4000 darab glitterrel töltött lufi a Sony BRAVIA varázslatos reklámjában

Több mint 1500 kg színes glittert használtak fel a látványos kisfilmhez

forrás: Prím Online, 2016. október 4. 10:08

A Sony új reklámkampányt indított, amelyben a BRAVIA 4K HDR TV-k elképesztő képminőségét mutatja meg. A tévék amellett, hogy az eddigi legtökéletesebb képélményt kínálják, az Android TV-nek köszönhetően az okos tévézés új élményét nyújtják és a dizájnjuk is lenyűgöző.

A 4K minőségben forgatott reklám rendezője az amerikai Andre Stringer, aki a DDB Berlinnel együttműködve 4000 lufi és 1500 kg glitter felhasználásával keltett életre egy elhagyott romániai kaszinót.

 

 

Először csak egy lufit látunk az üres épületben, amely szépen lassan megtelik a gömbökkel, majd a film csúcspontjaként a lufik felrobbannak, és színes glitterekkel árasztják el a környezetet.

 

A különböző felvételi technikáknak és beállításoknak köszönhetően a készítők maximálisan kiaknázták a 4K HDR-ben rejlő lehetőségeket, hogy teljesen élethűen mutassák meg a hófehér lufik és a színes glitterek lélegzetelállító robbanását. 

 

A reklámhoz kapcsolódó képeket egy nagy sebességű képekre specializálódott fotós, Fabian Oefner készítette, aki zajszenzort rögzített fényképezőgépéhez, így minden egyes lufi kidurranásakor sikerült elkapnia a pillanatot. 

 

 

„Filozófiánk egyik alappillére, hogy mindig kielégítsük az emberek kíváncsiságát, akár a termékeinken, akár reklámjainkon keresztül” – kezdte Shuhei Sugihara, a Sony Europe, Márka- és Termékkommunikáció vezetője. „Az új reklámunk követi a BRAVIA eddigi hagyományait: a labdáktól, nyusziktól és virágoktól kezdve, a lufikig és glitterig – a Sony mindig hihetetlen színeket és lenyűgöző képi világot teremtett, hogy megmutassa tévéi sokszínűségét. A kreatív koncepció most is ez volt és reméljük, hogy a nézőket megérintik a gyönyörű képek, amelyek megmutatják, hogy a 4K HDR TV mennyire részletgazdag színeket és kontrasztokat kínál.” A Sony-nál komoly hagyománya van a megfelelő reklámzene kiválasztásának is. A legújabb kisfilm kapcsán Tom Odell-lel dolgoztak együtt, aki Cyndi Lauper “True Colors” című dalát dolgozta fel, “True Colours” néven. A reklám zenéjéért és a dal kiadásáért egyaránt a Sony Music felel, a True Colours minden digitális felületen elérhető lesz szeptember 30-tól.  

 

„Mikor láttam a reklámot az első gondolatom az volt, hogy ez gyönyörű. Nagyon szeretem Andre Stringer munkáját, így alig vártam, hogy a projekt részese lehessek. A True Colours az egyik kedvenc dalom, óriási élmény volt elénekelni és látni, hogy mennyire passzol a videó világához. A dalszöveg különleges üzenetet hordoz; mindig légy önmagad és légy rá büszke, aki vagy. Remélem mindenki, aki meghallgatja, ugyanannyira fogja szeretni, mint én” – mondta el Tom Odell. 

 

„A forgatás több hét előkészületet és rengeteg energiát igényelt, főként a speciális effektekért és produkcióért felelős partnerektől. A glitterrel egyáltalán nem könnyű dolgozni, és mi a legapróbb szemeken is szerettük volna megmutatni a látványos csillogást” – kezdte Alice Bottaro, a DDB Berlin kreatív igazgatója. „Nagyon szerencsések voltunk, hogy egy ilyen gyönyörű helyen dolgozhattunk: a film közben pedig a nézők is megtapasztalhatják, ahogy az elhagyatott kaszinót újjá éleszti a rengeteg glitter”.   

 

 

A reklámkampány október elején indul Nagy-Britanniában, Írországban és Németországban. Magyarországon egyelőre nem terveznek televíziós kampányt.

 

A Sony új BRAVIA 4K HDR TV modelljei: ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85, és SD80 natív 4K felbontásra képesek, valamint a HD csatornákról származó jeleket közel teljes 4K minőségben jelenítik meg. Több mint 8 millió pixellel, ezek a Sony BRAVIA 4K HDR tévék négyszer akkora élményt és minőséget nyújtanak, mint a Full HD eszközök. 

 

Az új BRAVIA 4K HDR TV-k a legújabb képszabványok, köztük a magas dinamika tartományú (HDR) tartalmak megjelenítésére is képesek. A 4K Ultra HD felbontással együtt, a HDR technológia teljesen megváltoztatja a tévézés eddig ismert élményét.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

P!nk jön a Szigetre

Friss hír érkezett a Sziget háza tájáról: Alecia Beth Moore is fellép kedvenc fesztiválunkon. Ha valakinek erről a névről nem ugrik be egyből a világ egyik legsikeresebb énekesnője, annak segítségül: ő nem más, mint P!nk, aki az idei Sziget Mínusz egyedik napjának lesz a szupersztárja. 

2017. március 21. 11:19

A Milánói Design Héten együtt ünnepli az LG és Tokujin Yoshioka az életünket jobbá tevő innovációt

Alapításának 70. évfordulója alkalmából az LG Corporation (LG) egy nagyméretű fényinstalláció leleplezését tervezi a a világ legnagyobb formatervezési kiállításán, a 2017-es Milano Design Weeken (április 4-9.). 

2017. március 21. 09:22

Kedvezményes ajánlatokkal készül a Telekom a Vivicittá futófesztiválra

Idén 32. alkalommal rajtol el a Telekom Vivicittá városvédő futás Budapesten 2017. április 8-án. 

2017. március 20. 08:35

28 000 km/h sebességgel a Hold előtt

2017. február 4-én Thierry Legault hobbi csillagász egy Sony α7s fényképezőgéppel filmezte le a Nemzetközi Űrállomás (International Space Station, ISS) útját, ahogy végighaladt az első negyed fázisban lévő hold közepén. A ragyogó felvételek önmagukért beszélnek.

2017. március 16. 10:26

Egyszerűen kereshető és megosztható receptek a magyar viberezőknek

A Nosalty az első magyar média cég, amely csatlakozik az egyre növekvő számú Viber felhasználók számára elérhető külső szolgáltatók úttörő csapatához. Mától a Viber beszélgetésekben könnyen hozzáférhetők és egyszerűen küldhetők a Nosalty receptjei.

2017. március 14. 15:19

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt

2017. március 21. 15:37

Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása

2017. március 15. 09:40

A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd

2017. március 1. 19:59

Új vezérigazgató a Kulcs-Soft Nyrt. élén

2017. február 21. 15:36
cloudappsportal.com