Canalys: a Mio vezető pozícióban a CEE régió GPS piacán
A brüsszeli Canalys piackutató cég legfrissebb jelentése szerint a Mio Technology első helyen áll a közép- és kelet-európai (CEE) régió GPS piacán. A tajvani vállalat minden eddiginél jobb eredményt ért el a második negyedévben – részesedése a GPS eszközök piacán meghaladta a 35%-ot -, ami vezető pozíciót biztosít a Mio számára a közép- és kelet-európai régióban.
A Mio Technology 82%-ot meghaladó piaci részesedésével szintén első helyen áll a PDA (Personal Digital Assistant) eszközök piacán. A 2002-ben alapított mobil navigációs technológiákkal és termékek gyártásával foglalkozó vállalatnak jelenleg egyaránt vannak telephelyei Tajvanban, Kínában, Észak-Amerikában, Ausztráliában, Japánban és Dél-Koreában. A Mio Technology több mint 1500 embert foglalkoztat világszerte és termékei 47 országban kaphatók. A vállalat a mobil navigációs termékek széles választékát kínálja, beleértve a jármű-navigációs rendszereket, kézi eszközöket, és a GPS PDA telefonokat és eszközöket, melyek segítségével még egyszerűbbé válik a világ felfedezése.
Anna Janas, a Mio CEE régiós üzletágának márkamenedzsere úgy értékelte a Canalys Report 2008 jelentésben foglaltakat, hogy a 35%-ot meghaladó részesedés kiemelkedő teljesítmény egy olyan piacon, ahol igen erős a konkurens gyártók versenye. Az eredmények nyomán a Mio feljogosítva érzi magát, hogy még több pénzt fordítson szolgáltatásai színvonalának javítására, például ingyenes térképfrissítésekre vagy modern telefonos ügyfélszolgálatra.
Kapcsolódó cikkek
- Ígéretes hazai fejlesztésű forgalomfigyelő okostelefonokra
- Mezítlábas navigáció
- Újabb térképszoftver-céget vett a Nokia
- GPS-szel keresik a galambraj vezérét
- Ingyenes térképfrissítés: Budapesttől Bólyig
- Új Mio Moov V780 navigációs készülék a CeBIT-en
- Közel másfél millióan töltötték le a Nokia ingyenes navigációs szoftverét
- Nokia navigáció teljesen ingyen
- Megjelent az iGO My way 2009 két Kelet-Európa csomagja iPhone-ra
- Az Év Navigációs Hangja
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A fejletlen töltési infrastruktúra lassítja az autóipar elektromos átállását
Sikeres évet zárt a MAGE és a hazai járműipar. Az elmúlt évben a MAGE intenzíven tartotta a kapcsolatot az Európai Autógyártók Szövetségével (ACEA). Ma már az európai szövetséggel egyetértésben az a vélemény, hogy az autóipari vállalatok dekarbonizációs elkötelezettsége mellett, minden tagországi szövetségnek lobbiznia kell, hogy kormányaik támogassák az átállást segítő feltételek biztosítását az EU-ban. A szén-dioxid-kibocsátás csökkentésére vonatkozó elvárások teljesítéséhez szükség van egy európai szintű egységes töltési infrastruktúra kiépítésére. Interjú Krisztián Róberttel, a MAGE elnökével.
Harmadszor is világcsúcs: a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata nyerte Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyét
A kontinens legnevesebb egyetemeit megelőzve ismét az első helyen végzett a győri Széchenyi István Egyetem elektromos járművet fejlesztő hallgatói csapata, a SZEnergy Team Európa legnagyobb energiahatékonysági versenyén önvezető és elektromos meghajtású városi kisautó kategóriában. Utóbbiban saját világcsúcsát másodszor megdöntve szerezte meg az első helyet.
Matchbox lett az elektromos Mercedesből
A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81%-ban ISCC-minősítésű műanyag felhasználásával készül*. A Matchbox exkluzív, 1:64 méretarányú, öntött replikája élethű részletekkel idézi meg az ikonikus G-osztályt és egyedi, texturált papír csomagolással rendelkezik.
Tökéletesre csiszolt autóval döntené meg világrekordját a Széchenyi-egyetem hallgatói csapata
A SZEnergy Team tavaly májusban az energiahatékonysági és az autonóm kategóriát is megnyerve, kettős győzelemmel és saját korábbi világcsúcsát megdöntve zárta a világ legnagyobb energiahatékonysági versenyét, a Shell-Eco Marathont. A győri Széchenyi István Egyetem csapata idén a szokásosnál is magasabbra tette a lécet: a cél a dupla címvédés, ha lehet, újabb világrekorddal. Mielőtt elutaztak volna a verseny helyszínére, bemutatták elkészült fejlesztéseiket.
Ezekkel a gumikkal télen is biztosan célba ér a fuvar!
A Bridgestone, a prémium gumiabroncsok és fenntartható mobilitási megoldások globális vezetője bejelentette új prémium téli gumiabroncsát kisteherautók számára. A Bridgestone a Duravis Van Winter ENLITEN-nel a kisteherautó-flották tulajdonosait támogatja a mindennapi téli felhasználás közben, amellett, hogy segít csökkenteni a teljes tulajdonosi költségüket (azt, hogy a termék a teljes élettartama alatt mennyibe kerül a vállalkozásnak).