eléréséhez négy alappillérre érdemes odafigyelni. Szakértő árulja el a professzionális online megjelenés legfontosabb ismérveit.
Így vásárolunk autót – az ár mellett a márka és a műszaki paraméterek számítanak leginkább
2024. július 15. 10:12A 16-59 éves magyarok közel egyötöde tervez autóvásárlást a közeljövőben, több mint felük kétmillió forint alatti összeget szán erre – derül ki a Chery Group megbízásából készült, reprezentatív felmérésből. Bár a többség számára az ár a legfontosabb szempont, a férfiak körében ugyanennyire számít az is, hogy megbízható és ismert gyártó járműve legyen, illetve sokan kiemelték a műszaki paramétereket is.