Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén

forrás: Prím Online, 2016. július 6. 10:44

Nyolc új vezető kerül az IAB Hungary AdEx, Kutatási, Mobil, Natív, Oktatási, Policy, Programmatic és Viewability munkacsoportjainak élére. A májusban kiírt munkacsoport-vezetői pozíciókra pályázat útján, konkrét munkatervekkel lehetett jelentkezni.

Az IAB Hungary év elején megválasztott új vezetése (Barnóth Zoltán elnök, Kardos Gábor és Ziegler Gábor alelnökök) bemutatkozó programjában célul tűzte ki a tagok képviselőinek aktív bevonását a szervezet életébe, szakmai munkájába. Ennek fontos eleme, hogy a jövőben a munkacsoportok vezetői és tagjai, valamint az Elnökség a szakmai szervezeti feladatokat és felelősséget hatékonyan ossza meg. Ezen elképzelés mentén májusban az IAB Hungary elnöksége valamennyi régi és új (létrehozandó) munkacsoportjának vezetésére pályázatot írt ki. A megújulás alapgondolata, hogy a szervezet szakmai tevékenységének gerincét adó munkacsoportok munkája minél tervezettebben, az IAB Hungary tagság folyamatos tájékoztatásával a kiszámíthatóság és a transzparencia jegyében végezzék munkájukat. Ehhez minél alaposabb előkészületekre, és minél több szakember tényleges aktivizálására van szükség a munkacsoportok vezetői és tagjai szintjén.

 

„A leggyorsabban fejlődő marketingkommunikációs terület, a digitális reklám magyarországi szakmai szervezeteként fontosnak tartjuk, hogy tervezetten, hatékonyan és átláthatóan dolgozzunk a szakmai szereplők érdekében. A digitális marketing számos területét erre dedikált, megfelelő szakértőkből összeálló munkacsoportok tudják megfelelően lefedni. Az új vezetők személye és előre lefektetett programja garancia a felelős munkára és eredményekre”- mondta el Barnóth Zoltán az IAB Hungary elnöke.

 

Az összesen tíz meghirdetett munkacsoport közül nyolc végleges kinevezés született meg eddig, két további pályázat még folyamatban van:

  • AdEx - Novák Péter, Hasznaltauto.hu - Schibsted Media Group (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Kutatás - Nagy István, Origo Zrt.
  • Mobil - Földi Kata, CEMP
  • Natív - Pusztay András, CEMP
  • Oktatás - Bognár Vera, MediaCom Hungary (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Policy - Dr. Balogh Virág, Magyar Telekom (a munkacsoport korábbi vezetője)
  • Programmatic - Vándor Attila, Hoppex
  • Viewability - Bódi Tamás, CM Sales
  • Lost and Found (adblock) (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)
  • Sztenderdizálás (folyamatban, pályázati határidő: július 8.)

 

A pályáztatásról:

A munkacsoportok vezetőit az IAB Elnöksége a szervezet tagsága körében meghirdetett pályázat alapján nevezte ki. Az írásos pályázatban részletezni kellett a szakmai tapasztalatokat és a munkacsoport teljes, a három éves elnökségi ciklus időszakára vonatkozó programját. A nyertes pályázót minden csoport élére az elnökség választotta ki, ezáltal jóváhagyva a pályázatban megjelölt munkacsoport programját is. A cselekvési terveket naptári évekre bontva fogadja el az Elnökség, a munkacsoportoknak minden évre rendelkezniük kell aktuális és elfogadott programmal, amely az IAB tagsága számára is nyilvánosan elérhető. Az eddig elindított munkacsoportok munkájában a vezetőkön kívül számos, meghívott szakember vesz részt - ezzel rendkívül erős szakmai hátországot teremtve az egész szervezetnek. A munkacsoportok tagságára a kiválasztott vezetők tesznek javaslatot.

