Novemberben indul a reklámzabálás

Play Station-reklámblokk a rendezvényen

forrás Prim Online, 2004. október 28. 19:00
2004-ben immár negyedik alkalommal kerül megrendezésre a Reklámzabálók Éjszakája Magyarországon. Az idei évben a fergeteges reklámesemény történetében számos nagyszabású újítás és változás történt.
  • A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 országos rendezvénysorozattá bővült, a debreceni és győri állomásokkal kiegészülve összesen három helyszínen négy reklámhabzsolást tombolhat végig a közönség. Júliusban elindult hazánk első és egyetlen reklámközéleti portálja, a www.reklamzabalok.hu. Idén először az Éjszakák beharangozó kampányát tévészpotok is támogatják, valamint megszületett a rendezvénysorozat első hivatalos slágere, a Zsiráfdal is. Bővült az SMS és online közönségszavazások köre is, a legjobb reklámfilmek mellett 2004-ben már a legkedveltebb reklámarcokra is leadhatjuk voksainkat. És az újítások sora a jövő évben is folytatódik: a TV2-vel létrejött együttműködés keretében körvonalazódik egy reklámkulturális televíziós műsor, illetve a tervek szerint 2005 tavaszán debütál Magyarországon a Kings of Ads esemény, amelyen a világ leghíresebb játékfilmrendezőinek reklámfilmes kalandozásaiba nyerhetünk bepillantást egy 2 és fél órás vetítés során. A többéves sikeres együttműködés folytatásaként a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 főtámogatója és névszponzora idén is a Vodafone.

Megrendezésének negyedik évében a Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 túllép Budapest határain és ellátogat Debrecenbe és Győrbe is. Az országos rendezvénysorozattá bővült fergeteges reklámhabzsolást így 3 helyszínen (Debrecen - Lovarda, Győr - Egyetemi Csarnok, Budapest - Kongresszusi Központ) összesen 4 alkalommal tombolhatja végig a közönség. A Budapesten tartandó második Éjszaka az idei turné záró gálaestje, és egyben a marketingkommunikációs szakma kiemelt rendezvénye is, ezen az estén adják át a szervezők a díjakat a legjobb reklámfilmeknek és legnépszerűbb reklámarcoknak, valamint ekkor debütál rövid ízelítővel a Kings of Ads.

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 beharangozó kampánya minden eddiginél nagyobb médiatámogatást kapott (médiatámogatója az eseménynek az Adverticum Rt. is, mely a legjobb bannert fogja díjazni). A számos indoor és sajtómegjelenés, rádióreklám, valamint a hatalmas óriásplakát jelenlét (Europlakát, Mediacontact, Intermédia hálózatok) mellett, idén először tévészpotok is népszerűsítik a rendezvénysorozatot a TV2, a VIVA TV és a Spektrum Televízió képernyőjén. A háromféle klasszikus szpoton túl egy izgalmas meglepetés is része a tévékampánynak, ugyanis idén Klapka György is részt vett a Reklámzabálók népszerűsítésében, a vele készített reklámfilmek a kultikus "Vámház körút" szpotokat idézik, és szintén fel-feltűnnek majd a televíziós csatornákon.

A nagymértékű médiatámogatás részeként 2004-ben is készül Reklámzabálók Pesti Est, illetve Debreceni és Győri Est különkiadás. Sőt "Legyél te a Reklámzabálók hőse" címmel az Est Média közös játékot is indít a szervezőkkel, amelynek során a rendezvénysorozat plakátjain visszaköszönő titkos ügynök figurájába helyettesíthetik be magukat a résztvevők, akik közül a szerencsések belépőket nyerhetnek az Éjszakákra, illetve Ferrari pulóvereket és MINI tesztvezetést.

A MINI a nyereménysorsoláson kívül számos egyéb különlegességgel is készült az idei rendezvénysorozatra. Budapesten, Debrecenben és Győrött egyaránt a főműsor részeként megtekinthetjük a MINI Cabrio tánc show-t a MINI életstílust közvetítő koreográfiával. Majd ezután a MINI standon részt vehetünk a MINI képzőn, ami tulajdonképpen egy interaktív mozi, ahol különböző időjárási tényezőkkel és extrém helyzetekkel tarkított utazást "élhetünk át" egy képzeletbeli MINI Cabrio-ban. Az érzést egy kivetített animáció, hangbejátszások és speciális effektek teszik élethűvé. Mindeközben a standon kihelyezett plazma képernyőn megcsodálhatjuk a legújabb MINI reklámfilmeket, a MINI Cabrio Photo Cornerben pedig néhány apró trükknek köszönhetően megörökíttethetjük, amint halált megvető bátorsággal "egyenesen beleugrunk" a kiállított MINI Cabrio-ba. Az így készült képeket a rendezvény után e-mailen is megkapják a vállalkozó kedvű résztvevők. Végül a MINI-s hostessek által osztogatott szórólapok kitöltésével a szerencsés játékosok 2 darab MINI teszthétvégét és fődíjként 1 darab MINI teszthetet nyerhetnek. A győztesek nevét az éjféli díjátadón hirdetik ki.

