A sebesség szerelmesei ezt imádni fogják – új Firestone Firehawk Sport abroncsok
A Firestone legújabb, kimondottan a sportosan vezetők igényeire fejlesztett, nagy teljesítményű nyári gumiabroncsa erős tapadást nyújt nedves, és kiváló fékezést száraz útfelületen*, mindezt elfogadható áron.
A több mint egy évszázada alapított Firestone márka a mindennapi közlekedés tökéletesítése mellett a sportos abroncsok terén is kamatoztatja a minőség filozófiáját és úttörő szellemét. Az Európában fejlesztett és gyártott új, Firehawk Sport gumiabroncs minden dinamikusan vezető sofőr számára remek választás, kompromisszumok nélküli minőséggel és biztonsági követelményekkel. Akárcsak a szintén kiváló adottságokkal rendelkező előd Firehawk SZ90mu abroncs, a Firehawk Sport is közutakra lett tervezve, kielégítve a sebesség és vezetés szerelmeseinek igényeit.
Csúcsteljesítmény új dizájnnal
A Firestone Firehawk Sport rendkívül gyors kormányreakciót biztosít, amely nagy kanyarsebességet és biztos irányíthatóságot tesz lehetővé. Mindez a sportos abroncsprofilnak köszönhető, amely az aszimmetrikus falszögek és az érintkezési felület virtuális optimalizálása révén növeli a magabiztos vezetést. Az irányíthatóság és tapadás nedves útviszonyok között is kiemelkedő, köszönhetően az optimalizált borda- és hézageloszlásnak, valamint a változó bordaprofil és a keverék kialakításánál alkalmazott innovatív keverési technológiának. Mindennek bizonyítékául az EU „A” minősítése szolgál.
A korábbi, Firehawk SZ90mu abronccsal összehasonlítva a Sport verzió száraz útfelületen 9%-kal rövidebb fékutat biztosít1, amelyet a sportos profil optimalizált rés- és barázdamélysége támogat.
A gumiabroncs, amely folytatja a Firestone páratlan örökségét
Az új Firestone Firehawk Sport 36 méretben lesz elérhető 18"-tól 20" colig, lefedve ezzel a személy- és sportautók széles skáláját, legyen szó hagyományos belső égésű vagy elektromos járművekről.
„A Firestone Firehawk Sport egy olyan gumiabroncs, amely magasabb szintre emeli a vezetés élményét. Mindezt a minőség és megbízhatóság jegyében, amelyet a Firestone márka immáron több mint 100 éve képvisel” – mondta Steven De Bock, a Bridgestone EMIA személyabroncs üzletág (másodlagos piac és gyári első szerelés) alelnöke, majd hozzátette, hogy: „Ennek az abroncsnak a teljesítménye egy kemény munka eredménye. A sofőr érzi az erőt és a kapcsolatot abroncs és út között az irányítás teljes kontrolljával.”
_______________
*A Firestone Firehawk Sport és Firehawk SZ90mu belső tesztjeinek eredményei alapján, referenciamért: 225/40 R18
Kapcsolódó cikkek
- A Bridgestone az elektromos BMW iX-re fejleszt gumiabroncsot
- Költségcsökkentés prémium teljesítménnyel
- Bridgestone Blizzak LM005 tesztgyőzelem az AUTO BILD Sportautó 2022-es téli gumiabroncstesztjén
- Páratlan teljesítmény nedves útfelületen
- A Mercedes Continental abroncsokkal szereli fel a teljesen elektromos EQB-t
- Csúcstechnológiás Bridgestone gumiabroncsok
- Már elérhetők Európában az újrahasznosított PET-palackokból készült abroncsok
- Versenypályára és a sebesség szerelmeseinek szánt új Bridgestone gumiabroncs
- A Continental lett az „Év gumiabroncsgyártója” 2022-ben
- Hidrogénüzemű járművek gumiabroncsait fejleszti a Bridgestone
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elismert nyári gumiabroncsteszten nyert a Bridgestone Potenza Sport
A Potenza Sport 2021-es megjelenése óta már kilenc dobogós helyezést ért el különböző megmérettetéseken. Idén, a dicsőséglistát kibővítve az Auto Zeitung 2023-as nyári gumiabroncstesztjén megosztott első helyezettként állhatott fel a dobogóra.
Fenntartható anyagok a gumiabroncsgyártásban
Az autóabroncsok kerekek, feketék és gumiból készülnek. Azonban, ha közelebbről megnézzük őket, láthatjuk, hogy rendkívül összetett termékek agyártás során felhasznált különféle anyagok kölcsönhatásának köszönhetően. Az utóbbi időben a Continental anyagszakértői és gumiabroncsmérnökei szép csendben forradalmasítják a területet. A terveik szerint legkésőbb 2050-re valamennyi gumiabroncsukat fenntartható alapanyagokból fogják előállítani.
A Maserati a GT-bajnokságban tér vissza a versenyzés világába
Az olasz luxusautó-márka az MC20-as sportkocsi GT2-es versenyautó-változatával tér vissza a versenyzés világába. A GT-bajnokságon debütáló modell tesztelése már megkezdődött: a GT2 a Párma melletti Autodromo Varano de’ Melegari versenyautópályán tartott shakedown teszten mutatkozott be először. A tesztelés egy eseménysorozat előfutára, amely a júniusi, Belgiumban szervezett 24 órás Spa-i versenyen aktuális, hivatalos modellbemutatót előzi meg.
Nem lassít az Arrabona Racing Team: tizedik autójával az élre törne a Széchenyi-egyetem csapata
Mindig izgalmas kérdés, mivel rukkol elő aktuális Formula Student-versenyautójának fejlesztésekor az Arrabona Racing Team. A győri Széchenyi István Egyetem hallgatói csapata az elmúlt években fokozatosan közelítette technológiában a világelitet, ami tavaly nyáron az eredményekben is tükröződött: Európa három legrangosabb versenyén a dobogón végzett, idén pedig ott folytatná, ahol tavaly abbahagyta. Az ART_X megújult hűtési rendszerrel, áttervezett karosszériával és továbbfejlesztett SZEngine-motorral célozza meg az első helyet.
K&H: 2,1 milliót szánnának használt autóra a magyarok
Nagyon kevesen vennének biztosan autót egy éven belül: a 30-59 évesek mindössze 6 százaléka, azaz a döntő többség nem tervezi, csak 29 százalékuk tartja elképzelhetőnek – derül ki a K&H felméréséből. Akik használt autót vennének, átlagosan 2,1 millió forintot, az “új autósok” 6,7 millió forintos keretet szánnak a vásárlásra.