Megújult a Pannon GSM
„Immár évtizednél is hosszabb tapasztalattal rendelkező, valóban hazai szolgáltatóként kiváló a kapcsolatunk a magyar családokkal és vállalatokkal egyaránt. Kivételes helyzetünknek köszönhetően jobban megértjük igényeiket, gyorsabban és megfelelőbben tudjuk azokat kiszolgálni. Ehhez a helyismerethez norvég partnerünk, a Telenor, skandináv nyitottságot, praktikus innovációkat, felhasználóbarát megoldásokat biztosít. Új logónk a mozgást, a változást jelképezi, folyamatos törekvésünket arra, hogy segítsük a kommunikációt” - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is. „A felfrissült márka, az új arculat és a hozzájuk kötődő újdonságok olyan kellemes meglepetéseket rejtenek ügyfeleink számára, amelyek 2006-ot mindannyiuk számára a megújuló Pannon évévé teszik majd” - emelte ki Ove Fredheim.
Az 1994. óta szolgáltató Pannon logója és arculata a kezdetektől máig csupán kisebb változtatásokon ment keresztül, az átfogó megújulás ezért is bír nagy jelentőséggel a társaság életében; a márka megújítása magyar és nemzetközi szakemberek - köztük a márkamegújítások nemzetközi szakértője, a londoni Wolff Ollins munkatársai - közel egy éves közös erőfeszítésének eredménye. Az arculatváltás a norvég Telenor új márkajellegzetességeinek kialakításával párhuzamosan zajlik. A csoport két dániai vállalata, a Sonofon és a Cybercity ugyanezt a vizuális arculatot alkalmazza, miközben a Pannonhoz hasonlóan megőrzi erős márkanevét. „Ebben a folyamatban is kiaknázzuk a Telenor-partnerség előnyeit. Célunk, hogy helyi versenyképességünket a továbbiakban is a Telenor-csoporton belüli együttműködések révén, az egyes vállalatokban jelen levő szakértelem kihasználásával erősítsük” - mondta el Ove Fredheim.
Kapcsolódó cikkek
- "Investor in People" díj újra a Pannonnak
- Magyarország legkorszerűbb munkahelyét építi a Pannon
- A Pannon bevétele 1,426 milliárddal haladta meg a tavalyit
- Gyakornoki programot indít a Pannon
- Újabb Pannon példaképek
- Új kereskedelmi igazgató a Pannon élén
- Pannon: 224 ezer új előfizető 2006-ban
- Dr. Majorosi Emese a Pannon Sajtó- és Információs Igazgatóságának új vezetője
- GVH: 16 milliós bírság a Pannonnak
- Üzleti Etikai Díjban részesült a Pannon
Idén Kő Róbert, a Dorsum Zrt. alapítója nyerte el a Gyurós Tibor-díjat
Idén is a MENTA konferencia keretében adta át az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az egykori elnökéről, Gyurós Tiborról elnevezett Év menedzsere-díjat. A 2024-as díjazott Kő Róbert, a fintech megoldásaival a nemzetközi piacokon is jelen lévő magyar vállalat, a Dorsum Zrt. alapítója, igazgatósági elnöke.
Új power bank és gaming szék a Sandberg kínálatában
A Sandberg, a dán székhelyű, megfizethető szabadidős és elektronikai termékeket gyártó vállalat bejelentette legújabb ErgoFusion Basic gaming székét, valamint repülőgépeken is jóváhagyott Survivor külső akkumulátorát.
Az iPhone csúcstelefonja mostantól hazánkban is elérhető
A várva-várt iPhone 16 termékcsalád szeptember 20-án hivatalosan is megérkezett a boltok polcaira. A legújabb iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max telefonok mellett az Apple ezen a napon dobja piacra az Apple Watch Series 10 óráját, valamint az AirPods 4 fülhallgatók két új verzióját is. Az okostelefon-technológia élvonalába tartozó újgenerációs termékek a mai naptól megvásárolhatók az iSTYLE hazai Apple Premium viszonteladói hálózatában.
A Sony 1000X széria már elérhető füstös rózsaszín színben is
A Sony bejelentette a díjnyertes 1000X zajszűrős fej- és fülhallgató termékcsalád legújabb tagjait. A WH-1000XM5 fejhallgató és WF-1000XM5 zajszűrős fülhallgató mostantól füstös rózsaszín színben is kapható. Ez a szín a rózsaszín árnyalat és az elegáns tónus révén új lehetőségeket kínál az egyedi stílus kiegészítéséhez, így a hangzásjavító divat alapdarabjává válik!
Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja
A Kulturális és Innovációs Minisztérium megbízásából a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő, „STEMpont” komplex pályaorientációs és tehetséggondozó program (NTP-STEM-23) megvalósítására kiírt pályázatán az ELTE Informatikai Kar 20 millió forint, a Természettudományi Kar pedig csaknem 18 millió forint támogatási összeget nyert el.