A Magyar Telekomé közel tízmilliárdért a KFKI
A 2004-ben közzétett középtávú stratégiai céljainkkal összhangban, a Magyar Telekom többletértéket teremt a KFKI Csoport megvásárlásával az ügyfélkör és a szolgáltatásportfólió bővítése révén. A Magyar Telekom és a KFKI Csoport komplementer piaci szegmensben van jelen üzleti szolgáltatásaival. Ez lehetővé teszi integrált, ügyfélre szabott termékajánlatok kialakítását - az üzleti piac igényeinek fejlődéséhez igazodva.
A KFKI Csoport mind bevétel, mind nyereség szempontjából stabil, megbízható üzletmenettel és tapasztalt szakembergárdával rendelkezik. A csoport bevétele 2005-ben elérte a 17 milliárd forintot. A KFKI Csoporthoz három cég tartozik, amelyek együtt közel 400 alkalmazottat foglalkoztatnak:
- KFKI-LNX - kommunikációs hálózatok építése és üzemeltetése (hálózatintegráció)
- ICON - informatikai infrastruktúra és biztonsági megoldások (rendszerintegráció)
- IQSYS - szoftver- és alkalmazásfejlesztés
A KFKI-LNX Zrt. megvásárlására fordított 9,67 milliárd forint maximális vételár magában foglalja a későbbi pénzügyi eredményektől függő "mozgó vételárrészt" is. A vásárlást a Magyar Telekom a rendelkezésére álló hitelkereteken keresztül finanszírozza. A tranzakció lezárásához, amelyre a tervek szerint 2006 második felében kerül sor, a szabályozó hatóság (Gazdasági Versenyhivatal) jóváhagyása szükséges.
Kapcsolódó cikkek
- A Magyar Telekom egyszerűsíti a T-Systems üzletág szervezeti felépítését
- A Magyar Telekom refinanszírozza 34 milliárd forintnyi hitelét
- Magyar Telekom: további integráció
- Magyar Telekom: opciólehívások saját részvény állományból
- Magyar Telekom - 1,5 milliárd forint a KFKI korábbi tulajdonosainak
- Concorde: Vártnál jobb Magyar Telekom eredmény
- MTelekom: 14,3 százalékkal kisebb eredmény
- Az Ügy: A Magyar Telekom a non-profit alapítványokért
- Amerikai vizsgálat a Magyar Telekom ellen
- Az MT közgyűlése megszavazta az osztalékjavaslatot
Dekarboizáció és hatékonyságnövelés egyszerre az iparban
A globális üvegházhatásúgáz-kibocsátás 45 százalékát adja az ipari tevékenység, így a klímacélok elérése érdekében kulcsfontosságú a szektor dekarbonizációja. A Schneider Electric a világ elsőszámú ipari szakvásárán, a Hannover Messén mutatta be azokat az innovációkat, amelyek lehetővé teszik az ipari szereplők számára a kibocsátásuk csökkentését és a termelési hatékonyságuk növelését.
A HONOR szállította a legtöbb okostelefonot a kínai piacra
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.
Az akkumulátor a telefon lelke
A HONOR készülékei, a kedvező árútól a csúcskategóriásig kiváló akkumulátor üzemidővel rendelkeznek, mérsékelt igénybevétel mellett akár egész nap használhatóak. Ettől függetlenül azonban érdemes figyelni arra, hogy miként tudjuk a leghatékonyabban kihasználni az üzemidőt, hogy még véletlenül se merüljön le okostelefonunk.
1 év alatt közel 12 évet parkoltak az autósok a Yettel mobilparkolással
A fizetőparkolás intézményét sok autós a sofőrök ellenségeként éli meg, miközben annak egyik fontos célja éppen a forgalomszabályozás és a városi parkolókapacitás hatékonyabb kihasználása, különösen a sűrűn lakott területeken. A Yettel mobilparkolás szolgáltatásának elemzésével érdekes megállapítások derültek ki a hazai autósok szokásairól, most pedig szervizcsomagot és üzemanyag utalványt is érhet a mobilparkolás használata.
A HONOR uralta 2024 elején a kínai okostelefonos piacot
Az IDC legújabb jelentése szerint 2024 első negyedévében a HONOR lett a vezető márka Kína okostelefonos piacán.