A Samsungé a legjobb telefonos és online ügyfélszolgálat

forrás: Prím Online, 2016. január 28. 11:27

A Samsung ügyfélszolgálatát két díjjal is jutalmazták a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű üzleti versenyen. A hetedik alkalommal megrendezett megmérettetés célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint azon cégek elismerése, amelyek vevőközpontú szemléletmódjukkal az elmúlt évben kiemelkedőt nyújtottak.

A Client First tanácsadó cég minden évben három kategóriában (személyes, telefonos és elektronikus), két vállalati méretre bontva díjazza a hazai cégek ügyfélkiszolgálásának minőségét. Idén nagyvállalati szinten a telefonos és az elektronikus szolgáltatásban egyaránt a Samsung Electronics Magyar Zrt. ügyfélszolgálatát választották a legjobbnak.

 

A végső sorrend kialakításához összesen 6500 ügyfél véleményét elemezték, akik mintegy 210 000 kérdésre adtak választ az értékelés során.  Emellett próbavásárlásokat is végeztek, amely során 1500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek. A „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” pályázat jelenleg a legnagyobb és legalaposabb ügyfélelégedettséget mérő verseny Magyarországon.

 

Gerzsei Attila, a Samsung Smart & Prémium Megoldások üzletágának igazgatója a díjjal kapcsolatban elmondta: „Különösen fontos számunkra, hogy a termék kiválasztásától a használat támogatásán át a szervízszolgáltatásokig kényelmes, gyors és korszerű ügyintézést nyújtsunk vásárlóinknak. A hazai ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák éves szinten 160 000 bejövő hívásra válaszolnak, illetve 30 000 e-mailes és 13 000 élő chaten érkező megkeresést kezelnek. Nagy öröm számunkra, hogy mindkét kategóriában díjat érdemelt professzionális munkájuk, és ez arra ösztönöz minket, hogy folyamatosan tovább fejlesszük szolgáltatásainkat.”  

 

A Samsung a hét minden napján elérhető, ingyenesen hívható számon, e-mailben és online video chat formájában is a vevői rendelkezésére áll. Ezen felül úgynevezett Assistance szolgáltatást is üzemeltet, amely a különböző Samsung készülékek tulajdonosai számára ingyenes szállítást és egy munkanapon belüli javítást biztosít a meghibásodott termékekre.

 

„A versenyünk legfőbb célja a magyarországi ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Már egy minimális javulás a vásárlói elégedettségben 20-30%-os átlagos árbevétel-növekedést hoz egy három éves időszak alatt. Évről évre vannak új indulóink, ami kiváló visszaigazolás számunkra, hogy az egyes iparági szereplők, területtől függetlenül kiemelten kezelik az ügyfélkiszolgálás fejlesztésének fontosságát és az itt kapott eredményeket be tudják építeni jövőbeli stratégiájukba” – mondta el Mózes István, a szervező ClientFirst Consulting ügyvezető partnere.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Indul a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL

Szinte az összes, jelentősebb hazai fesztivál, számos klub és igazán fontos koncerthelyszín közösen mozgósítja a hazai művészvilágot. Arra buzdítják a zenészeket, popsztárokat, előadókat, hogy a következő hetekben-hónapokban aktívan vegyenek részt a “MARADJ OTTHON!” kampányban. Közösen indítják el a virtuális “MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL”-t, amely a Facebookon arra ösztönzi a közönséget, hogy vegyék komolyan az előírásokat és maradjanak otthon.

2020. március 21. 19:05

Civileket a Szigetre

Az idei évben is jelentkezhetnek a Szigetre azon civil szervezetek, melyek tevékenysége kapcsolódik a fesztivál Love Revolution filozófiájához és az erre épülő programok tematikájához. Az augusztus 5-11-ig tartó fesztiválra várják a szervezők a fiatalokat foglalkoztató témákban dolgozó, interaktív, többnyelvű programokkal szolgáló szervezetek jelentkezését. A civil Szigeten résztvevő szervezetek a saját tevékenységük megismertetésén túl a civilek közéleti szerepvállalásának fontosságára is felhívják a figyelmet.

2020. február 18. 19:15

Elkészült az ország legfrissebb randitérképe

Az elmúlt évben a teljes magyar lakosság közel 4%-a használt különböző internetes tárkereső szolgáltatásokat, akár weboldal, akár mobilalkalmazás formájában. Ez azt jelenti, hogy az egyedülállók harmada-negyede próbált meg társat találni az internet segítségével.

2020. február 14. 09:24

A magyar élvonal a VOLTon

A Telekom VOLT – az erős nemzetközi felhozatal mellett – hagyományosan a hazai élvonalban lévő zenekarok és előadók legnagyobb seregszemléje, a most bejelentett nevekkel együtt - csak a két nagyszínpadon - több mint 50 kedvenc lép majd fel a július 1-4-ig tartó soproni fesztiválon.

2020. február 6. 16:34

Unibet – online fogadás a minőség és a biztonság szolgálatában

A nagymúltú bukméker iroda, az Unibet több mint 20 éve van jelen a piacon, ezzel az egyik legrégebbi szerencsejáték szolgáltatónak számít. A fogadóiroda magas kezdőbónuszokkal, színes kínálattal és széleskörű funkcionalitással igyekszik kielégíteni a felhasználók elvárásait és igényeit.

2020. január 29. 20:51

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55

Koronavírusos átverést azonosított az ESET

2020. március 18. 09:11

Javaslatcsomag szülőknek és pedagógusoknak a HiperSuli digitális tanáraitól

2020. március 15. 11:53
online sportfogadás