Internetes piackutatás indul Magyarországon
Vág András, a Heuréka Research Kft. ügyvezető igazgatója, a GMI Inc. kelet-közép-európai regionális igazgatója az MTI-nek elmondta: a Heuréka Kft. tulajdonjogáért az egymillió dollár alaptőkéjű GMI Inc.-ből 2 százalékos tulajdoni részt kapott. A múlt év augusztusában megalakult és már 110 országban jelen lévő GMI Inc. az idén 3 millió dollár árbevételt vár, jövőre 16,5 millió, 2002-re pedig 33 millió dollárt tűztek ki maguk elé.
A GMI Inc. budapesti igazgatósága 2000-ben 140-150 millió forint árbevételt és 60-70 millió forint adózás utáni nyereséget, két év múlva pedig már egymilliárd forint feletti forgalmat remél. Optimizmusukat alátámasztja, hogy piaci elemzők az internethasználók számának robbanásszerű növekedését és a piackutatás 90 százalékának interneten történő lebonyolítását vetítik előre egy-két éven belül.
Vág András közölte: a módszer további előnye, hogy a számítógépen listákat és mozgóképeket is meg lehet mutatni, továbbá a kényes témák kérdéseit is fel lehet tenni. Az internetes piackutatást kizárólag regisztrált állandó kérdezetti körrel végzik, akik részvételükért kérdőívenként 500-1000 forintot kapnak. Így az internetes piackutatás távmunkalehetőséget, egyben jövedelemkiegészítést kínál a résztvevők számára. Király László, az MTA Számítástechnikai és Automatizálási Kutatóintézetének (Sztaki) osztályvezetője elmondta: a GMI Inc. megbízásából a kérdőívek szoftverét az MTA Sztaki fejlesztette ki és folyamatosan gondozza, ami éves szinten 40-50 millió forintos megbízást jelent.
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes tematikus kutatások
- Ünnep a weben
- Ingyenes internet-hozzáférés Olaszországban
- Internetlátogatottság-mérés az AGB Hungarytól
- Méteres felbontású orosz űrtérképek a neten
- Bővíti szolgáltatásait a Fotexnet.hu
- Minőségi javulás a keresőkben, mennyiségi ugrás a szolgáltatásokban
- Felmérés az internetes bankolásról
- Újabb (s)portál
- A VNU Budapest megvásárolta a Startlap portált
Reprezentatív kutatás a magyarok klímavásárlási szokásairól
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
AOMEI Partition Assistant Standard Edition 10.4.0
Az ingyenes partíciókezelő program képes a partíciónkat átméretezni, másolni, egy partíciót külön részekre osztani, klónozni, törölni stb.
Screamer Radio 2.8884.18519.0 (2024-04-28)
A Screamer Radio segítségével több ezer online rádiócsatorna műsorából válogathatunk, ezekből lehetőségünk van kedvencek létrehozására. A különböző csatornák között kereshetünk név, műfaj vagy ország szerint is.
Titkosítási tanácsok a Kingstontól
Manapság egyre több és egyre nagyobb volumenűek az adatlopások, ráadásul az adatszivárgások egyre többe is kerülnek a szervezetek számára. A technológiai újításoknak köszönhetően a kibertámadások napról napra kifinomultabbak, és a legerősebb jelszót is feltörik. Ennek ellenére továbbra is ez a vállalatok által leggyakrabban használt biztonsági módszer világszerte.
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.