Prim.hu - Kiemelt hír

Változások a Liberty Global európai vezetőségében

A mai napon a Liberty Global bejelentette, hogy Erik Tveter, a vállalat kelet-európai régiójának igazgatója távozik a cégtől. Tveter 2009 óta erősítette a Liberty Global vezetői csapatát, mint a vállalat svájci kábelkommunikációs érdekeltségének vezérigazgatója, majd a kibővített, Ausztriát is magában foglaló közép- és kelet-európai régió vezetője. Ezt követően – egészen mostanáig – a kelet-európai cégcsoport vezérigazgatói és a UPC Svájc elnöki feladatait párhuzamosan látta el.

2019. június 17. 17:04

A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

2019. június 6. 14:17

Új Business Director a Panasonic-nál

A Panasonic bejelentette, hogy az új pénzügyi évvel kezdődően kibővíti a cseh menedzsment hatáskörét. Peter Menky-nek, aki jelenleg a Panasonic Marketing Europe divízión belül Csehországot és Szlovákiát vezeti, további régióval bővül a feladatköre, amely magában foglalja Magyarországot és az adriai régiót is. Martin Jedlička, aki a Panasonic Marketing Europe-on belül Csehország és Szlovákia jelenlegi marketingigazgatója az előbb említett országokkal kibővített régió marketingkommunikációs igazgatójaként támogatja majd Peter Menky munkáját.

2019. május 28. 16:20

Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban

Hazánkban közel 5,4 millióan szoktak rendszeresen online vásárolni, a felnőtt magyar internetezők 91 százaléka. Mivel már nehéz érdemben növelni a számukat, a jövőben várhatóan a vásárlás intenzitásának növekedése jelenti majd az e-kereskedelem érdemi bővülésének alapját. Ehhez előreláthatólag nagyban hozzá fog járulni az online bevásárlási szolgáltatások terjedése, melyeket eddig 1,2 millióan vettek igénybe idehaza. Az eNET rendszeres, éves lakossági e-kereskedelmi kutatása az online vásárlás fő trendjeit vizsgálta.

2019. május 22. 12:56

A Magyar Telekom 2019. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2019. első negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. május 9. 11:15

Látványos növekedés és gyarapodó ügyfélszám a UPC-nél

Az egyes üzletágak erős teljesítményének köszönhetően 6,6%-os árbevétel-növekedéssel, valamint az előfizetések és ügyfelek számának kiegyensúlyozott gyarapodásával zárta 2019 első negyedévét az előző év azonos időszakához képest a UPC Magyarország. 

2019. május 7. 13:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben

4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.

2019. június 4. 11:26

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05
online sportfogadás