Prim.hu - Kiemelt hír

A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben

Idén első alkalommal kínál lehetőséget a magyar diákoknak az EdisonKids a Samsung támogatásával elindított kezdeményezése, a világszerte sikeres programon alapuló Megoldások a holnapért kihívás. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve 12 és 18 év közötti diákjait keresi, akik szeretnének a jelen legfontosabb kérdéseire a jövő megoldásaival válaszolni. A kezdeményezés célja, hogy teret adjon a fiatal tehetségeknek és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról. A jelentkezés már elindult, a csapatok március 15-ig szállhatnak versenybe az összesen 1,5 millió forint értékű fődíjért.

2021. február 24. 12:19

A Teradyne bejelentette a Universal Robots új elnökét

A Teradyne, Inc. ma bejelentette, hogy Kim Povlsent nevezték ki az Universal Robots elnökévé. A dán Povlsen a csúcstechnológián és kereskedelmi szempontokon alapuló globális vezetői tapasztalatot hoz a vállalathoz, és a Universal Robots-ot a növekedés és az innováció következő szakaszába fogja vezetni. Kinevezése megerősíti a Teradyne elkötelezettségét az Universal Robots dán kötődése iránt, és annak szerepét a helyi robotikai közösség további fejlesztésében. Kim az új szerepkörben március 21-én kezdi meg a munkát a Universal Robotsnál.

2021. február 16. 16:27

Már lehet jelentkezni a Vodafone Digitális Díjra

Immár harmadik alkalommal hirdeti meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a nagy sikerű Vodafone Digitális Díjat, mellyel célja, hogy ösztönözze és elismerje azokat az innovátorokat, akik digitális megoldásukkal valamely társadalmi kihívásra kínálnak megoldást. A 15 millió forint összdíjazású pályázatra idén olyan projektekkel lehet nevezni, melyek az oktatás, az egészségügy vagy a környezetvédelem területén könnyíthetik meg mindennapjainkat. A Vodafone Digitális Díj részletei itt érhetők el.

2021. február 11. 14:57

Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei

Kihirdették az idén hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards országos verseny nyerteseit. A kisebb cégek és alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó megmérettetésre rekord mennyiségű pályázat érkezett a januári határidőig, ennek megfelelően korábban nem látott számú díjazottat hirdettek. A két fődíjat a Billingo Technologies Zrt. és a Kreatív Vonalak Kft. érdemelte ki, míg különdíjat a Klausz Social Group Kft. és a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház kapott.

2021. február 2. 19:40

Három szolgáltató 150,2 milliárd forintért licitált mobilfrekvenciákra

A 900 MHz-es és az 1800 MHz-es frekvenciasávok frekvenciahasználati jogosultságainak licitálását szigorú óvintézkedések mellett január 28-án tartotta meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A résztvevő Magyar Telekom Nyrt., a Telenor Magyarország Zrt. és a Vodafone Magyarország Zrt. összesen 150,2 milliárd forint értékben licitált másfél évtizedre szóló használati jogosultságokért.

2021. január 28. 15:56

CES fotelből,

Néhány hónappal ezelőtt sikerült a CES alapítójával, Gary Shapiro-val beszélgetnem - stílusosan chat-formában - a virtuális CES-ről.  Megnyugtatott hogy mindent megtesznek a virtuális konferenciázás élménnyé tétele érdekében.

2021. január 12. 18:45

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Mától Budapest nagy részén elérhető a Vodafone 5G hálózata

A hazai szolgáltatók közül elsőként, Budapest lakott területének nagy részén elérhetővé vált a kültéri 5G hálózat a Vodafone ügyfelei számára: Budapesten és környékén több mint 200 bázisállomáson kapcsolták fel az 5G-t. A Vodafone emellett bejelentette, hogy a tervek szerint az első negyedév végéig országosan közel 300 bázisállomáson fogják felkapcsolni az 5G-t, ezzel további nagyvárosokban és kisebb településeken is elérhetővé téve az újgenerációs mobilhálózatot.

2021. március 4. 16:27

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49