Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak
Mától az őszi hónapokra elérhetővé teszi a Magyar Telekom minden digitális tévé előfizetője számára az Eurosport 2 sportcsatornát a Discovery Communications Europe-pal megkötött megállapodásnak köszönhetően.
Így például már a Bundesliga nyitómérkőzését, a pénteken megrendezésre kerülő Bayern München – Werder Bremen meccset is kötöttségektől mentesen, akár TV GO-n keresztül, akár otthoni, digitális előfizetéssel nyomon követhetik a Telekom ügyfelei. Az Eurosport 2 nemcsak a futballkedvelők, hanem más sportok után érdeklődők számára is tartalmas szórakozást nyújt egész ősszel, hiszen az országúti kerékpártól a teniszen és a snookeren át egészen a motokrosszig és a raliig tart a csatorna sportkínálata. Az Eurosport 2 a 49-es és 109-es programhelyen érthető el.
Kapcsolódó cikkek
- Sportos ősz: Eurosport 2 a Telekomosoknak
- Nagyképernyős szurkolói élmény
- Láthatatlan, mégis összeköt: európai hálózati kampány a Deutsche Telekomtól
- Rekordméretű igény mutatkozik a SES műholdjainak kapacitására az olimpia alatt
- Karbonsemleges működés 2015-ben – idén is kiadta fenntarthatósági jelentését a Telekom
- NMHH: Tíz film ért el legalább százezres nézőszámot a mozikban a második negyedévben
- Premier League meccsek a UPC kínálatában
- Csatahajó épült a World Trade Center romjaiból
- Jeruzsálemet még Napóleon is meghódította volna!
- A negyedik Gízai piramis nyomában
Hírek ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ingyen Apple Music jár egyes LG okostévékhez
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Így bővült a lekérhető videószolgáltatások közönsége 2023-ban
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.