Nem sokkal azután, hogy a Google okosszemüvege minden amerikai számára elérhetővé vált, a Google máris leszerződtetette Ivy Rose, tapasztalt marketingszakembert, hogy koordinálja a csapatot.
Ivy Ross vezeti ezután a Glass csapatát, aki tapasztalt szakembernek számít a marketingszakmában. Számos vállalatnál dolgozott már, többek között a Mattelnél, az Old Naynél, a Disneynél, és legutóbb az Art.com marketingosztályának vezetőhelyettese volt.
Rose Google+ posztjában írt arról, hogy az emberek segítségével keresi a válaszokat azokra az egyszerű, ugyanakkor merész kérdésekre, melyeket a Glass vet fel: például a technológia képes-e minket szabaddá tenni és hagyni, hogy a pillanatnak éljünk, ahelyett, hogy kiszakítana belőle?
A Google Glass már bebizonyította, hogy van létjogosultsága a piacon, és a használatának tárháza már eddig végtelenül szélesnek bizonyult, hiszen akár egy beteg gyermeknek is örömet okozhatunk vele. Ám az eszköz mindennapi fogadtatása még hagy kivetnivalót maga után. A technológiai siker messze meghaladta a közvélemény fogadtatását. Nem olyan régen, februárban például egy nőt San Franciscóban megtámadtak azért, mert a Glasst viselte.
Rossnak tehát akad tennivalója bőven, hiszen a szemüveg megítélésén és piaci pozícióján sokat kell még javítania. A cél, hogy az eszköz elfogadott, sőt kívánatos tömeges piaci elemmé váljon.
Forrás: Mashable.com