A nézők egymondatos filmajánlóit várja a Paramount Channel
Interaktív kampányt indított a filmcsatorna
1mondat elnevezéssel indított kampányt a Paramount Channel: rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat várnak az internetezőktől egész hónapban, amelyeket egy online felületre tölthetnek fel.
A csatorna célja, hogy megismertesse széleskörű kínálatát a felületeken aktív filmrajongókkal, és ezáltal a képernyő elé csábítsa őket – a filmajánlók írására pedig értékes ajándékokkal ösztönzik a netezőket.
A Paramount Channel 1mondat néven indít interaktív online kampányt október 3-án annak érdekében, hogy megismertessék az interneten aktív filmrajongókkal a népszerű filmcsatorna gazdag kínálatát. „A felhasználóktól rendkívül rövid, egy mondatos ajánlókat várunk egész októberben, amikben frappánsan kell összefoglalni az általuk választott egy vagy több film lényegét” – árulta el Hetyei Viktor, a Paramount Channel Regionális Programigazgatója.
Megéri részt venni a kampányban, hiszen a filmcsatorna ajándékaival lesznek gazdagabbak azok, akiknek a beküldött filmajánlójára a legtöbb like érkezik – ezért érdemes azokat megosztani a népszerű közösségi oldalakon. A kampány a www.paramountchannel.hu/1mondat oldalon érhető el, a játék főnyereménye egy Paramount popcorn gép.
„A kampánnyal szeretnénk elérni, hogy összekapcsolódjon a tévénéző és az internetes közösség, hiszen lényegben megegyeznek: mindannyian filmrajongók, akiknek a Paramount Channel a legnagyobb klasszikusokkal igyekszik kedveskedni. Aktív játékra igyekszünk buzdítani a nézőket és az internetezőket, ezzel erősítve a párbeszédet a csatorna és a fogyasztók között” – tette hozzá a szakember.
Kapcsolódó cikkek
- Premier előtti magyar filmekkel, széleskörű filmkínálattal indul az ötödik Cinema City FilmÜnnep
- Kódolatlan hónapok a telekomnál
- A nézők egymondatos filmajánlóit várja a Paramount Channel
- A tévézés valódi szabadságát kínálja a UPC
- A legizgalmasabb ősz következik az HBO GO-n és az HBO-n
- Miért várna a premierig? Nézze meg már most online a Saul fiát!
- DC++ 0.860 Beta
- Újabb kódolatlan hetek a MinDig TV-n!
- Megállapodást kötött a Netflix és a Liberty Global
- Filmnézés közben nyerhetnek a Paramount Channel nézői
Hírek ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Lehet egyszerre mobil és otthoni az internet?
A mobiltelefon ma már szinte mindenki zsebében ott lapul, de a mobilozást lehetővé tévő technológia új értelmet ad az eddig vezetékkel elért otthoni internetezésnek is. Még nem szoktunk hozzá teljesen, de érdemes: nemcsak kábelen lehet otthon netezni, hanem mobilinterneten is, méghozzá úgy, hogy teljes értékű otthoni internetszolgáltatáshoz jutunk. Ez nemcsak azokon a helyeken jelent alternatívát, ahol a vezetékes internet nem elérhető, hanem önmagában is jár előnyökkel, főleg, ha 5G-mobilhálózatról van szó.
Ingyen Apple Music jár egyes LG okostévékhez
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Így bővült a lekérhető videószolgáltatások közönsége 2023-ban
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.