A Toshiba szolgáltatásokkal erősíti magyarországi pozícióit
Tovább kívánja erősíteni pozícióit Magyarországon a Toshiba, ami több új szolgáltatás beindításával is járt: elindult a kék számon elérhető telefonos ügyfélszolgálat és a garanciális notebookokat meghibásodás esetén mostantól ingyen szállítják el, majd javítás után vissza.
A Toshiba az elmúlt évben közel 38 000 noteszgépet értékesített, ezzel 10 százalék körüli piaci részesedést tudhat magáénak. A cég számára ez gyakorlatilag a piaci pozíciók megőrzését jelenti, amit a válság időszakában jelentős teljesítménynek értékelnek, és úgy ítélték meg, hogy a magyar piaci jelenlétüket tovább erősítheti néhány új szolgáltatás bevezetése.
Ennek jegyében - hosszas szervezőmunka után - elindult a cég telefonos ügyfélszolgálata. A kék számon hívható központ elsősorban technikai kérdésekben ad felvilágosítást, illetve garanciális ügyintézésekben is segít. A Toshiba ügyfélszolgálat helyi tarifával hívható telefonszáma: 06-40-811-811, E-mail címe: info@toshiba.hu
Az ügyfélszolgálat elindításával egyidőben minden Magyarországon forgalomban lévő, és érvényes garanciával rendelkező Toshiba notebookra bevezették az ún. ingyenes garanciás szállítás (angolul: pick up and return) szolgáltatást. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy egy esetleges meghibásodás esetén az ügyfeleknek elég betelefonálniuk az ügyfélszolgálatra, egyeztetni velük, és a továbbiakban ők gondoskodnak a hibás készülék el- és visszaszállításáról, így nem szükséges személyesen felkeresni a szervizeket. A javítás, szervizelés folyamata a weben is nyomon követhető a
http://ce.computers.toshiba-
oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Két új Toshiba Ultrabook
- Strapabíró, ultravékony és olcsó tablettel is készül a Toshiba
- Toshiba Ultrabook 799 dollárért
- Tolódik a Toshiba szupervékony tábla PC-jének bevezetése
- Vékony és okos – Toshiba Regza AT700
- Portégé Z830 és Satellite Z830: Új ultrahordozható notebookok a Toshibától
- A Toshiba bemutatta a 7 hüvelykes Thrive tabletet
- Toshiba Qosmio DX730 - Az első sokfunkciós asztali gép
- Ultravékony táblagép notebooknyi mennyiségű csatlakozóval
- Leglopottabb laptop-márka: Toshiba
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.