Keresőoptimalizálás olcsóbban, rugalmasabban

forrás Prim Online, 2012. augusztus 14. 19:09

Sokat nyerhet egy vállalat azzal, ha webes felületeit az internetes keresőszoftverek logikájához igazítja: így kerülhet az elsők közé a találati listákon. Ez nem újdonság. Az viszont igen, hogy mindez megtehető az eddigi módszerekhez képest olcsóbban és rugalmasabban is. Legalábbis ezt vallja dr. Nagy Balázs az E.N.S. Informatikai és Rendszerintegrációs Zrt. vezérigazgatója, aki beszámolt arról, hogy Magyarországon először az E.N.S. vezette be a keresőoptimalizálásra dedikált tárhely fogalmát. Az új termékre már számos hazai nagyvállalat és többszörös szakmai díjas honlap készítő cég is lecsapott.

„Az E.N.S. informatikai innovációkból él. Olyan megoldásokat adunk partnereinknek, amellyel hatékonyabban és olcsóbban működhetnek virtuális felületeiken. Ez volt a cél akkor is, amikor a HUNGEXPO honlapját és mobilos fejlesztéseit, az ELTE Füvészkert akadálymentes digitális tárlatvezető rendszerét, vagy az Invitel intranet felületeit készítettük, miközben büszkeséggel tölt el, hogy az ENSZ is beszállító partnerének választotta cégünket” – mondta el dr. Nagy Balázs, aki 2007 óta vezeti a Holdingként működő vállalatot.

Kevesebb költséggel uralni a webet

A vállalkozások számára az egyik legfontosabb dolog, hogy megtalálják őket az interneten. Aki ott van az első oldalon, az nyer, a siker esélye pedig egyre csökken, minél hátrébb kerül a cég a keresési listán. „Ahhoz, hogy egy cég uralni tudja az online keresők világát, jelentősen növelnie kell hivatkozáshálózatát, sőt a biztos siker érdekében saját weboldalát is érdemes többszörösen létrehoznia minimum 5-10 különböző releváns domain név alatt. A hagyományos technikákkal ez nem olcsó dolog, sok cég nem engedheti meg magának anyagilag mindezt” – mondta el a cégvezető. Az E.N.S. Zrt. saját Mobicom.hu márkaneve alatt egy új, speciális tárhely technológiát alkotott meg, amelyen keresztül többek között radikálisan csökkenthetik a partnervállalatok online jelenlétük, így a keresőoptimalizálás költségeit is.

Likvid technológia: az adat milyensége alapján optimalizáljuk a szerverköltséget
Az E.N.S. továbbfejlesztette, költséghatékonyabbá és még jobban testre szabhatóbbá tette a virtualizálásban és a cloudban rejlő előnyöket: a közös webszerveren a költségek továbbra is megoszlanak, mégis minden vállalat dedikált tárhelyet kap, ezen felül az E.N.S. által létrehozott szerver szoftver már képes differenciáltan kezelni az adatállományt. Azaz az állomány minősége (pl.: közösségi alkalmazás, mobil applikáció, program, website, alkalmazás, adatbázis stb.) határozza meg, hogy az adat milyen kezelő-tároló rendszerbe kerül, és az igénybe vett szerver erőforrások (pl. 10% SSD, 45% SATA, 45% SAS) után számolják ki a költségeket is, arányosan. A különböző technológiák különböző céloknak felelnek meg, és költségeik is eltérőek. Ezzel az ún. likvid technológiával, minden állomány abba a szerverkörnyezetbe kerül, amely a leghatékonyabban képes kiszolgálni azt. Ennek köszönhetően lényegesen olcsóbbá válik a weboldalak és az internetes adatállományok kezelése, hiszen elég csak annyit igénybe venni a drágább (pl.: SSD) technológiákból, amennyit feltétlenül szükséges. Ez a költséghatékony megoldás lehetőséget ad a mikro, kis- és közepes vállalatok számára is innovatív online rendszerek üzemeltetésére, vagy hatékony keresőoptimalizálásra. A likvid technológiával mindez akár már havi 5-10ezer forintból is megoldható. (További információ: www.mobicom.hu/keresobarat-tarhely)
 

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.

2018. augusztus 15. 19:20

150%-ot nőtt a Honor 2018 első felében

A Honor, a vezető okostelefon e-brand közétette 2018 első félévére vonatkozó eladási adatait. A tavalyi évhez képest óriási, 150%-os növekedést könyvelhetett el a márka a nemzetközi piacon hazáján, Kínán kívül. A folyamatos növekedéssel a Honor újabb lépést tesz célja felé: hogy öt éven belül bekerüljön a világ top 3 mobilgyártója közé.

2018. július 16. 11:04

Távozik a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója

Az amerikai pénzügyi év végén, saját döntésére távozik a Microsoft Magyarország éléről Szentkuti Gabriella.
Szentkuti Gabriella 2014 augusztusában stratégiai igazgatóként csatlakozott a céghez, majd kiemelkedő teljesítményének köszönhetően 2015. július 1-től a Microsoft Magyarország ügyvezetői pozícióját töltötte be.

2018. július 2. 11:14

Hiánypótló magyar megoldás forradalmasítja a kriptovaluták tőzsdei kereskedését

Egy magyar fejlesztésű szoftvernek köszönhetően a kriptovalutákkal kereskedőknek többé nem kell aggódniuk az árfolyam-ingadozás és az ebből fakadó kockázatok miatt. 

2018. június 19. 15:06

Új vezető az Accenture szlovák és magyar irodáinak élén

Az Accenture május 1-től Tomas Voleket nevezte ki a szlovák és a magyar irodák ügyvezető igazgatójának, akinek legfontosabb feladata a cég üzleti tevékenységének és működésének irányítása lesz, különös tekintettel az innováció és a digitális átalakulás révén elérhető további növekedésére. Tomas Volek az április végén leköszönt Peter Skodny helyét tölti be.

2018. május 7. 15:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Magyar Telekom 2018. második negyedéves eredményei

2018. augusztus 9. 14:43

Területi értékesítési igazgatót igazolt a Kaspersky Lab

2018. július 25. 15:17

Véget ért a teljesen megújult CEBIT 2018

2018. június 25. 10:09

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17
cloudappsportal.com