Az idén immár tizedszer meghirdett Év Honlapja pályázat szervezői a jubileumi évben is előrukkoltak néhány újdonsággal. Az eddigi 22 kategória most 3 újabbal bővült: a márkázott digitális megoldásokkal, a közösségi marketing megoldásokkal és a mobil marketing alkalmazásokkal. A díjak száma nem csak az új kategóriákkal gyarapszik, hiszen a Közösségi marketing megoldások Facebookos nevezői közül egy valaki haza viheti az „Év Facebook oldala” díjat is.
Az Év Honlapja pályázat nem csak azok körében népszerű, akik saját weboldalukat meg kívánják méretni, a nagyközönség is szívesen látogatja a díjnyertes oldalakat, akár csak kíváncsiságból is. (Egy apró tesztnek lehet tekinteni azt is, hogy a Prím Online a közelmúltban tízrészes cikksorozatban ismertette a Time Magazin által tíz kategóriában kiválasztott 50 legjobb weboldalt, és az elmúlt hónapban nemigen volt olvasottabb cikkünk ezeknél a beszámolóknál.)
A pályázat jelentkezési határideje október 31-e, mely után a szakmai zsűri mind a 25 kategóriában kiválasztja Az Év Honlapját, valamint minőségi és különdíjban részesíti a legjobb pályázatokat. Újítás még, hogy idén a közönségszavazás két platformon fog zajlani, a szokott módon, illetve a Facebookon is.
A díjátadó december 2-án, Budapesten lesz, ahol online workshop lehetőség várja majd az érdeklődőket és a pályázókat egyaránt, majd a díjak átadását követi - a 10. szülinap alkalmából - a nagyszabású afterparty.
Bővebb információ: www.azevhonlapja.hu