Németországban nőnek a hirdetési kiadások

MTI Sajtóadatbank, 2002. július 23. 07:29
A reklámipar pangása ellenére nőnek az internetes hirdetésekre szánt kiadások Németországban.
A Nielsen Media Research médiakutató vizsgálatából kitűnik, hogy a befektetések az internetes hirdetésekbe az első félévben 5,4 százalékkal, 114,2 millió euróra nőttek. Júniusban 20 százalékkal többet adtak ki az internetes hirdetésekre, mint a tavalyi év azonos hónapjában.

Az összes hirdetési kiadásokból azonban az online-hirdetések még mindig csak 1,4 százalékot tesznek ki. Az internethirdetés vezető kategóriája az adatok szerint a szolgáltatások piaca, 26 millió euróval. Ezt követi a képzés és a média világa, 16,4 millió euróval.

Kulcsszavak: reklám trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50