Keresőoptimalizálás olcsóbban, rugalmasabban
„Az E.N.S. informatikai innovációkból él. Olyan megoldásokat adunk partnereinknek, amellyel hatékonyabban és olcsóbban működhetnek virtuális felületeiken. Ez volt a cél akkor is, amikor a HUNGEXPO honlapját és mobilos fejlesztéseit, az ELTE Füvészkert akadálymentes digitális tárlatvezető rendszerét, vagy az Invitel intranet felületeit készítettük, miközben büszkeséggel tölt el, hogy az ENSZ is beszállító partnerének választotta cégünket” – mondta el dr. Nagy Balázs, aki 2007 óta vezeti a Holdingként működő vállalatot.
Kevesebb költséggel uralni a webet
A vállalkozások számára az egyik legfontosabb dolog, hogy megtalálják őket az interneten. Aki ott van az első oldalon, az nyer, a siker esélye pedig egyre csökken, minél hátrébb kerül a cég a keresési listán. „Ahhoz, hogy egy cég uralni tudja az online keresők világát, jelentősen növelnie kell hivatkozáshálózatát, sőt a biztos siker érdekében saját weboldalát is érdemes többszörösen létrehoznia minimum 5-10 különböző releváns domain név alatt. A hagyományos technikákkal ez nem olcsó dolog, sok cég nem engedheti meg magának anyagilag mindezt” – mondta el a cégvezető. Az E.N.S. Zrt. saját Mobicom.hu márkaneve alatt egy új, speciális tárhely technológiát alkotott meg, amelyen keresztül többek között radikálisan csökkenthetik a partnervállalatok online jelenlétük, így a keresőoptimalizálás költségeit is.
Likvid technológia: az adat milyensége alapján optimalizáljuk a szerverköltséget
Az E.N.S. továbbfejlesztette, költséghatékonyabbá és még jobban testre szabhatóbbá tette a virtualizálásban és a cloudban rejlő előnyöket: a közös webszerveren a költségek továbbra is megoszlanak, mégis minden vállalat dedikált tárhelyet kap, ezen felül az E.N.S. által létrehozott szerver szoftver már képes differenciáltan kezelni az adatállományt. Azaz az állomány minősége (pl.: közösségi alkalmazás, mobil applikáció, program, website, alkalmazás, adatbázis stb.) határozza meg, hogy az adat milyen kezelő-tároló rendszerbe kerül, és az igénybe vett szerver erőforrások (pl. 10% SSD, 45% SATA, 45% SAS) után számolják ki a költségeket is, arányosan. A különböző technológiák különböző céloknak felelnek meg, és költségeik is eltérőek. Ezzel az ún. likvid technológiával, minden állomány abba a szerverkörnyezetbe kerül, amely a leghatékonyabban képes kiszolgálni azt. Ennek köszönhetően lényegesen olcsóbbá válik a weboldalak és az internetes adatállományok kezelése, hiszen elég csak annyit igénybe venni a drágább (pl.: SSD) technológiákból, amennyit feltétlenül szükséges. Ez a költséghatékony megoldás lehetőséget ad a mikro, kis- és közepes vállalatok számára is innovatív online rendszerek üzemeltetésére, vagy hatékony keresőoptimalizálásra. A likvid technológiával mindez akár már havi 5-10ezer forintból is megoldható. (További információ: www.mobicom.hu/keresobarat-tarhely)
Kapcsolódó cikkek
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
- Invitel: Visszanézhető, megállítható olimpiai közvetítések HD-ben
- Új termékfejlesztés és termékmenedzsment igazgató az Invitelnél
- Az Invitelnél is nézhető 3D-ben az Olimpia
- Tovább erősít stratégia vonalon az Invitel
- Invitel InnoMax Klub: IT-ról, bit/secundomok nélkül, az üzlet nyelvén
- Új Invitel-szolgáltatások: az otthoni szórakoztatás a középpontban
- Új marketingkommunikációs igazgató az Invitelnél
- Új vezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- Új kormányzati értékesítési igazgató az Invitelnél
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.