Egymillió dollárért kelt el az egyetlen szót tudó applikáció
Egymillió dollárt költöttek befektetők egy olyan telefonos applikációra, amely csupán egyetlen szót, a "Yo"-t ismeri.
Amerikai sajtóértesülések szerint a befektetők két hónap alatt adták össze az applikáció elkészítéséhez az egymillió dollárt (225 millió forintot).
Az ötlet kieszelője, Or Abel a The New York Times című lapnak elmondta: "Az emberek azt hiszik, ez csak egy egyszavas applikáció, de ez nem igaz. Hiszen végeredményben szövegfüggő üzenetekről beszélünk, mindig az aktuális környezettől függ, mit jelent a szó. Így híroldalak vagy blogok egyetlen 'Yo'-val jelezhetik egy új bejegyzés megjelenését. Emellett a labdarúgó-világbajnokság ideje alatt az applikáció így értesíti a gólokról a felhasználóit."
Az alkalmazás használóinak véleménye erősen megoszlik. Néhányan szarkasztikusan vélekednek az új applikációról. "A Yo egy életstílus. Mióta letöltöttem, javultak a kapcsolataim és a hajam nagy része visszanőtt" - viccelődött egy felhasználó.
A Think Progress hírportál szerint az applikáció elkészítéséhez csupán nyolc óra kellett. Jelenleg ötvenezer használója van, akik eddig már négymillió Yo-t küldtek el. Az alkalmazás iOS-re innen, Androidra pedig innen tölthető le.
Kapcsolódó cikkek
- Mobiltelefonos alkalmazás a munkaügyekben való eligazodáshoz
- Július elsejével elindul az országosan egységes mobilparkolás
- Androidon is futnak a Firefox OS alkalmazások
- Nyelvvizsgára felkészítő mobilalkalmazást készített a Pannon Egyetem
- Mobilalkalmazást fejlesztett ki a veszprémi erdőgazdaság
- Ingyenes a SwiftKey Android billentyűzet
- Elindult a foci-vb hivatalos mobilalkalmazása
- Felturbózott Skype iPhone-ra
- Egyre népszerűbb a foodpanda mobilalkalmazása
- Új okostelefon-alkalmazás a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Okoskarkötővel a finom eleganciáért
Ha egy eszköz neve elé odatesszük, hogy “okos”, rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy apró kütyüről van szó, amibe rengeteg hasznos, vagy annak ítélt funkciót sűrítettek bele.
A legnépszerűbb szoftverek kreatív munkához
Ha olyan szoftvert keresünk, amellyel a kreatív munkát végző szakemberek csodálatos dolgokat hozhatnak egyszerűen létre, bizony nem kell sokáig kutakodnunk. Számos nagyszerű szoftver közül válogathatunk a világháló széles palettáján!