Érdemes az interneten hirdetni!
Neo: Újabb sikeres GTS DataNet kampány
Nagy Katalin, a GTS DataNet online kampányait bonyolító Neo Interactive média igazgatója hozzátette, hogy amíg itthon a hirdetők költségvetésük legnagyobb részét TV reklámokra, a többit pedig nyomtatott anyagokra költik, addig az USA-ban a rendelkezésre álló büdzsé akár 10-15%-át fordítják internetes reklámozásra.
A „csökkenő tévénézés törvénye" szerint a fogyasztók egyre nagyobb tömegei (főleg fiatalok) és egyre értékesebb csoportjai (pl. döntéshozók) válnak elérhetetlenné a mind több hirdető által túl drágának ítélt TV reklámokkal. Ez elsősorban az internet médiamixben betöltött szerepét erősíti, amelyet alátámaszt a BigResearch ezév áprilisában zajló kutatása is: az Egyesült Államokban a férfiak 24%-a, a nők 30%-a csatlakozik a világhálóra televízió-nézés közben, tehát egyre több tévénéző figyelmét vonja el az internet.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
Az Év logisztikai fejlesztése Magyarországon a Prologis – Sziget II park
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.
Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be
Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.
Országos kutatás vizsgálta, hogy mi a közös az anyai és vezetői készségekben
Határozottság, konfliktuskezelés, problémamegoldó képesség és empátia: ezek a legfőbb vezetői tulajdonságok, melyek édesanyaként is elengedhetetlenek a magyarok szerint – derült ki a Yettel friss, országos, anyák napja alkalmából készített kutatásából. A mobilszolgáltató a vezetői kompetenciákat vetette össze az anyasághoz szükséges képességekkel, és az is kiderült, hogy tízből nyolc válaszadó szerint a gyereknevelés során tanult készségeket a munkavégzésben is lehet kamatoztatni.
MiTeC System Information X 5.0.0.0
Az otthoni használatra ingyenes MiTeC System Information X részletes információt szolgáltat gépünk hardveres összetevőiről (CPU, memória, alaplap, operációs rendszer, videokártya, monitor, tárolóeszközök, hálózati kártya, nyomtatók, USB portok). Beszámolót készít az összes megjelenített adatról.
Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!
A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.