A közösségi oldalak látogatása elősegíti a mobil internetezést
A közösségi oldalak és fájlmegosztók látogatása elősegíti a hordozható eszközökön való internetezést - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb felmérése, amelyet a Magyarországon legalább heti rendszerességgel internetezők körében végzett.
A GfK Hungária 2011 első negyedévében végzett online kutatást, amely részletesen feltérképezi, hogy milyen internetes tartalmak, illetve fogyasztói magatartás áll a mobil internetezés gyors terjedésének hátterében.
Az MTI-hez szerdán eljuttatott eredmények szerint szinte valamennyi közösségi funkció lényegesen gyakrabban jelenik meg azon internetezők körében, akik hordozható eszközökön is, vagy kizárólag ilyeneken kapcsolódnak a világhálóra. Ez arra utal, hogy az internetezéshez használt fix eszközöket és internet-csatlakozásokat gyakorlatiasabban, technokrata módon használják a felhasználók, azokon elsősorban - de nem kizárólag - hivatalos ügyeiket intézik, míg a hordozható eszközök használatában inkább egyfajta "hedonista", közösségi attitűd jelenik meg.
A felmérésből kiderül, hogy a hordozható eszközökön aktívabb közösségi internetezés folyik mint a fix számítógépeken. A kizárólag fix eszközökön internetezők 47 százaléka naponta látogat közösségi oldalakat a világhálón, míg a hordozható eszközön is netezőknek több mint fele, 51 százaléka tesz ugyanígy.
A csak fix eszközökkel netezők ötöde videómegosztó oldalakra megy fel, és hasonló az arány a hordozható eszközzel internetezőknél is.
Kapcsolódó cikkek
- Tweetelj, keress és vezess! – Közösségibb navigáció a TomTomtól
- Brit zavargások - A közösségi oldalak képviselőivel egyeztetne a belügyminiszter
- Vizsgálják a cégek helyét a közösségi médiában
- Százszor kell bocsánatot kérnie a Twitteren
- Megnégyszereződik 2015-re a globális internet-forgalom
- 1 millió 448 ezerre nőtt a mobilinternet-előfizetők száma
- Oszd meg, és reklámozz!
- Közösségi hálózatokat épít az e-cigaretta
- Legkevesebb 7,5 millió amerikai kiskamasz használja a Facebookot
- Sok gyermek nem alkalmazza az adatvédelmi lehetőségeket a közösségi portálokon
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja
Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:
Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei
„2022 újabb sikeres év volt az ABB számára; folytattuk az üzleti portfóliónk további optimalizálását, és a tervezettnél korábban elértük árréscélunkat. Erőfeszítéseinknek köszönhetően az ABB még ellenállóbbá vált. A jelenlegi piaci bizonytalanságtól függetlenül 2023-ban is meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk folyamatosan, legalább 15%-os üzemi EBITA árrést elérni." – mondta Björn Rosengren, vezérigazgató.
Drónnal térképezték fel a Gödöllői Királyi Kastély parkját
Levegőből, valamint a földről készült fotók és mérések segítségével egy olyan térinformatikai adatbázis jött létre, amelynek köszönhetően a jövőben pontosabban lehet majd megtervezni a Gödöllői Királyi Kastély parkjában időszerűvé váló munkálatokat. Emellett olyan fejlesztések megvalósítására is lehetőséget nyújt, amelyek a műemléki és természetvédelmi oltalom alatt álló történeti kertben a programkínálat szélesítéséhez járulnak hozzá.
Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!
Kulcsfontosságú év lesz az idei a globális és hazai energiaszektorban. Egyrészt tovább fokozódik a nyomás a kontinens energiabiztonságának növelésére, másrészt pedig továbbra is fókuszban marad a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának piaci prognózisából megtudhatjuk, hogy idén milyen kihívásokkal néz szembe a villamos energetikai szegmens, és a nemzetközi trendek milyen hatást gyakorolnak a magyar piacra.
Hitelkártya helyett itt a BNPL: vásárolj most, fizess később!
A Buy Now Pay Later (BNPL) pénzügyi szolgáltatás néhány éve kezdte meg hódító körútját az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, ma már több mint 30 országban van jelen. Emberek milliói vásárolnak online és próbálnak ki termékeket anélkül, hogy fizetniük kellene értük. Az új finanszírozási szolgáltatás könnyen válhat a hitelkártya új versenytársává lakossági ás üzleti körökben is – a Deloitte szakértői szerint.