A világ első virtuális olimpiai közvetítése a Samsunggal
A Samsung új, úttörő innovációja közelebb hozza a sportszerető emberekhez az olimpia élményét. A szurkolók a 2016-os téli ifjúsági olimpiai játékok megnyitóünnepségét a világon elsőként már virtuális valóságban is élvezhették. A vállalat ezen kívül az olimpia helyszínén felállított különleges installációkkal, és egy fiataloknak szóló nemzetközi kampánnyal is támogatja az olimpia és a sport eszméjének terjedését.
A norvégiai Lillehammerben február 12. és 21. között zajló ifjúsági versenyen az olimpiai játékok globális partnereként a Samsung sport- és technológiatörténeti újítást valósított meg. Az olimpiai közvetítések történetében először a szurkolók úgy nézhették élőben a február 12-én tartott nyitóünnepséget, mintha maguk is a közönség soraiban ültek volna. Ehhez mindössze a Samsung okostelefonjukra volt szükségük, amelyet a Gear VR virtuális valóság-szemüveggel párosítva és az www.olympic.org weboldalt felkeresve máris a helyszínen érezhették magukat. Az innovatív megoldás segítségével az olimpiai stadiontól távol is különleges nézőpontokból lehetett követni az olimpiai láng meggyújtását, a résztvevő nemzetek felvonulását és a ceremónia egyéb látványos pillanatait.
„Jól tudjuk, hogy a mai fiatal generációnak sokszor komoly kihívásokkal kell szembenéznie. A Samsung elkötelezett az iránt, hogy olyan lehetőségeket és programokat nyújtson a fiatalok számára, amelyek arra inspirálják őket, hogy soha ne tévesszék szem elől álmaikat – mondta el Younghee Lee, a Samsung Electronics mobil üzletágának globális marketingért felelős alelnöke. – A Samsung büszke arra, hogy csúcstechnológiája révén új élményeket nyújthat a fiatalok számára, és Lillehammerben, sőt az egész világon hozzájárulhat az olimpia népszerűsítéséhez” - tette hozzá.
A technológia mérföldkövének számító virtuális valóság-közvetítés mellett a játékok helyszínein felállított Samsung Stúdiók is különleges és izgalmas bemutatókkal várják a látogatókat. Stampeslettaban, egy VR Buszban elhelyezett szimulátorokon az amatőr síelők is profiként hódíthatják meg a lejtőket, míg a Stortorgetben lévő VR Állomáson egy egyedülálló 4D VR bemutató keretében élhetik át az érdeklődők a síugrás fantasztikus élményét. Lillehammerben, az olimpiai park felé vezető úton felállított VR Monumentben pedig egy síugrás témájú fotófal előtt bárki lélegzetelállító képeket készíthet. A helyszíneken természetesen a Samsung csúcskészülékeivel, így a Galaxy S6-tal, S6 edge-dzsel és edge+-szal is találkozhatnak az érdeklődők.
Az olimpiai játékok szellemiségét továbbvíve, a Samsung elindította „The Only Way to Know” nevű televíziós és digitális felületeken futó kampányát is, a fiatal norvég olimpiai reménység, Vebjørn Hegdal közreműködésével. Az akció fő üzenete, hogy a fiatalok mindig merjék a saját útjukat követni, és ne rettenjenek vissza az esetleges nehézségektől sem. A #THEONLYWAYTOKNOW hashtaget használva a közönség tagjai is megoszthatják a világgal saját inspiráló történeteiket. A kampányt az immár negyedik olimpiai ciklusába lépő Young Ambassadors program is támogatja. A 39 országból érkező 47 fiatal nagykövet a Samsung Galaxy S6 edge+ segítségével osztja meg a saját történeteit a bátorságról és kitartásról, ezzel is inspirálva kortársaikat a sport, illetve az élet egyéb területein.
Kapcsolódó cikkek
- Értékesítési rekord az okostelefonok világpiacán tavaly
- Kapható a Samsung Galaxy A új szériája
- Gear VR-re optimalizált webes böngésző a Samsungtól
- Itt a Samsung Gear VR felhasználóknak szánt változata!
- Samsung Galaxy S6 edge+: összefonódik a divat és technológia
- Idén pozitív mutatókkal számolhat a Samsung az okostelefon-piacon
- EISA díjas a Galaxy S6 és a Samsung ívelt képernyős TV-je is
- A Samsung új képérzékelőjével tovább vékonyodhatnak az okostelefonok
- A Microsoft és a Sony lecsúszott a mobilgyártók sorában
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bemutatja a LinkBuds-sorozat legújabb tagját, a LinkBuds S-t
A Sony bejelentette a LinkBuds-sorozat legújabb tagját: a LinkBuds S vadonatúj hangzásélményt biztosít a Sony érzékelő technológiáinak és partneri együttműködésének köszönhetően, mindezt úgy, hogy a felhasználók megtapaszthatják a “NEVER OFF” élményt.
Piacvezető zajszűréssel rendelkező fejhallgató, ami újraírja az iparági szabályokat
A Sony bejelentette díjnyertes 1000X-sorozatának legújabb termékét, a WH-1000XM5 vezeték nélküli, zajszűrős fejhallgatót. Az új modell vadonatúj, magával ragadó hallgatási élményt biztosít, melyek az új technológiák alkalmazásával új szintre emelik a piacvezető WH-1000XM4 zajszűrését és hangminőségét.
Két díjjal jutalmazták a TCL légtisztítóit
Nemzetközi formatervezési szakértőkből álló független zsűri döntötte el, hogy ki nyeri az iF DESIGN DÍJÁT az alábbi öt szempontot figyelembe véve: ötlet, forma, funkció, megkülönböztetés és hatás. Az iF Design Award-ot közel 70 éve osztják ki a leginnovatívabb termékeknek. A világ egyik legfontosabb formatervezési díja, az iF címke világszerte elismert. Idén 10 776 terméket regisztráltak a 2022-es iF DESIGN DÍJRA.
Közel másfélmillió forintos órát mutatott be a Casio
Új taggal bővült a G-Shock márka csúcskategóriás kínálata, az MR-G kollekció. A Casio bemutatta az MRG-B5000-res modellt, amely az első olyan MR-G karóra, ami a legendás, 1983-ban leleplezett „ős G-Shock”, a DW-5000C dizájnját idézi meg.
Bivalyerős zászlóshajó okostelefont mutatott be a POCO
A POCO bejelentette legújabb presztízskészülékét, a POCO F4 GT okostelefont, amely minden korábbinál nagyobb teljesítményt ígér. A márka továbbá bejelentette a POCO Buds Pro Genshin Impact Edition és a POCO Watch termékeket is, melyek a POCO első AIoT termékei.