4000 darab glitterrel töltött lufi a Sony BRAVIA varázslatos reklámjában

Több mint 1500 kg színes glittert használtak fel a látványos kisfilmhez

forrás: Prím Online, 2016. október 4. 10:08

A Sony új reklámkampányt indított, amelyben a BRAVIA 4K HDR TV-k elképesztő képminőségét mutatja meg. A tévék amellett, hogy az eddigi legtökéletesebb képélményt kínálják, az Android TV-nek köszönhetően az okos tévézés új élményét nyújtják és a dizájnjuk is lenyűgöző.

A 4K minőségben forgatott reklám rendezője az amerikai Andre Stringer, aki a DDB Berlinnel együttműködve 4000 lufi és 1500 kg glitter felhasználásával keltett életre egy elhagyott romániai kaszinót.

 

 

Először csak egy lufit látunk az üres épületben, amely szépen lassan megtelik a gömbökkel, majd a film csúcspontjaként a lufik felrobbannak, és színes glitterekkel árasztják el a környezetet.

 

A különböző felvételi technikáknak és beállításoknak köszönhetően a készítők maximálisan kiaknázták a 4K HDR-ben rejlő lehetőségeket, hogy teljesen élethűen mutassák meg a hófehér lufik és a színes glitterek lélegzetelállító robbanását. 

 

A reklámhoz kapcsolódó képeket egy nagy sebességű képekre specializálódott fotós, Fabian Oefner készítette, aki zajszenzort rögzített fényképezőgépéhez, így minden egyes lufi kidurranásakor sikerült elkapnia a pillanatot. 

 

 

„Filozófiánk egyik alappillére, hogy mindig kielégítsük az emberek kíváncsiságát, akár a termékeinken, akár reklámjainkon keresztül” – kezdte Shuhei Sugihara, a Sony Europe, Márka- és Termékkommunikáció vezetője. „Az új reklámunk követi a BRAVIA eddigi hagyományait: a labdáktól, nyusziktól és virágoktól kezdve, a lufikig és glitterig – a Sony mindig hihetetlen színeket és lenyűgöző képi világot teremtett, hogy megmutassa tévéi sokszínűségét. A kreatív koncepció most is ez volt és reméljük, hogy a nézőket megérintik a gyönyörű képek, amelyek megmutatják, hogy a 4K HDR TV mennyire részletgazdag színeket és kontrasztokat kínál.” A Sony-nál komoly hagyománya van a megfelelő reklámzene kiválasztásának is. A legújabb kisfilm kapcsán Tom Odell-lel dolgoztak együtt, aki Cyndi Lauper “True Colors” című dalát dolgozta fel, “True Colours” néven. A reklám zenéjéért és a dal kiadásáért egyaránt a Sony Music felel, a True Colours minden digitális felületen elérhető lesz szeptember 30-tól.  

 

„Mikor láttam a reklámot az első gondolatom az volt, hogy ez gyönyörű. Nagyon szeretem Andre Stringer munkáját, így alig vártam, hogy a projekt részese lehessek. A True Colours az egyik kedvenc dalom, óriási élmény volt elénekelni és látni, hogy mennyire passzol a videó világához. A dalszöveg különleges üzenetet hordoz; mindig légy önmagad és légy rá büszke, aki vagy. Remélem mindenki, aki meghallgatja, ugyanannyira fogja szeretni, mint én” – mondta el Tom Odell. 

 

„A forgatás több hét előkészületet és rengeteg energiát igényelt, főként a speciális effektekért és produkcióért felelős partnerektől. A glitterrel egyáltalán nem könnyű dolgozni, és mi a legapróbb szemeken is szerettük volna megmutatni a látványos csillogást” – kezdte Alice Bottaro, a DDB Berlin kreatív igazgatója. „Nagyon szerencsések voltunk, hogy egy ilyen gyönyörű helyen dolgozhattunk: a film közben pedig a nézők is megtapasztalhatják, ahogy az elhagyatott kaszinót újjá éleszti a rengeteg glitter”.   

