1,8 milliárd dolláros befektetést szerzett a Snapchat

Juhász Tomi, 2016. május 31. 16:07

A Snapchat instant üzenetküldő alkalmazás újabb, 1,8 milliárd dolláros befektetési kört tudhat maga mögött, legyőzve ezzel a kételyeket, melyek a startup befektetési ökoszisztémát lengik körül az utóbbi időben. Az új befektetéssel a céget jelenleg 20 milliárd dollárra becslik.

A mindössze másodpercekre látható kép-, videó- és üzenetmegosztást kínáló Snapchat az utóbbi időben többször szembesült a befektetők szkepticizmusával, ami egyébként teljesen általánossá vált startup körökben az újabb dotcom lufitól tartva. A kockázati tőke befektetők kritikus hozzáállása már egy ideje érezhető volt a céggel szemben, mivel az egyetlen bevételi forrást a hirdetések jelentették, s azt is csak múlt év októberében vezették be. Ezért is jelzés értékű a friss pénz, hiszen a kockázati tőke befeketetések az amerikai piacon 39 millárd dolláról 25,5 milliárdra, vagyis egyharmaddal csökkentek az előző év harmadik negyedévéhez képest. (CB Insights)

 

Bár erősek a kételyek a Snapchat üzleti modelljét illetően, a cég mégiscsak erős - hozzávetőleg 100 milliós - aktív felhasználói bázissal rendelkezik, melyet 60%-ban a 13-24 éves korosztály tesz ki, s ez vonzó platformot jelent a hirdetők számára is. Ez a fiatal felhasználói réteg nagyon fontos a cégnek, hiszen így komoly kihívót jelent a Facebooknak és főleg a folyamatosan csökkenő felhasználói réteggel rendelkező Twitter számára.

 

A nagy volumenű befektetések ellenére a cég lassan kezdi a bevétel generálást, ami a befektetésekhez képest egyelőre elenyésző összeg (az előző évben 59 millió dollárra rúgott), de folyamatosan és erőteljesen nő, 2016-ra már 250 és 350 millió dollár közötti hirdetési bevételt várnak. 

 

Forrás: Fortune, Mashable

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

A Vodafone Magyarország megújult Red csomagjai az országban elsőként tesznek lehetővé korlátlan nemzetközi hívást EU-s számokra belföldről, így biztosítva mintegy 500 millió európai ember korlátlan elérését. A Vodafone célja, hogy a magyar piacon úttörő ajánlattal hozzájáruljon a távolságok leküzdéséhez és a személyes kapcsolatok erősítéséhez Európában. 

2018. április 11. 15:03

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

Több mint 15 százalékkal, 603,6 milliárd kínai jüanra (92,5 milliárd dollár) nőtt a Huawei Technologies éves árbevétele 2017-ben az előző évihez képest. A most közzétett, auditált pénzügyi jelentés szerint a kínai vállalat nettó profitja tavaly mintegy harmadával (28,1 százalék) volt magasabb az előző évinél, és elérte a 47,5 milliárd kínai jüant (7,3 milliárd dollár). 

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Media Markt és Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2018-ban

2018. június 6. 15:17

Forbes: 1,1 milliárd dollárral nőtt a Huawei márkaértéke egy év alatt

2018. május 29. 09:52

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23
cloudappsportal.com