Az AOL a kínai piacra tör

MTI Sajtóadatbank, 2001. június 12. 07:28
A világ egyi vezető internetszolgáltatója, az amerikai AOL Time Warner célba vette a kínai piacot: vegyes vállalkozást hoz létre egy hongkongi székhelyű számítógépgyártó céggel Kínában. A kínai előírásoknak megfelelve 49 százalékos lesz részesedése - jelentette a Dow Jones.
A vállalkozáshoz mindkét fél egyelőre 100-100 millió dollárral járul hozzá. A partner a Legend Holdings, amely az American Online(AOL) támogatásával megerősítheti helyét a kínai PC-ipar vezető cégeként. Az AOL már belépett a Legend tőketulajdonosai közé, 40 százalékot szerezve meg, mivel az internetelérést is szolgáltat Hongkongban. A vezető kínai szolgáltatók és portálok között azonban nem jegyzik a nevét és Hongkongból nem tudják Kínát kiszolgálni.

A nagy ázsiai országban egyelőre komoly akadálya az internetes vállalkozások fejlődésének, hogy az internetes hirdetési piac fejletlen, az idén az itt képződő bevételek legfeljebb a 80 millió dollárt érik el a Merrill Lynch becslése szerint.

Kulcsszavak: +céginfo AOL

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50