A rugalmasság nem szlogen

forrás Prim Online, 2004. január 17. 18:35
A Commit Kft. a tavalyi év után joggal törekszik arra, hogy maga mögött hagyja a "kis magyar cég" imázsát, s elfogadtassa a piaccal azt, amit mutatói már igazolnak: az általa forgalmazott WinDirect rendszer korszerű technológiája és képességei okán a nagy rendszerek közé, a Commit pedig a dinamikusan fejlődő, a nemzetközi piacon is versenyképes vállalatok sorába tartozik. Kérdéseinkre Urszin Sándor, a Commit Számítástechnikai és Kereskedelmi Kft. kereskedelmi igazgatója válaszolt.
- A tavalyi esztendőről kevés informatikai cég mondaná azt, hogy jó év volt...

- Mi pedig nyugodtan állíthatjuk, hiszen 2002-höz képest megdupláztuk bevételünket, 60 millió után immár 120 milliós forgalmat bonyolítva le. Óriási szerencsénk, hogy a piac egyre igényesebbé válik, és keresi a korszerű megoldásokat, viszont a hosszabb ideje piacon lévő, elterjedtebb nyugati rendszerek többsége igencsak elöregedett technológiákra épül.

A Commit Kft. elsősorban a WinDirect integrált vállalatirányítási rendszer folyamatos fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik, valamint alkalmanként nagy, egyedi szoftverrendszerek elkészítésére vállalkozik a helyzetfelméréstől kezdve a tervezésen át a megvalósításáig és menedzselésig. A csapat a legújabb és legmodernebb eszközöket használja, így ezek a szoftverek a hosszas felmérések, a fejlesztési munka és a gyakorlati tapasztalatok eredményeképpen a XXI. század szoftvereinek tekinthetők. A cég jelenleg 17 magasan képzett szakembert foglalkoztat, akik főleg programfejlesztők és bevezetési konzulensek. Munkatársaink között a számítástechnika különböző területein bejegyzett szakértők is dolgoznak, akik a szoftverfejlesztés mellett jelentős tapasztalatokat halmoztak fel vállalatszervezési tanácsadásban, irányítási rendszerek kialakításában, valamint vállalatirányítási szoftverek implementálásában és üzemeltetésében.

- Hogyan jellemezhető röviden a WinDirect? Miben más, mint a hasonló kategóriájú ügyviteli rendszerek?

- Erős szolgáltatási háttérrel rendelkező, jól képzett tanácsadói csapat által támogatott, kidolgozott bevezetési és oktatási tematikával felvértezett, a legkorszerűbb technológiával készült nagy ügyviteli rendszer - versenytársunknak az IFS-t, a Baant és az Axaptát tekintjük -, amely minden olyan lehetőséget tartalmaz a napi és időszakos feladatok ellátására, ami szükséges egy cég ügyviteléhez, és amely az emberi munkával járó hibalehetőségeket kizárja, jelentős mértékben lerövidítve a feladatok elvégzésének idejét.

- Sok extrával is rendelkezik...

- Az egyik legfontosabb talán a Dexter modul, amely arra szolgál, hogy meglévő adathalmazainkhoz új adatmezőket definiálhassunk - nagyon sokféle típusút -, illetve teljesen új adattáblákat hozhassunk létre, vagy függetlenül, vagy pedig egy meglévő adatkörhöz relációsan csatolva. A modul óriási jelentőségű, mert az így felvett új információk az üzleti szabályrendszerbe is beépíthetők. A Spool lehetőségeinek megfelelően ezek az adatok akár személyre szabottak is lehetnek. A létrehozott új mezők azonnal beépülnek az adatbázisba, s néhány percen belül már ezekről is lehet jelentést kérni. A menüszerkezet testre szabása nem jelent külön költséget a felhasználó számára.

- Mit mondhatunk a referenciákról?

