15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!

forrás: Prím Online, 2016. szeptember 14. 14:05

Az elmúlt években egyre nagyobb szerepe lett a digitális marketingnek, mely innovációra sarkallta a webfejlesztőket és a weboldal tulajdonosokat. Az internet világának gyorsuló változása, az automatizáltság térhódítása elengedhetetlenné tette, hogy Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázatán, Az Év Honlapja pályázaton a zsűrizés módszerei és értékelési eszközei is rugalmasan változzanak.

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. A 15 éve még hangsúlyos szöveges tartalmak helyét ma egyértelműen átvették a digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák), az automatizált rendszerek és a közösségek bevonásának végeláthatatlan lehetősége. „Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.

 

Ez a dinamikus változás ösztönözte a szervezőket arra, hogy a pályázat feltételrendszerébe is több rugalmasságot építsenek. A szervezők változtattak a nevezési kategóriákon, több új kategória is megjelent. „Az Év technológiai megoldása” kategória már ennek a jegyében született, hiszen a kreatív technikai újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában. A zsűrizés szempontrendszerén is változtattak: „Az idei évben már egy innovatívabb zsűrizési szempontrendszer alapján értékeljük a nevezett honlapokat, amelyben kiemelt szerepet kap a felhasználói élmény (UX) értékelése, nagyobb hangsúlyt kap a mobilbarát megoldásoknak megfelelő reszponzivitás, valamint a kreatív ötlet, a tartalom és az ezt támogató design is” – mondta Dr. Eszes István, a pályázat zsűrijének elnöke. 

 

Az online világ iránt érdeklődők a megszokott módon oldalajánlással is élhetnek a pályázat során. A www.azevhonlapja.hu weboldalon könnyen és gyorsan tudják elküldeni a szervezők számára az esélyesnek gondolt honlapokat.

 

A pályázatokat október 31-ig fogadják. Az ünnepélyes díjátadóra december 7-én kerül sor Budapesten, ahol megismerhetjük 2016 legjobb honlapjait és a legkreatívabb megoldásokat. A 15. évfordulónak köszönhetően pedig rendhagyó módon jubileumi díjat vehet át majd az a pályázó, aki(k) a legtöbb díjat nyerték az elmúlt másfél évtized alatt.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új üzletágvezetőkkel erősít az SAP Magyarországon

Új szakmai vezetőket nevezett ki az SAP Hungary Kft. a szolgáltatási, tanácsadási üzleti terület, valamint a pénzügyi-biztosítási szektornak dedikált új üzletág élére.

2020. február 18. 16:27

Új operatív igazgató a Magyar Marketing Szövetség élén

Tavasztól teljes erőbedobással munkába áll az idén harminc éve alapított Magyar Marketing Szövetség operatív vezetője. Katona Norbert a megbízói oldalról, a Szerencsejáték Zrt-től érkezik a hazai marketingszakmát összefogó, nagy múlttal rendelkező szervezethez, amely mintegy kettőszáz tagja között nagy számban képviseltetik magukat a hirdetői oldal szereplői. Az új vezető bevonása jól illeszkedik a szövetség azon célkitűzéséhez, hogy a jövőben a megbízói oldalt még hangsúlyosabban képviselje. 

2020. február 12. 13:56

10 év adatait elemezte a Telenor

Az elmúlt 10 év hatalmas változásokat hozott a mobiliparban. Röviden összefoglalva: az okostelefon és a mobilinternet mindennapjaink részévé vált. A Telenor a 2010. január 1. és 2019. december 31. közötti időszakot vizsgálta a hálózatán keletkezett forgalom szempontjából. Hanghívás, adatforgalom, SMS tendenciák, a 2G-3G-4G térhódítása és az okostelefonok elterjedésének dinamikája is kiolvasható az adatokból.

2020. február 4. 13:21

Új kommunikációs igazgató a Bosch csoportnál

2020 januárjától Bodó Teodóra felel a Bosch csoport vállalati kommunikációjáért és a kormányzati kapcsolatokért Magyarországon, valamint az Adriai régióban. A szakember Dr. Ficzere Ferencet váltja a pozícióban, aki 2007 óta irányította a magyarországi cégcsoport kommunikációját.

2020. január 20. 13:47

Mi indíthatná jobban az évet, mint a CES?

Ma hivatalosan is kezdetét vette az évet meglehetősen magas felütéssel elindító esemény, a Las Vegas-i fogyasztói elektronikai show, amely már sok évvel ezelőtt átvette a legfontosabb informatikai, telekommunikációs rendezvény szerepét az olyan időközben megszűnt kiállításoktól, vásároktól, konferenciáktól, mit a Comdex vagy a CeBIT. Amerikai tudósítónk, a konferenciázó körökben Magyarországon is jól ismert nagy tekintélyű reklámszakember - Horváth lászló - a helyszínen van, és gondolatait máris megosztja olvasóinkkal.

2020. január 7. 12:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Nemzeti Közműszolgáltató nevében indult adathalász támadás

2020. február 25. 13:40

Lezárult a 28. Magyar Innovációs Nagydíj pályázat nevezése

2020. február 24. 11:45

Megjelent az NMHH 2020-as felügyeleti terve

2020. február 18. 10:35

Informatikai szakembereket keres az SAP Labs Hungary

2020. február 14. 10:33
online sportfogadás