Dotkom Klub a dotcom cégek válságáról

Kovács Attila, 2001. április 9. 22:23
Április 9-én rendezte idei első Dotkom Klub sajtórendezvényét a Dotkom Internet Consulting cég. A téma ezúttal az elmúlt időszakban nagy számban létrejött, tisztán internetes cégek válságának, a magyarországi helyzet különbözőségének az elemzése volt.
A házigazdák mellett a meghívott vitapartnerek (a Sunbooks, NetSurvey, MAVA stb. képviseletében) is elmondták tapasztalataikat, véleményüket. Néhány megállapítás a résztvevők részéről: mivel Magyarországon nem volt dotcom cégalapítási láz, kimaradunk az életképtelen cégek felszámolásából is, gond lehet viszont, hogy a korábban a tisztán internetes cégekért sok pénzt adó befektetők most világszerte látványosan kivonultak erről a területről; nehezebb helyzetbe kerülnek az újonnan alakuló tisztán internetes vállalkozások; viszont a hagyományos cégek a korábbinál kevesebb probléma mellett terjeszkedhetnek az online marketing és értékesítési csatornák felé; Magyarországon az 1,5-2 éves előre finanszírozást megvalósítani képes dotcom cégeknek van túlélési lehetősége; a nyugati világban az elmúlt hónapok dotcom válságának egyik oka, hogy túl sokan akartak befektetni az ilyen cégekbe.

A Dotkom Klub következő összejövetelére két hónap múlva kerül sor.

Kulcsszavak: trend dotcom dot-com

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55