Még két hétig lehet pályázni „Az Év Honlapja” díjra. A versenyen több nevezési kategóriában indulhatnak a résztvevők, csupán ki kell választani a honlapnak megfelelőt, és máris indul a megmérettetés.
Magyarország legrangosabb online marketingkommunikációs versenye – ahogy már korábban beszámoltuk róla – idén eltér az előző évek gyakorlatától. Ám a jól ismert kategóriák nem változtak (lásd alább).
A szervezők még két hétig várják a nevezéseket, azaz október 31-ig lehet jelentkezni. A pályázat benyújtásához mindössze egy rövid regisztráció szükséges, amelyet a honlapon megtehetnek a nevezők.
A rokonok, barátok segítségét is igénybe vehetjük, ugyanis az idei év nagy újdonsága, hogy Facebookon is lehet szavazni a legszimpatikusabb honlapra.
A kategóriák:
1. Az év kreatív megoldása (banner, popup, microsite...)
2. E-kereskedelem
3. E-learning
4. Egészségügy
5. Elektronikus hírlevél
6. Életmód és Sport
7. Ifjúsági: 14-18 év (középiskolai tanulók) közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott személyes weblap
8. Ipari web
9. Kereskedelem
10. Kormányzat: Kormányzati oldalak, kormányzati háttérintézmények oldalai
11. Közösségi marketing megoldások
12. Közösségi oldal
13. Kultúra
14. Márkasite
15. Márkázott digitális megoldások: Branded Content, Branded Entertainment
16. Média (online és offline)
17. Mobil marketing alkalmazások (appok, beágyazott hirdetések, kampányok, stb.)
18. Művészek, közszereplők honlapja
19. Oktatás
20. Önkormányzatok és települések
21. Portfólió oldalak: (régi személyes oldal kategória) magánszemélyek tulajdonában lévő weblapok. Ebbe a kategóriába csak magánszemélyek nevezhetnek!
22. Szolgáltatás
23. Társadalmi és civil szervezetek
24. Turizmus
25. Vendéglátás (szállodák, éttermek honlapjai)