Beszéld meg az internetes eladóval!

Zsigó József, 2000. december 20. 19:31
A Marketing Database Associates angliai kirendeltsége WebCall néven olyan szolgáltatást indított, amelynek segítségével on-line vásárlás közben megbeszélhetjük az eladókkal mindazokat a kérdéseket, amelyeket a hagyományos vásárlásnál is tisztázni szoktunk.
Felmérések szerint a weben kezdett vásárlások 60 százaléka nem fejeződik be, mivel a potenciális vásárlók nem kapnak gyors és megnyugtató választ kérdéseikre, mint például, mennyire biztonságos a kártyával történő fizetés, van-e raktáron a kiválasztott áru és hogyan lehet visszacserélni, ha mégsem tetszik. Csak ebben az évben 6 milliárd dollár veszteség éri az on-line boltok eladóit emiatt, és a következő öt év alatt a veszteség elérheti a 173 milliárd dollárt.

Az MDA által indított új szolgáltatás segítségével a vevőknek nem kell kilépniük az internetkapcsolatból, ha valami problémájuk van, on-line beszélhetnek az éppen szabad eladóval - írja az ElectricNews.

Kulcsszavak: onlineszolg e-commerce

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50