15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
Az elmúlt években egyre nagyobb szerepe lett a digitális marketingnek, mely innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat. Az internet világának gyorsuló változása, az automatizáltság térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatán, Az Év Honlapja pályázaton a zsűrizés módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.
Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák), az automatizált rendszerek és a közösségek bevonásának végeláthatatlan lehetősége. „Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
Ez a dinamikus változás ösztönözte a szervezőket arra, hogy a pályázat feltételrendszerébe is több rugalmasságot építsenek. A szervezők változtattak a nevezési kategóriákon, több új kategória is megjelent. „Az Év technológiai megoldása” kategória már ennek a jegyében született, hiszen a kreatív technikai újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában. A zsűrizés szempontrendszerén is változtattak: „Az idei évben már egy innovatívabb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, valamint a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design is” – mondta Dr. Eszes István, a pályázat zsűrijének elnöke.
Az online világ iránt érdeklődők a megszokott módon oldalajánlással is élhetnek a pályázat során. A www.azevhonlapja.hu weboldalon könnyen és gyorsan tudják elküldeni a szervezők számára az esélyesnek gondolt honlapokat.
A pályázatokat október 31-ig fogadják. Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2016 legjobb honlapjait és a legkreatívabb megoldásokat. A 15. évfordulónak köszönhetően pedig rendhagyó módon jubileumi díjat vehet át majd az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- "Digitális Esély 2016" pályázat
- Az ABB Kft. idén is meghirdeti egyetemi ösztöndíj- és női mentorprogramját
- Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary
- Újra megmérettetnek a fiatal vezetők
- 33 300 dollár összdíjazású online pályázatot hirdet a Samsung
- Okos városi megoldásokra vonatkozóan hirdet pályázatot az Okos Jövő Innovációs Klaszter
- Több mint 3500 családi ház újulhat meg az Otthon Melege Programban
- Rekordszámú pályázó a hűtőgépcsere-alprogramban
- Több mint 3.000 közép-dunántúli pályázó az Otthon Melege Program hűtőgépcsere alprogramjára
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális oktatási platformot indított el hazánkban a Facebook
A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely egy átfogó digitális oktatási tanterv szülők, tanárok és tizenévesek számára. A benne foglalt tanórák és tananyagok a Harvard Egyetem és a Berkeley Kaliforniai Egyetem által rendelkezésre bocsátott oktatási segédanyagokon alapulnak. A platform magyarországi bevezetése a Skool civil szervezettel együttműködésben történt.
2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra és az átterelt (kényszer) költések miatt lendületet nyerő online piac tavaly nem csak átmeneti sebességtöbbletet kapott, hanem olyan valós versenyelőnyt, amivel – ha jól gazdálkodik – akár hosszú távon is fenntartható növekedési pályára állhat, fogyasztók millióinak vásárlási szokásait alakítva át.
Az ABB-t ismét a világ egyik leginnovatívabb vállalatának választották
2021-ben az ABB-t a világ egyik leginnovatívabb vállalatának minősítette a Clarivate, amely globális vezető szerepet tölt be a tudományos és akadémiai kutatási adatok, a szabadalmi információk, valamint a megfelelési előírások elemzése terén.
A jelen diákjai a jövő kihívásaival szemben
Idén első alkalommal kínál lehetőséget a magyar diákoknak az EdisonKids a Samsung támogatásával elindított kezdeményezése, a világszerte sikeres programon alapuló Megoldások a holnapért kihívás. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve 12 és 18 év közötti diákjait keresi, akik szeretnének a jelen legfontosabb kérdéseire a jövő megoldásaival válaszolni. A kezdeményezés célja, hogy teret adjon a fiatal tehetségeknek és megmutassa, hogyan gondolkodnak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi alkotásról. A jelentkezés már elindult, a csapatok március 15-ig szállhatnak versenybe az összesen 1,5 millió forint értékű fődíjért.
A Teradyne bejelentette a Universal Robots új elnökét
A Teradyne, Inc. ma bejelentette, hogy Kim Povlsent nevezték ki az Universal Robots elnökévé. A dán Povlsen a csúcstechnológián és kereskedelmi szempontokon alapuló globális vezetői tapasztalatot hoz a vállalathoz, és a Universal Robots-ot a növekedés és az innováció következő szakaszába fogja vezetni. Kinevezése megerősíti a Teradyne elkötelezettségét az Universal Robots dán kötődése iránt, és annak szerepét a helyi robotikai közösség további fejlesztésében. Kim az új szerepkörben március 21-én kezdi meg a munkát a Universal Robotsnál.