Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Kapcsolódó cikkek
- Bízhatunk-e új digitális kollégáinkban? Nyitás a mesterséges intelligencia felé
- Digiméter: Stagnálást mutatnak a hazai kkv-k a digitális versenyképesség terén
- MI mesterképzésről a június közepi AI Ethiconon
- K&H: láthatatlan motort kaphat a magyar gazdaság
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- A mesterséges intelligencia lehet az óceánok megmentésének kulcsa
- A MI egyre elterjedtebb a toborzásban, de a személyes találkozót nem válthatja ki
- Összefogás a hazai KKV-k digitális felzárkóztatásáért
- Mesterséges intelligenciát használó eszköz készül a melanóma korai felismerésére
- A jövő AI alapú ellátási láncai most alakulnak
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Neumann János hiánypótló életrajzi kötetét adja ki a Neumann Társaság
Neumann János a globális kihívások és az éghajlat változásával kapcsolatban évtizedekkel ezelőtt leírt gondolatai 2023-ban aktuálisabbak, mint valaha: ezért a Neumann Társaság a számítógépek működési elveit kidolgozó tudós életútját új megközelítésből feldolgozó életrajzi kötetet jelentet meg a Neumann 120 emlékév tiszteletére.
Órákon belül választ ad a bőrbetegek problémájára egy magyar fejlesztés
Átfogó tesztidőszak után élesben is elindult a bőrgyógyászat Shazamjaként is emlegetett mesterséges intelligencia alapú technológia, amellyel a saját otthonunkból diagnosztizálhatóvá válnak a bőrbetegségek. Az AIP Derm világújdonságnak számít, és digitális forradalmat indíthat el a hazai egészségügyben. A fejlesztés látványosan emeli a szolgáltatás színvonalát és egyszerűsíti a páciensek életét, egy orvos pedig akár 40 esetet is el tud látni egy óra alatt, ezzel nagyságrendeket emelve a hatékonyságon. Az Európai Unió első nyilvános digitális kórházaként aposztrofált technológia előnyeiből a magyarok profitálhatnak először, de még idén nemzetközileg is elérhetővé válik.
1 éves születésnapját ünnepli a Yettel
2022. március 1-jén három országban – Magyarországon, Bulgáriában és Szerbiában – egyszerre indult a Yettel márka, amely hazánkban a márkaismertséget tekintve már 2022 szeptemberére elérte elődjének szintjét*. A mobilhálózat az első egy év alatt több mint 370 millió gigabájt adatforgalmat szolgált ki, az ügyfelek pedig közel hatmilliárd perc hanghívást indítottak és több mint egymilliárd SMS-t küldtek. A szolgáltató – összhangban a változó ügyféligényekkel – március 2-tól új számlás tarifákat vezet be.
Hát persze hogy dráma!
A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...
Biznisz az ingatlanban – 2023
Kivárni és felkészülni! Kiszámíthatatlanságban minden lépés kockázatos. – ezt üzenik a „Biznisz az ingatlanban” című PP Konferencia előadói. Izgalmas most is az ingatlanpiac. De nem úgy, ahogyan tavaly. Akkor az egekbe emelkedtek az ingatlanárak, most egy kicsi csökkenés elindult, de erre még nem mozdultak a befektetők sem. Az eladók és a vevők is inkább kivárnak. Nem tudni, mi történik holnap.