Felmérés a magyarok borfogyasztási szokásairól
Az idei év elején teljesen megújult magazin mintegy 70 000 főt számláló felhasználói adatbázissal rendelkezik – erre kívánja alapozni a felmérést, de természetesen a szervezők célja az, hogy minél többen kitöltsék a kérdőívet.
A kutatás elsősorban a borfogyasztás gyakoriságára, a legkedveltebb borok típusára, szárazsági fokára, a legnépszerűbb borvidékek föltérképezésére irányul. Emellett az eredményekből az is kiderül majd, hogy a borfogyasztó magyarok melyik árkategóriájú palackokat választják elsősorban és, hogy milyen összefüggések vannak a lakhely, munkahelyi státusz, anyagi lehetőségek, valamint a borfogyasztás között.
A felmérés tehát elsőként kívánja részletesen föltérképezni és rendszerezni Magyarország minőségi borfogyasztási szokásait, és megfigyelni az abban leírható trendeket, összefüggéseket.
Az online kérdőív kitöltése mindössze 3-4 percet vesz igénybe. A szervezők pedig azzal igyekeznek minél több felhasználót kitöltésre buzdítani, hogy borokat, boros szakkönyveket, bortanfolyamot és borhétvégét sorsolnak ki a résztvevők között.
A felmérést a http://boraszportal.hu/borfogyasztasi_felmeres.html címen érhetik el az érdeklődők. Az eredményeket várhatóan novemberben teszi közzé a Borászportál.
Kapcsolódó cikkek
- Az amerikai rendőrök felhatalmazás nélkül kutathatnak a mobiltelefonokban
- Leonardo pixelekre bontva
- Disznóvágási demokrácia: szavazás neten a halálba küldendő sertésre
- Digitalizálják a Szabadkai Városi Könyvtár dokumentumait
- Apróhirdetési körkép: A többség már online csinálja
- Irodalmi hősök fantomképeken
- Újabb civil megmozdulás az ACTA ellen
- A német alkotmánybíróság elzárta a PIN-kódokat és jelszavakat a nyomozóhatóságok elől
- Használt számítógépek szegény gyerekeknek
- A digitális technológia mentheti meg a kihalófélben lévő nyelveket
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.