4000 darab glitterrel töltött lufi a Sony BRAVIA varázslatos reklámjában

Több mint 1500 kg színes glittert használtak fel a látványos kisfilmhez

forrás: Prím Online, 2016. október 4. 10:08

A Sony új reklámkampányt indított, amelyben a BRAVIA 4K HDR TV-k elképesztő képminőségét mutatja meg. A tévék amellett, hogy az eddigi legtökéletesebb képélményt kínálják, az Android TV-nek köszönhetően az okos tévézés új élményét nyújtják és a dizájnjuk is lenyűgöző.

A 4K minőségben forgatott reklám rendezője az amerikai Andre Stringer, aki a DDB Berlinnel együttműködve 4000 lufi és 1500 kg glitter felhasználásával keltett életre egy elhagyott romániai kaszinót.

 

 

Először csak egy lufit látunk az üres épületben, amely szépen lassan megtelik a gömbökkel, majd a film csúcspontjaként a lufik felrobbannak, és színes glitterekkel árasztják el a környezetet.

 

A különböző felvételi technikáknak és beállításoknak köszönhetően a készítők maximálisan kiaknázták a 4K HDR-ben rejlő lehetőségeket, hogy teljesen élethűen mutassák meg a hófehér lufik és a színes glitterek lélegzetelállító robbanását. 

 

A reklámhoz kapcsolódó képeket egy nagy sebességű képekre specializálódott fotós, Fabian Oefner készítette, aki zajszenzort rögzített fényképezőgépéhez, így minden egyes lufi kidurranásakor sikerült elkapnia a pillanatot. 

 

 

„Filozófiánk egyik alappillére, hogy mindig kielégítsük az emberek kíváncsiságát, akár a termékeinken, akár reklámjainkon keresztül” – kezdte Shuhei Sugihara, a Sony Europe, Márka- és Termékkommunikáció vezetője. „Az új reklámunk követi a BRAVIA eddigi hagyományait: a labdáktól, nyusziktól és virágoktól kezdve, a lufikig és glitterig – a Sony mindig hihetetlen színeket és lenyűgöző képi világot teremtett, hogy megmutassa tévéi sokszínűségét. A kreatív koncepció most is ez volt és reméljük, hogy a nézőket megérintik a gyönyörű képek, amelyek megmutatják, hogy a 4K HDR TV mennyire részletgazdag színeket és kontrasztokat kínál.” A Sony-nál komoly hagyománya van a megfelelő reklámzene kiválasztásának is. A legújabb kisfilm kapcsán Tom Odell-lel dolgoztak együtt, aki Cyndi Lauper “True Colors” című dalát dolgozta fel, “True Colours” néven. A reklám zenéjéért és a dal kiadásáért egyaránt a Sony Music felel, a True Colours minden digitális felületen elérhető lesz szeptember 30-tól.  

 

„Mikor láttam a reklámot az első gondolatom az volt, hogy ez gyönyörű. Nagyon szeretem Andre Stringer munkáját, így alig vártam, hogy a projekt részese lehessek. A True Colours az egyik kedvenc dalom, óriási élmény volt elénekelni és látni, hogy mennyire passzol a videó világához. A dalszöveg különleges üzenetet hordoz; mindig légy önmagad és légy rá büszke, aki vagy. Remélem mindenki, aki meghallgatja, ugyanannyira fogja szeretni, mint én” – mondta el Tom Odell. 

 

„A forgatás több hét előkészületet és rengeteg energiát igényelt, főként a speciális effektekért és produkcióért felelős partnerektől. A glitterrel egyáltalán nem könnyű dolgozni, és mi a legapróbb szemeken is szerettük volna megmutatni a látványos csillogást” – kezdte Alice Bottaro, a DDB Berlin kreatív igazgatója. „Nagyon szerencsések voltunk, hogy egy ilyen gyönyörű helyen dolgozhattunk: a film közben pedig a nézők is megtapasztalhatják, ahogy az elhagyatott kaszinót újjá éleszti a rengeteg glitter”.   

 

 

A reklámkampány október elején indul Nagy-Britanniában, Írországban és Németországban. Magyarországon egyelőre nem terveznek televíziós kampányt.

 

A Sony új BRAVIA 4K HDR TV modelljei: ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85, és SD80 natív 4K felbontásra képesek, valamint a HD csatornákról származó jeleket közel teljes 4K minőségben jelenítik meg. Több mint 8 millió pixellel, ezek a Sony BRAVIA 4K HDR tévék négyszer akkora élményt és minőséget nyújtanak, mint a Full HD eszközök. 

 

Az új BRAVIA 4K HDR TV-k a legújabb képszabványok, köztük a magas dinamika tartományú (HDR) tartalmak megjelenítésére is képesek. A 4K Ultra HD felbontással együtt, a HDR technológia teljesen megváltoztatja a tévézés eddig ismert élményét.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szombati Sziget

Nem kétséges, hogy hétvégén vannak a legtöbben a Szigten. Így volt ez volt is: a legtöbb fesztiválozó ezen a napon töltött a legtöbb időt az idei Sziget fesztiválon.

2017. augusztus 14. 11:52

Képzőművészet és kreativitás a Szigeten

Az ArtZone egy kreatív részleg a Szigeten, ahol legmenőbb művész sulik, művész csoportok és designerek tartanak workshopot. A cél, hogy a látogatóknak tartalmas nappali szórakozásban legyen részük, és az alkotás öröme folyamán előbújjon kreatív énjük.

2017. augusztus 12. 14:43

Izgalmas pihenés a Nokia telefonokkal a Szigeten

Az HMD Global, a Nokia telefonok otthona a Sziget Fesztiválon is megtalálható lesz a legnépszerűbb hazai DJ-kkel, és az új Nokia készülékeket bemutató standjával. Az aktív éjszakai programok után pihenésre vágyó közönséget különleges, marbling testfestéssel, egészséges italokkal és telefontöltési lehetőséggel is várják.

2017. augusztus 9. 15:14

Hív a Sziget, jár a MÁV!

Ötven százalékos alkalmi menettérti kedvezményt biztosít a MÁV-START és a GYSEV az augusztus 9-16. között zajló „Sziget Fesztivál 2017” rendezvényre utazóknak. 

2017. augusztus 8. 15:51

Kortárs képzőművészet is vár ránk az idei Szigeten

Divat, kortárs képzőművészet, kreativitás! Ezek a 2017-es ArtZone hívószavai a Sziget Fesztivál legvarázslatosabb helyszínének az idén. Bár az egész Sziget ma már úgy néz ki, mint egy nagy „művészeti tér", szobrokkal, installációkkal különböző funkciókkal rendelkező vagy csak szuperlátványos térelemekkel, a fesztiválon belül van egy, a kreativitásnak és képzőművészetnek dedikált helyszín, az ArtZone, ami az egyik legkedveltebb nappali helyszíneként tér vissza 2017-ben is. 

2017. augusztus 4. 11:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe

2017. augusztus 4. 13:40

Júniusi vírusriport az ESET-től

2017. július 25. 17:21

A megjósolt trendek felé haladnak a kiberbűnözés idei irányai

2017. július 20. 16:59

Az év CIO-ja pályázat

2017. július 6. 13:48
cloudappsportal.com