Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén
Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.
Az IAB Hungary év elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe, szakmai munkájába. Ennek fontos eleme, hogy a jövőben a munkacsoportok vezetői és tagjai, valamint az Elnökség a szakmai szervezeti feladatokat és felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az IAB Hungary elnöksége valamennyi régi és új (létrehozandó) munkacsoportjának vezetésére pályázatot írt ki. A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok munkája minél tervezettebben, az IAB Hungary tagság folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez minél alaposabb előkészületekre, és minél több szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok vezetői és tagjai szintjén.
„A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják megfelelően lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.
Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc végleges kinevezés született meg eddig, két további pályázat még folyamatban van:
- AdEx - Novák Péter, Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Kutatás - Nagy István, Origo Zrt.
- Mobil - Földi Kata, CEMP
- Natív - Pusztay András, CEMP
- Oktatás - Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Policy - Dr. Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
- Programmatic - Vándor Attila, Hoppex
- Viewability - Bódi Tamás, CM Sales
- Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
- Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
A pályáztatásról:
A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos, meghívott szakember vesz részt - ezzel rendkívül erős szakmai hátországot teremtve az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.
Az IAB munkacsoportjaiban az iparág legjobb hazai szakembereivel együtt, közösen gondolkozva dolgozhatnak az online hirdetés és reklám fejlődése iránt elkötelezett IAB tagszervezetek képviselői.
Kapcsolódó cikkek
- Új terület és vezető az SAP-nál
- Új kinevezések a Microsoft vezetőségében
- Új vezető az IAB Hungary Médiaszekciója élén
- Új fejezet a QUADRON életében
- Új ügyvezető Ricoh Europe élén
- Innovációért felelős vezetőt nevezett ki a Telenor
- Stephan Sieber a Unit4 új vezérigazgatója
- Új stratégiai igazgató a Laurelnél
- Új kinevezések a Microsoft Magyarország vezetőségében
- Új igazgató a Schneider Electric zalaegerszegi gyárának élén
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?
Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Okoskarkötővel a finom eleganciáért
Ha egy eszköz neve elé odatesszük, hogy “okos”, rögtön mindenki azt hiszi, hogy egy apró kütyüről van szó, amibe rengeteg hasznos, vagy annak ítélt funkciót sűrítettek bele.
A legnépszerűbb szoftverek kreatív munkához
Ha olyan szoftvert keresünk, amellyel a kreatív munkát végző szakemberek csodálatos dolgokat hozhatnak egyszerűen létre, bizony nem kell sokáig kutakodnunk. Számos nagyszerű szoftver közül válogathatunk a világháló széles palettáján!