 

 

A reklámkampány október elején indul Nagy-Britanniában, Írországban és Németországban. Magyarországon egyelőre nem terveznek televíziós kampányt.

 

A Sony új BRAVIA 4K HDR TV modelljei: ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85, és SD80 natív 4K felbontásra képesek, valamint a HD csatornákról származó jeleket közel teljes 4K minőségben jelenítik meg. Több mint 8 millió pixellel, ezek a Sony BRAVIA 4K HDR tévék négyszer akkora élményt és minőséget nyújtanak, mint a Full HD eszközök. 

 

Az új BRAVIA 4K HDR TV-k a legújabb képszabványok, köztük a magas dinamika tartományú (HDR) tartalmak megjelenítésére is képesek. A 4K Ultra HD felbontással együtt, a HDR technológia teljesen megváltoztatja a tévézés eddig ismert élményét.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Gyereknap alkalmából házhoz jönnek a bűvészek

Gyereknap Felnőtteknek a Gyerekekért - taxi mellett profi bűvészeket is lehet rendelni egyetlen gombnyomással május 25-én a Taxify applikáción keresztül. Aki az alkalmazással hív bűvészt, nem csupán maradandó élménnyel gazdagodhat, de jótékonykodik is. Az akció során összegyűlt teljes összeg az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványhoz folyik be. A Taxify ezen felül további 100.000 Ft-ot adományoz a szervezet számára.

2017. május 24. 15:03

Traviatától a Csárdáskirálynőig – digitalizált színházplakátok

Újabb értékes gyűjtemény érhető el digitális formában. A MaNDA (Magyar Nemzeti Digitális Archívum) adatbázisba feltöltésre került a Pécsi Nemzeti Színház műsorfüzet-, és plakát-kollekciója. A digitalizált nyomtatvány-gyűjtemény izgalmas képet ad a magyar színháztörténet több mint félévszázadáról.

2017. május 24. 12:41

A Beachegg idén nyáron teljesen megújulva ébred fel “téli álmából”

A tavalyi év egyik legizgalmasabb magyar talámánya a Beachegg idén nyáron teljesen megújulva ébred fel “téli álmából”. A könnyebb, hangosabb, tömeges gyártásra alkalmas prototípust idén nyáron bárki élesben tesztelheti. Az új széria - a tavalyi sikereket megismételve - a bécsi Pioneers legjobbjai között debütál.

2017. május 24. 11:55

Tudja, mIT adott nekünk 1997?

Mára az Apple neve összenőtt Steve Jobséval, természetes, hogy a Netflixen nézzük a kedvenc sorozatunkat, és az is, hogy a sajtóinformációhoz csatolt infografika PNG-ben is elérhető. 1997-ben olyan fontos technológiai, kulturális és orvostudományi eseményeknek lehettünk szemtanúi, amelyek hozzátartoznak az alapműveltséghez, és alapvetően határozzák meg mai gondolkodásunkat.

2017. május 21. 09:01

Az ITBUSINESS újságírója lett az „Év információbiztonsági újságírója”

A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület 2006-ban alapította meg az „Év információbiztonsági újságírója” címet, melyet minden évben nyílt pályázati felhívás keretében hirdet meg. Az idei évben is több pályázat érkezett, és az értékelés után Vass Enikő, az ITBUSINESS újságírója vette át az erkölcsi elismeréssel járó díjat az Egyesület május 17-i „Információvédelem menedzselése” LXXVl. szakmai fórumán.

2017. május 18. 06:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gyorsítja külföldi terjeszkedését a Codecool programozóiskola

2017. május 18. 11:11

Google: Bagoly-algoritmussal a hamis hírek ellen

2017. április 27. 15:15

Hamarosan átláthatóvá válik az egészségügy

2017. április 18. 14:26

Idén is keresik az Év Internetes Kereskedőjét

2017. április 13. 11:11
cloudappsportal.com