Siemens mobiltelefon-kampány

, 2001. február 8. 18:55
„Be inspired!” felhívással a Siemens egész világra kiterjedő imázskampányt indított február elején. A cél a Siemens Mobil termékek - főképpen mobiltelefonok - ismertségének növelése és a márkaszemélyiség alakítása.
A kampány üzenete, hogy a Siemens Mobil termékek üzletága nyitott gondolkozású, barátságos, fiatalos, emberközpontú, innovatív partner. Magyarországon a Mobil termékek üzletág kommunikációs tevékenysége óriásplakátok, sajtó- és és televíziós hirdetések segítségével valósul meg. A kampány révén a Siemens tovább szándékozik erősíteni helyzetét a mobiltelefonok piacán, ahol Európában már a 2. helyet foglalja el. Mobil termékek üzletága dinamikus fejlődik, és a Siemens nyereségéhez is jelentősen hozzájárul.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14