Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén

forrás: Prím Online, 2016. július 6. 10:44

Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.

Az IAB Hungary év elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe, szakmai munkájába. Ennek fontos eleme, hogy a jövőben a munkacsoportok vezetői és tagjai, valamint az Elnökség a szakmai szervezeti feladatokat és felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az IAB Hungary elnöksége valamennyi régi és új (létrehozandó) munkacsoportjának vezetésére pályázatot írt ki. A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok munkája minél tervezettebben, az IAB Hungary tagság folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez minél alaposabb előkészületekre, és minél több szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok vezetői és tagjai szintjén.

 

„A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják megfelelően lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.

 

Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc végleges kinevezés született meg eddig, két további pályázat még folyamatban van:

  • AdEx - Novák Péter, Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Kutatás - Nagy István, Origo Zrt.
  • Mobil - Földi Kata, CEMP
  • Natív - Pusztay András, CEMP
  • Oktatás - Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Policy - Dr. Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Programmatic - Vándor Attila, Hoppex
  • Viewability - Bódi Tamás, CM Sales
  • Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
  • Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)

 

A pályáztatásról:

A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos, meghívott szakember vesz részt - ezzel rendkívül erős szakmai hátországot teremtve az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.

 

Az IAB munkacsoportjaiban az iparág legjobb hazai szakembereivel együtt, közösen gondolkozva dolgozhatnak az online hirdetés és reklám fejlődése iránt elkötelezett IAB tagszervezetek képviselői.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Safer Internet Program felhívása 13-19 éves fiatalok részére

A hazánkban 2009 óta futó Safer Internet Program Youth Panel csapata új tagok jelentkezését várja. Adj hangot a véleményednek, oszd meg a tapasztalataidat és add át a tudásodat az internetről kicsiknek és nagyoknak, itthon és a nagyvilágban!

2018. január 16. 11:56

Ötmilliónál is többet hozott az autizmussal élő fiataloknak a karácsonyi jótékonysági akció

5,2 millió forint gyűlt össze az Autistic Art javára a Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub egyhónapos karácsonyi jótékonysági kezdeményezésének köszönhetően. A már hagyományosnak mondható Sütiakcióban eladott édességek bevétele, a #mindenkibelead hashtaggel megosztott élmények, az elküldött karácsonyi e-képeslapok utáni támogatások az autizmussal élő fiataloknak fenntartott lakóotthonok fejlesztéséhez járultak hozzá.

2018. január 12. 08:18

Izgalmas és érdekes műsorok a DoQ mai kínálatában

Hogyan működnek a háztartásban és az ipari termelésben előforduló gépek? Kik voltak a XX. század legismertebb parancsnokai? Milyen hatással voltak a háborúk eseményeire a háttérből irányító kémhálózatok? A december 30-án egész napon át tartó triplázó szombat keretében többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak a nézők a DoQ izgalmas és változatos ünnepi műsorából.

2017. december 30. 10:05

Tarolt a Gru 3 a mozikban

A Gru 3 című animációra váltottak a legtöbben jegyet 2017 harmadik negyedévében a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) adatai szerint. A bruttó jegybevétel félmilliárd forinttal haladta meg az előző negyedévit. A művészmozikban is a jó útra tért gonosztevő története vitte a prímet, amit három magyar produkció – a Pappa Pia, a Kincsem, valamint a Testről és lélekről – követ.

2017. december 23. 11:17

Különleges karácsonyi ajándék a VOLT Fesztiváltól és 16 popsztártól

A Telekom VOLT Fesztivál szervezői és 16, hazai popsztár közösen készített egy különleges karácsonyi ajándékot a rajongóiknak. A Piramis együttes, jövőre 40 éves karácsonyi dalát, az Ajándékot adta elő meglehetősen sajátos módon a hazai popsztárok színe-java. 

2017. december 23. 09:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

E-kereskedelmi Körkép 2017

2017. december 28. 09:48

Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC

2017. december 20. 09:27

AJI kártyák ajándékba

2017. november 20. 08:36

25 éves az LG Magyarország

2017. november 8. 15:19
cloudappsportal.com