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 kabalafigurája egy zsiráf, amely a rendezvénysorozat minden kreatív anyagán visszaköszön, sőt a Maxballoon jóvoltából 10 méteres felfújható ballon formájában az Éjszakákon "személyesen" is megjelenik. Szintén hozzá kapcsolódik az idei év hivatalos reklámzabáló slágere, a Zsiráfdal, amely hamarosan hallható lesz a hazai rádióadókon is. Zenei téren a szervezők idén igyekeztek a maximumot nyújtani, a Zsiráfdalon kívül elkészült két reklámzenei mix is a ’70-es évek kultikus reklámslágereiből, illetve az Éjszakákat idén hazánk legkedveltebb könnyűzenei előadói teszik még emlékezetesebbé. Debrecenben a Kispál és a Borz, Győrben a Unique és a Supernem gondoskodik a fergeteges hangulatról. Az első budapesti éjszakán ismét velünk lesz a Supernem, majd a Club 54 zenéjére tombolhat a közönség, míg a gálaest fellépői a Beat Dis és a Danubius Best Of lesznek.

A fellépőkhöz mérten maga a 2004-es program sem kevésbé színvonalas és izgalmas. A hazai szervezők külön büszkeségére a magyarországi Reklámzabálók elmúlt három évének eredményeként a Jean-Marie Boursicot (a Reklámzabálók Éjszájának alapítója) által összeállított nemzetközi vetítési programban idén már magyar filmek is helyet kaptak. A közel tucatnyi szpot közül talán legismertebb a hazai McDonald’s 15 éves születésnapjára készült "Hi" című film, amely az elmúlt évben számos nemzetközi reklámfesztiválon is díjat nyert. De valószínűleg nem kevésbé emlékezetes a Skoda reklámfilmje sem, amelyben a klímának köszönhetően a meglett 60 év körüli úr a felvett stoppos lány keményedő mellbimbóit csodálhatja. Sőt az új szpotok mellett 2 hazai reklámtörténeti kuriózum a ’30-as évek végéről is része az idei vetítésnek. Végül igen izgalmas összeállításnak ígérkezik a világ legérdekesebb Play Station reklámjait tömörítő blokk is.

Természetesen folytatódnak a hazai reklámtörténet elfelejtett kincseit felelevenítő sorozatok is, amelyeket a nemzetközi válogatásokon túl a magyarországi szervezők állítanak össze évről-évre. Az idei év legnagyobb különlegességének számítanak Szabó Lóczy és a ’60-as évek, valamint a Kozmo reklámfilmjeiből készült összeállítások.

Az újdonságok sora azonban még itt sem ér véget, a vetítések és a koncertek mellett a közönség 2004-ben először egy fergeteges reklám-karaoke keretében maga is szereplőjévé válhat a ’70-es és ’80-as évek klasszikus és kultikus reklámjainak. És miután mindenki kitombolta magát nem marad más hátra, mint megszavazni az elmúlt év legnépszerűbb reklámfilmjét és legkedveltebb reklámarcát. Akinek pedig a számtalan reklámfogás ellenére még mindig korog a gyomra, az keresse meg a Spektrum Televízió standját, ahol a vendégül hívott mesterszakácsnak köszönhetően, valódi kulináris élvezetekben is részesülhet.

A Vodafone Reklámzabálók Éjszakája Turné 2004 idén is meghirdette kedvezményes jegyvásárlási akcióit. A www.reklamzabalok.hu címen elérhető hivatalos honlapon történő regisztrációval a diákok regisztrációs kódjuk és diákigazolványuk felmutatásával további kedvezményeket kapnak a jegyárból. A szakmai látogatók pedig csoportkedvezményekben részesülnek, amennyiben kitöltik a Reklámzabálók szakmai adatlapját, amelyet MAKSZ és MRSZ tagoknak, illetve Kreatív előfizetőknek juttatnak el a szervezők, illetve szakmai rendezvényeken osztogatnak a résztvevőknek. Végül, de nem utolsósorban, minden Reklámzabálók Éjszakája jegytulajdonost izgalmas és értékes ajándékokkal várnak a Vodafone irodák.
Kulcsszavak: Vodafone-hu reklám

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59