15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 14. 14:05

Az elmúlt években egyre nagyobb szerepe lett a digitális marketingnek, mely innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat. Az internet világának gyorsuló változása, az automatizáltság térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatán, Az Év Honlapja pályázaton a zsűrizés módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák), az automatizált rendszerek és a közösségek bevonásának végeláthatatlan lehetősége. „Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.

 

Ez a dinamikus változás ösztönözte a szervezőket arra, hogy a pályázat feltételrendszerébe is több rugalmasságot építsenek. A szervezők változtattak a nevezési kategóriákon, több új kategória is megjelent. „Az Év technológiai megoldása” kategória már ennek a jegyében született, hiszen a kreatív technikai újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában. A zsűrizés szempontrendszerén is változtattak: „Az idei évben már egy innovatívabb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, valamint a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design is” – mondta Dr. Eszes István, a pályázat zsűrijének elnöke. 

 

Az online világ iránt érdeklődők a megszokott módon oldalajánlással is élhetnek a pályázat során. A www.azevhonlapja.hu weboldalon könnyen és gyorsan tudják elküldeni a szervezők számára az esélyesnek gondolt honlapokat.

 

A pályázatokat október 31-ig fogadják. Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2016 legjobb honlapjait és a legkreatívabb megoldásokat. A 15. évfordulónak köszönhetően pedig rendhagyó módon jubileumi díjat vehet át majd az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ez már a huszadik Internet Hungary - talán ez lesz a legjátékosabb

Alig több, mint két hét múlva kezdődik a huszadik - jubileumi - Internet Hungary konferencia Siófokon a Hotel Azúrban, ahová a rendezők több mint 2500 résztvevőt várnak, hogy azután hét teremben két napon át több, mint 300 nagynevű előadó oszthassa meg tudását, tapasztalatait vagy akár - mint például Jordán Tamás színművész - játékkal kapcsolatos élményeit. Mert ez a konferencia (sok egyéb mellett) a játékról, játékosságról szól, amit az üzleti életben - kicsit szárazabban - gamification-nek neveznek.

2019. szeptember 14. 09:04

Mit tehetünk a zsarolók ellen?

Magyarországon is rohamosan terjed a felhasználók adatainak pénzköveteléssel kísért titkosítása, amelynek kiemelt célpontja az üzleti szféra. Míg minden második kis- és középvállalkozás célkeresztje egy újabb zsarolóvírusnak, addig a Fortune 500 listáján sorakozó amerikai cégóriások közel 87%-át érte már hasonló jellegű támadás. A kártevők pedig akár egy álláspályázatra beküldött ártatlan önéletrajzon keresztül is beszivároghatnak. Szerencsére azonban van megoldás!

 

2019. szeptember 9. 10:56

Megérkezett a Google új szolgáltatása a magyar piacra

Az internetes vásárlások sikerét az határozza meg mind a vevők, mind a kereskedők számára, hogy milyen rövid úton lehet az érdeklődésből eljutni a sikeres vásárlásig. A vevők számára az a legfontosabb, hogy a termékről, a webshopról és az árról minél kevesebb kattintással minél biztosabb információt kapjanak. Hasonlóképpen a kereskedők számára is az a megtérülő taktika, ha minél kevesebb kattintással, konkrét vásárlási szándékkal érkező felhasználókat az oldalukra tudnak csábítani. 

2019. augusztus 28. 16:00

Egy tajvani lakásból indult, óriásvállalat lett

A Zyxel tegnap ünnepelte fennállásának 30. évét, melyre különleges eseményekkel készül a tajvani hálózati kommunikációs eszközöket gyártó vállalat. Az ünneplésben, amit a „Go 30, Beyond Possibility” név alatt rendeznek, minden Unizyx alkalmazott részt vesz, termék promóciók illetve közösségi média kampányok indulnak el a világ minden táján.

2019. augusztus 22. 10:21

Új vezető a UPS Magyarország élén

A UPS bejelentette, hogy Yannick Mooijman személyében új országigazgatót nevez ki magyarországi, görögországi, romániai és szlovéniai operációi irányítására, ahol a szakember a UPS helyi működéséért, üzletfejlesztéséért és stratégiájáért felel majd. Mooijman Jim Kearneyt váltja a pozícióban, akit a UPS Növekvő Piacok pénzügyért felelős alelnökévé léptettek elő. 

2019. augusztus 15. 12:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás