Közel hárommillió forintot adományoznak a Pannon GSM dolgozói az árvízkárosultaknak

forrás Prim Online, 2005. szeptember 26. 14:15
A Pannon GSM dolgozói saját fizetésükből adakoztak a magyarországi és székelyföldi árvizek károsultjainak megsegítésére. A kezdeményezés különlegesnek számít, ugyanis a Pannon GSM vállalatként is részt vállal a segítségnyújtásban: a munkatársak által felajánlott adományokat megduplázta és a kétszeres összeget juttatja el a károsultaknak a Magyar Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül.
A közelmúlt természeti csapásai nem kímélték hazánkat és a környező országokat sem, számos család vált áldozatává a térségünket sújtó árvíznek. A Pannon GSM kötelességének érzi, hogy a rendelkezésére álló eszközökkel segítsen a bajbajutottakon. A Pannon GSM dolgozóihoz intézett felhívást követően a szeptember 26-án délben lezárult házon belüli gyűjtésen közel hatszáz dolgozó összesen 1 367 000 forintot ajánlott fel. A Pannon GSM a munkatársai által gyűjtött összeg minden forintjához hozzátesz még egyet, így összesen 2 734 000 forint jut el a rászorulókhoz. Az összeg egyharmadával a Magyarországon élő károsultakat, kétharmad részével pedig Székelyföld egyik magyarlakta települését segíti a távközlési szolgáltató. Az adományokat a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet juttatja el a rászorulókhoz. A Pannon GSM munkatársai 2000 tavaszán is tanúbizonyságát adták segítőkészségüknek, a tiszai árvíz alkalmával csak a pannonosok 1,2 millió forintot gyűjtöttek, hozzájárulva Vezseny falu újjáépítéséhez. Szeptember 30-ig hívható a 1749-es segélyvonal, amelyen hívásonként, illetve SMS-ben is 200 forinttal támogathatják a segíteni szándékozók a székelyföldi természeti katasztrófa károsultjait.

Kulcsszavak: szponzor Pannon GSM

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Egy új tévé színt visz a mindennapokba

Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.

2024. április 28. 22:16

A múlt feltárása, a jövő segítségével!

Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!

2024. április 15. 18:46

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14