Kis híján megbüntették a Google vezető nélküli autóját
Megállított egy kaliforniai rendőr egy Google-robotautót, mert az túl lassan haladt.
Egy rendőrnek feltűnt, hogy az egyik jármű mögött feltorlódott a forgalom - magyarázta a Google székhelyének otthont adó Mountain View rendőrsége egy blogbejegyzésben. A "tettes" az internetóriás egyik vezető nélküli kocsija volt - tudósított a The Daily Telegraph.
A robotautó óránként alig 39 kilométeres sebességgel haladt egy olyan szakaszon, ahol 56-tal is mehetett volna. A rendőr megállította, hogy a vezető figyelmét felhívja a közlekedés akadályozására vonatkozó előírásokra - folytatódik a bejegyzés. Az autó utasát - aki nem vezette a járművet - nem büntették meg, mert nem sértett jogszabályt, a vezető nélküli autóknak szabad lassabban is haladniuk.
A Google hivatalos blogjában annyit válaszolt, hogy saját fejlesztésű automata járműveik óránkénti sebességét 40 kilométerre korlátozták. A Google-kocsik számítógépe azért vezet ilyen óvatosan, hogy a veszélyes közlekedési szituációkat megelőzze.
A robotautók 2009 óta tartó tesztidőszaka alatt előforduló igen kevés balesetnél többségében emberek vezette kocsik hajtottak az automata járműbe - foglalta össze az eddigi tapasztalatokat a vállalat blogja.
Hozzátették, büszkék arra, hogy közlekedési bírságot még sose róttak ki a cseppalakú elektromos kocsikra.
Kapcsolódó cikkek
- Okosórát gyártott a Tag Heuer
- Okosórát gyártott a Tag Heuer
- A virtuális valóság videókat is támogatja a YouTube Android alkalmazása
- A virtuális valóság videókat is támogatja a YouTube Android alkalmazása
- A Marshmallow is felkerült az Android népszerűségi listára
- A Marshmallow is felkerült az Android népszerűségi listára
- A Google-titok: tippek a világcég alelnökétől
- A Google-titok: tippek a világcég alelnökétől
- Már működik a Google mesterséges intelligenciája
- Már működik a Google mesterséges intelligenciája
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bridgestone abroncsokon gurul a Maserati első teljesen elektromos SUV-ja
A prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások terén világszinten vezető Bridgestone-t választotta a Maserati, hogy egyedi 20"-os gumiabroncsokat fejlesszen első teljesen elektromos SUV-ja, a Maserati Grecale Folgore számára.
Használt autót webshopból?
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben?
Új korszak az elektromobilitásban
A Maserati „Folgore Day” névre keresztelt nagyszabású eseményén mutatta be első 100%-ban elektromos kabrióját, a GranCabrio Folgore-t, melyet az úgynevezett „IT TURNS YOU ON” kampánnyal népszerűsítenek, az olasz művész, Damiano David szerepelésével. A modenai székhelyű márka fennállásának 110. évfordulóján a szigonyos márka ismertette ambiciózus céljait az elektromos átállás terén, valamint lerántotta a leplet TRIDENTE elektromos motorcsónakjáról is.
Közel félmillió e-töltőpontra is szüksége lehet Franciaországnak néhány éven belül
A becslések szerint 2030-ra Franciaországban legalább 330 ezer, de akár 480 ezer e-töltőállomásra is szükség lehet. Ehhez gyors ütemben, folyamatosan újabb és újabb autópálya-pihenőhelyeket szerelnek fel töltőkkel, ahol már most akár 20 perc alatt 80 százalékra „tankolhatóak” az e-autók.
A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
A Continental SportContact 7 gumiabroncs első helyezést ért el az Auto Bild sportscars kiadványa által végzett UHP nyári gumiabroncs-teszten (24/4. szám), melyen „tesztgyőztes” és „példamutató” minősítést kapott. A nagy teljesítményű autógumi hat nemzetközi gyártó modelljével szemben győzött: 1,2-es összpontszámmal a teszt első helyezettje lett. A szerkesztők a 265/35 R 19-es méretű autógumit egy Mercedes AMG GT első-, míg a 295/30 R 20-as méretű modellt annak a hátsó tengelyén tesztelték, összesen kilenc tesztszakaszban, vizes és száraz utakon egyaránt.