 

Az IAB munkacsoportjaiban az iparág legjobb hazai szakembereivel együtt, közösen gondolkozva dolgozhatnak az online hirdetés és reklám fejlődése iránt elkötelezett IAB tagszervezetek képviselői.

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Fedezze fel Amerikát otthonról!

Mindig is egy nagy amerikai körutazásról álmodozott? Most itt a lehetőség! Persze nem azt mondjuk, hogy kezdjen csomagolni a koronavírus-járvány kellős közepén. Valójában az otthonából, de még a kanapéjáról sem kell kimozdulnia ahhoz, hogy virtuális sétát tegyen az USA legjelentősebb múzeumaiban vagy nemzeti parkjaiban. Ingyenes online túrát kínál például a Fehér Ház, a Disneyland és számos állatkert is. Sőt, a helyzetre való tekintettel jelenleg élő közvetítésekkel kedveskedik a közönségnek a New York-i Metropolitan Opera. A Discover America Hungary összegyűjtötte a legizgalmasabb, teljesen ingyenesen elérhető virtuális programlehetőségeket.

2020. április 7. 11:41

Április 5-én indul a ROAD MOVIE GUIDE – Tillával

Tavaly indult útjára a ROAD MOVIE sorozat, amely keretében a legnépszerűbb hazai előadók dalokkal és klipekkel mutatják be a számukra fontos városokat, tájakat. Az első öt dal mindegyike siker lett azóta. Ezekhez mind készült egy-egy önálló riportfilm is, amelyekben Tilla a zenekarokkal-előadókkal közösen mutatja be az érintett helyeket. A szobafogság idején itt az alkalom, hogy otthonunkból legalább virtuálisan körbejárjuk Magyarországot. A “ROAD MOVIE GUIDE Tillával” a Maradj Otthon! Fesztivál Facebook oldalán április 5-én 18 órakor a Bagossy Brothers Company-val indul és öt héten át vasárnaponként jelentkezik majd.

2020. április 3. 19:35

Indul a MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL

Szinte az összes, jelentősebb hazai fesztivál, számos klub és igazán fontos koncerthelyszín közösen mozgósítja a hazai művészvilágot. Arra buzdítják a zenészeket, popsztárokat, előadókat, hogy a következő hetekben-hónapokban aktívan vegyenek részt a “MARADJ OTTHON!” kampányban. Közösen indítják el a virtuális “MARADJ OTTHON! FESZTIVÁL”-t, amely a Facebookon arra ösztönzi a közönséget, hogy vegyék komolyan az előírásokat és maradjanak otthon.

2020. március 21. 19:05

Civileket a Szigetre

Az idei évben is jelentkezhetnek a Szigetre azon civil szervezetek, melyek tevékenysége kapcsolódik a fesztivál Love Revolution filozófiájához és az erre épülő programok tematikájához. Az augusztus 5-11-ig tartó fesztiválra várják a szervezők a fiatalokat foglalkoztató témákban dolgozó, interaktív, többnyelvű programokkal szolgáló szervezetek jelentkezését. A civil Szigeten résztvevő szervezetek a saját tevékenységük megismertetésén túl a civilek közéleti szerepvállalásának fontosságára is felhívják a figyelmet.

2020. február 18. 19:15

Elkészült az ország legfrissebb randitérképe

Az elmúlt évben a teljes magyar lakosság közel 4%-a használt különböző internetes tárkereső szolgáltatásokat, akár weboldal, akár mobilalkalmazás formájában. Ez azt jelenti, hogy az egyedülállók harmada-negyede próbált meg társat találni az internet segítségével.

2020. február 14. 09:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Már elérhetők az államilag támogatott kurzusok a Codecoolnál

2020. április 7. 16:51

Több millióan kaphatnak ingyenes online védelmet áprilistól

2020. március 31. 12:57

Hogyan legyenek a gyerekek és a tanárok biztonságban a digitális oktatás ideje alatt is?

2020. március 25. 10:43

Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot!

2020. március 24. 16:55
online sportfogadás