Változások a Google élén
A vezérigazgató Eric Schmidt a jövőben az ügyvezető igazgatói posztot látja el, míg helyét Larry Page veszi át a Google élén – jelentette be a cég 20-án. Sergey Brin, aki szintén részt vett a vezetésben, a stratégiai projekteket irányítja a jövőben termék-igazgatóként. (Képünkön - aki épp kiszállt: Eric Schmidt, aki újra a kormányhoz ült: Larry Page és a velük utazó: Sergey Brin)
Eric Schmidt 2001 óta volt a cég vezérigazgatója. Egy konferencián, melynek eredeti célja a Google utolsó. negyedéves eredményeinek megbeszélése lett volna, Schmidt bejelentette lemondását, mivel - mint elmondta - szívesebben foglalkozna a jövőben a partnerekkel és az irányítással, valamint egy április 4-én induló projektre szeretne koncentrálni.
A 38 éves Page lesz a Google harmadik vezérigazgatója, az első néhány évben is ő töltötte be ezt a posztot. Örömmel veszi át a Google vezetését egy olyan időszakban, amikor a számítástechnika sok ember számára még mindig egy új életvezetési lehetőséget jelent.
Brin a technológiai termékekre fog a jövőben is koncentrálni, mint termék-igazgató.
A Google növekedésével – ma már 24400 alkalmazottja van – egyre nehezebb a cégirányítás. A váltás egyik célja, hogy a cég megőrizze rugalmasságát.
Kapcsolódó cikkek
- Picasa 3.9.0 Build 135.86
- Az ókori világ földrajzát segít megismerni a Google új projektje
- Az Európai Bizottság jóváhagyta a Motorola Mobility Google általi felvásárlását
- Chrome böngésző: androidos kütyükre is
- Búcsút int a menü gombnak a Google
- Körbejárni Stonehenge-t a Google segítségével
- A Google követni szeretné a felhasználók szokásait, és márciustól ezt letiltani sem lehet
- Jön a fehér Samsung Galaxy Nexus
- A Facebook és a Google tartalomszűrés ellen küzd Indiában
- Hamarosan érkezik a Google saját táblagépe
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.