Lecserélte keresősőmotorját az Origo Kereső: az OK hátterében immár a népszerűségben verhetetlen Google áll.
Az Origo valamikor az AltaVista magyarosított verziójával, az AltaVizslával indította keresőszolgáltatását, a Google-t megelőzően pedig az OK-kereséseket a Yahoo keresőmotorja végezte.
A Google nem csak Amerikában, hanem a jelek szerint a „provinciákban” is borsot tör vetélytársai orra alá. Nem elég, hogy a Yahoo és a Microsoft orra elöl a közelmúltban sikerült megkaparintania a Double Click adserver felvásárlásának lehetőségét, ezúttal Magyarország leglátogatottab portálján, az Origon is felváltotta azt a keresőt, ami mögött korábban az egyik legnagyobb ellenfele, a Yahoo állt.
A T-Online a T-Mobile és a Google május 15-ére közös sajtótájékoztatót hirdetett meg, feltehetőleg ott jelentik be hivatalosan is, hogy a T-keresők mögött immár a Google-t kell keresni. Az eseményre Magyarországra érkezik Nikesh Arora, a Google európai működéséért felelős alelnöke is, hogy ő számoljon be a Google és a T-Csoport kibontakozó együttműködéséről. Bár elképzelhető, ám nem tartjuk valószínűnek, hogy Nikesh Arora jövő kedden többet árulna el a Prim Online-nak az esetleges magyarországi Google-fejlesztőközponttal kapcsolatos értesüléseiről (http://hirek.prim.hu/cikk/60358/) amit (igaz: cca. három héttel később) más forrásokból az Index és a Figyelő is megerősített.