- A WinDirect igazán nagy cégek igényeit is képes kielégíteni, ilyen például vevőink közül az Országos Mérésügyi Hivatal vagy a BNP Paribas, de kis- és középvállalatok számára is alkalmas, skálázható, minden modulját tekintve integrált szoftverrendszer. Rajtunk kívül még három viszonteladónk forgalmazza, egyikük a Synergon, amire igen büszkék vagyunk. A hazai sikerek után most a nemzetközi piacon való megmérettetésre készülünk, mert hitünk szerint a WinDirect a nyugati szoftverekkel is bátran felveheti a versenyt, s ezt sok nyugat-európai szakember is elismerte már.

Business Online ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás

A karácsony közeledtével felpörög az online vásárlás is, a hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják ebben az időszakban. Az év végi hajrá azonban nem ér véget az ünnepekkel, hiszen kezdetét veszi a termékek cseréjének, visszaküldésének időszaka, az Egyesült Államokban például tavaly az interneten vásárolt áruk csaknem 30 százalékát vitték vissza az üzletekbe.

2018. december 18. 18:42

Fókuszban a közlekedés jövője a januári CES-en

A több mint 180 ezer látogatót, és 4500 kiállító céget felvonultató jövő januári CES egyik központi a témája a közlekedés jövője lesz. Ennek megfelelően Elaine L. Chao, az Amerikai Egyesült Államok közlekedési minisztere tartja majd a show egyik nyitóelőadását, míg John Krafcik, a Waymo vezérigazgatója a top technológiai vezetők vacsoráján (Leaders in Technology Dinner) tart majd beszédet az önvezető technológia kapcsán. 

2018. december 18. 15:27

Rekordmennyiségű útdíjfizető eszközt vásároltak idén

A Magyarországon idén öt éves elektronikus útdíjfizetési rendszer 2018-ban rekordévet zárhat: az egyik legnagyobb bevallási közreműködőként számon tartott i-Cell Kft. ugyanis csak az idei évben több mint 10.000 elektronikus útdíjfizető készüléket értékesített, míg a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. már a százezredik ügyfelét köszönthette, aki szintén i-Cell-es eszközzel regisztrált a HU-GO rendszerbe. A rekordmennyiségű ügyfél és eladott eszköz azt mutatja, hogy az elektronikus útdíjfizetési rendszer fennállása óta folyamatosan nő a kereslet az útdíjfizetés során megbízhatóan és stabilan működő eszközökre és szolgáltatásokra egyaránt.

2018. december 18. 12:30

Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása

A vak és gyengénlátó emberek mindennapjainak megkönnyítését tűzte ki célul nemzetközi társadalmi felelősségvállalási projektjében a Huawei. A gyártó legújabb fejlesztése, a Facing Emotions applikáció a mesterséges intelligencia és a Huawei Mate 20 Pro okostelefon segítségével elemzi ki az emberi arcmimika legapróbb jeleit is, amelyeket hanggá formálva továbbít a felhasználóknak. A dallamok alapján a látássérültek pontos képet kaphatnak beszélgetőpartnerük lelkiállapotáról. A vállalat nemzetközi projektje keretében 2019 januárjában Magyarországon is különleges együttműködésre készül a látássérültek hazai szervezeteivel. 

2018. december 18. 11:04

Már tíz országban van jelen hi-tech call center megoldásaival a magyar Geomant

Újabb nemzetközi multi, az egészségügyi szolgáltatásokat 16 országban nyújtó Affidea bízta meg a magyar tulajdonú Geomantot csúcstechnológiájú ügyfélszolgálati megoldások megvalósításával. A Geomant az Affidea mellett már számos nemzetközi ügyfelet tudhat magáénak, tíz országban van jelen, összesen mintegy 15 ezer fős call center csapatot kiszolgálva. A nemzetközi sikerek nemcsak újabb ajtókat nyitnak meg a vállalat előtt, de a hazai piacon is értékes versenyelőnyt jelentenek.

2018. december 18. 09:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Munkába állt VANDA, az első virtuális üzleti asszisztens Magyarországon

2018. december 11. 18:55

Huszonkét 5G távközlési hálózat kiépítésére szerződött eddig a Huawei

2018. november 23. 11:02

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12
cloudappsportal.com