Keresőoptimalizálás olcsóbban, rugalmasabban

forrás Prim Online, 2012. augusztus 14. 19:09

Sokat nyerhet egy vállalat azzal, ha webes felületeit az internetes keresőszoftverek logikájához igazítja: így kerülhet az elsők közé a találati listákon. Ez nem újdonság. Az viszont igen, hogy mindez megtehető az eddigi módszerekhez képest olcsóbban és rugalmasabban is. Legalábbis ezt vallja dr. Nagy Balázs az E.N.S. Informatikai és Rendszerintegrációs Zrt. vezérigazgatója, aki beszámolt arról, hogy Magyarországon először az E.N.S. vezette be a keresőoptimalizálásra dedikált tárhely fogalmát. Az új termékre már számos hazai nagyvállalat és többszörös szakmai díjas honlap készítő cég is lecsapott.

„Az E.N.S. informatikai innovációkból él. Olyan megoldásokat adunk partnereinknek, amellyel hatékonyabban és olcsóbban működhetnek virtuális felületeiken. Ez volt a cél akkor is, amikor a HUNGEXPO honlapját és mobilos fejlesztéseit, az ELTE Füvészkert akadálymentes digitális tárlatvezető rendszerét, vagy az Invitel intranet felületeit készítettük, miközben büszkeséggel tölt el, hogy az ENSZ is beszállító partnerének választotta cégünket” – mondta el dr. Nagy Balázs, aki 2007 óta vezeti a Holdingként működő vállalatot.

Kevesebb költséggel uralni a webet

A vállalkozások számára az egyik legfontosabb dolog, hogy megtalálják őket az interneten. Aki ott van az első oldalon, az nyer, a siker esélye pedig egyre csökken, minél hátrébb kerül a cég a keresési listán. „Ahhoz, hogy egy cég uralni tudja az online keresők világát, jelentősen növelnie kell hivatkozáshálózatát, sőt a biztos siker érdekében saját weboldalát is érdemes többszörösen létrehoznia minimum 5-10 különböző releváns domain név alatt. A hagyományos technikákkal ez nem olcsó dolog, sok cég nem engedheti meg magának anyagilag mindezt” – mondta el a cégvezető. Az E.N.S. Zrt. saját Mobicom.hu márkaneve alatt egy új, speciális tárhely technológiát alkotott meg, amelyen keresztül többek között radikálisan csökkenthetik a partnervállalatok online jelenlétük, így a keresőoptimalizálás költségeit is.

Likvid technológia: az adat milyensége alapján optimalizáljuk a szerverköltséget
Az E.N.S. továbbfejlesztette, költséghatékonyabbá és még jobban testre szabhatóbbá tette a virtualizálásban és a cloudban rejlő előnyöket: a közös webszerveren a költségek továbbra is megoszlanak, mégis minden vállalat dedikált tárhelyet kap, ezen felül az E.N.S. által létrehozott szerver szoftver már képes differenciáltan kezelni az adatállományt. Azaz az állomány minősége (pl.: közösségi alkalmazás, mobil applikáció, program, website, alkalmazás, adatbázis stb.) határozza meg, hogy az adat milyen kezelő-tároló rendszerbe kerül, és az igénybe vett szerver erőforrások (pl. 10% SSD, 45% SATA, 45% SAS) után számolják ki a költségeket is, arányosan. A különböző technológiák különböző céloknak felelnek meg, és költségeik is eltérőek. Ezzel az ún. likvid technológiával, minden állomány abba a szerverkörnyezetbe kerül, amely a leghatékonyabban képes kiszolgálni azt. Ennek köszönhetően lényegesen olcsóbbá válik a weboldalak és az internetes adatállományok kezelése, hiszen elég csak annyit igénybe venni a drágább (pl.: SSD) technológiákból, amennyit feltétlenül szükséges. Ez a költséghatékony megoldás lehetőséget ad a mikro, kis- és közepes vállalatok számára is innovatív online rendszerek üzemeltetésére, vagy hatékony keresőoptimalizálásra. A likvid technológiával mindez akár már havi 5-10ezer forintból is megoldható. (További információ: www.mobicom.hu/keresobarat-tarhely)
 

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Tulajdonosváltás az Invitel Csoportnál

Az Invitel Csoport többségi tulajdonosa megállapodást írt alá a cégcsoport részvényeinek eladásáról a China-CEE Fund-dal, amelynek befektetési tanácsadója a budapesti irodával is rendelkező CEE Equity Partners. A tranzakció a szükséges részvényesi és versenyhatósági hozzájárulások megszerzését követően zárul.

2017. január 14. 11:07

A prágai székhelyű Rockaway az arukereso.hu új tulajdonosa

A  Naspers - a KBC Securities Magyarország Coporate Finance segítségével - értékesítette az Arukereso.hu, Compari.ro és Pazaruvaj.com árösszehasonlító oldalakat. A vevő a prágai székhelyű Rockaway csoport, amely a tranzakcióval tovább kívánja erősíteni jelenlétét a közép- és kelet-európai e-commerce és azon belül különösen az árösszehasonlító piacon.

2017. január 3. 19:49

Felelősség a települések digitális jövőjéért

Budaörs város (28.400 lakos) és Alsómocsolád község (276 lakos) polgármesterei december 7.-én együttműködési megállapodást írtak alá a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének székházában, mellyel elindították a Digitális Jövő Települési Hálózat (DJTH) kiépítését. A településvezetőket az a meggyőződés vezette, hogy az új technológiák befogadási képessége része a települési társadalmi közfelelősség vállalásnak, s ennek a városok és községek csak közösen fellépve, munkamegosztásban és együttműködve képesek megfelelni.

2016. december 9. 08:51

Januárban jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál

A tavaly 1200 résztvevővel megrendezett, teltházas konferencia minden eddiginél erősebb szakmai programmal és „show”-val érkezik immár 4. alkalommal.

2016. december 5. 12:32

Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak

Vannak olyan online marketing szakemberek, akik évek óta a SEO (azaz a keresőoptimalizálás) halálát vizionálják, és ezt azzal magyarázzák, hogy az átlag felhasználó keresési szokásai olyan mértékben változtak meg, hogy a SEO felett – egyszerűen - eljárt az idő. A legújabb kutatások azonban mást mutatnak: készülj a karácsonyra a Google-val!

2016. november 15. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom átruházza a többségi részesedését a Crnogorski Telekomban

2017. január 10. 11:37

2016 végére a teljes mobil adatforgalom 70%-a már a 4G hálózaton fut a Telekomnál

2017. január 3. 12:44

Még nem késő! Csatlakozz a magyar delegációhoz!

2016. december 16. 13:02

Önvezető Uber-taxik és más "autós" hírek

2016. december 15. 11:58
cloudappsportal.com