A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Forrás: Business Online, 2018. április 21. 16:26

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

A SmugMug vezérigazgatója, Don MacAskill, azt várja az üzlettől, hogy sikerülni fog feléleszteni Flickr-t, amelyre az újabb fotómegosztó oldalak az elmúlt években némi árnyékot vetettek. 

 

A Flickr-t 2004-ben alapították és egy évvel később a Yahoo-nak adták el. A Yahoo-t viszont a Verizon szerezte meg, amely az AOL-lal együtt hozott létre egy új leányvállalatot, az Oath-ot. Ez utóbbi úgy tűnik profiltisztításba kezdett: az elmúlt néhány hónapban,  eladott az AOL és a Yahoo által birtokolt site-ok közül néhányat (beleértve a Moviefone-t és Polyvore-t), most pedig sor került a Flickr értékesítése.

 
A SmugMug azt állítja, hogy a Flickr továbbra is külön webhelyként fog működni, a felhasználói fiókok vagy fotók összevonása nélkül. A technológia, a site infrastruktúrája  terén lesz beolvadás, de a fotók maguk maradnak a Flickr-en.
Kulcsszavak: Smugmug Flickr akvizíció

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben

Több mint 15 százalékkal, 603,6 milliárd kínai jüanra (92,5 milliárd dollár) nőtt a Huawei Technologies éves árbevétele 2017-ben az előző évihez képest. A most közzétett, auditált pénzügyi jelentés szerint a kínai vállalat nettó profitja tavaly mintegy harmadával (28,1 százalék) volt magasabb az előző évinél, és elérte a 47,5 milliárd kínai jüant (7,3 milliárd dollár). 

2018. április 5. 11:10

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

Közel az idő, amikor már nem lesz kormány

No nem az ország élén, hanem az autókban. És pedál sem.  A Volkswagen a Genfi Autószalonban bemutatkozó I.D. VIZZION tanulmányában fogalmazta mega jövő egyéni mobilitásáról alkotott elképzelését. Elektromos hajtásrendszere különösen tisztává teszi e modellt a forgalomban, míg az automatizált vezetés biztonságossá és jóval kényelmesebbé avatja. Az I.D. VIZZION immár kormánykerék és látható kezelőelemek nélküli utastere az utazás és az időtöltés teljesen újszerű élményét kínálja.

2018. február 20. 13:25

Gyorsuló vágykeltők – Minden út a fogyasztáshoz vezet!

Az idei Evolution konferencia számokkal és tényekkel, a gyakorlati oldalról megközelítve mutatja be, hogy a mindent felforgató üzleti változások nincsenek olyan messze, sőt számos alapelemük már most is létezik. 

2018. február 8. 10:28

Stratégiai program indul a blokklánc és fintech fejlesztések ösztönzésére

A Budapesten működő Blockchain Competence Center (BCC) egyik fő célja, hogy nemzetközi szereplőként hazánkat a blokklánc technológia régiós központjává tegye. Szakértők szerint a blokklánc (blockchain) technológia az internet elterjedéséhez hasonló forradalmi változásokat hozhat, mely alapjaiban rajzolhat át iparágakat. 

2018. január 26. 15:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

100 millió dolláros tőkeinjekciót kapott a HMD Global

2018. május 22. 15:16

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

2018. május 9. 17:23


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

2018. április 21. 16:26

Elsőként Magyarországon - korlátlan nemzetközi hívások EU-s számokra a Vodafone-nál

2018. április 11. 15:03
cloudappsportal.com