Véget ért az eBay-AOL reklámszövetség

Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2003. április 1. 20:50
Az eBay és az AOL Time Warner csendben felszámolta a médiaóriás reklámfelületeinek értékesítésére létrehozott szövetséget. A megállapodás a hét elején járt le, és bár egyik vállalat sem adott ki közleményt, az eBay éves jelentésében szerepel a megállapodás, mely "nem került sem meghosszabbításra, sem megújításra".
A korábbi gyakorlat szerint az eBay gyakorlatilag árulta az AOL Time Warner felületeit, ám nemrég stratégiai döntés született az ágazat leépítéséről, mivel nem hozott elég profitot. Közben az eBay fórumához legközelebb álló AOL online szolgáltatásaiban csökkentette a reklámokat, és megszüntette a külső értékesítést a külön ablakokban megnyíló felületekre. Ennek oka a sorozatos, és egyre jobban érezhető reklamációhullám a felhasználók részéről. Az AOL végül úgy értékelte a helyzetet, hogy többet vesztenek, mint nyernek az egész ügyön, tehát nem érdemes erőltetni a dolgot. A médiacég ennek ellenére minden megjelenési formájában továbbra is kiszolgálja az eBay révén szerzett ügyfeleket, de csak a szerződések lejártáig.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50