A rugalmasság nem szlogen
- Mi pedig nyugodtan állíthatjuk, hiszen 2002-höz képest megdupláztuk bevételünket, 60 millió után immár 120 milliós forgalmat bonyolítva le. Óriási szerencsénk, hogy a piac egyre igényesebbé válik, és keresi a korszerű megoldásokat, viszont a hosszabb ideje piacon lévő, elterjedtebb nyugati rendszerek többsége igencsak elöregedett technológiákra épül.
A Commit Kft. elsősorban a WinDirect integrált vállalatirányítási rendszer folyamatos fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozik, valamint alkalmanként nagy, egyedi szoftverrendszerek elkészítésére vállalkozik a helyzetfelméréstől kezdve a tervezésen át a megvalósításáig és menedzselésig. A csapat a legújabb és legmodernebb eszközöket használja, így ezek a szoftverek a hosszas felmérések, a fejlesztési munka és a gyakorlati tapasztalatok eredményeképpen a XXI. század szoftvereinek tekinthetők. A cég jelenleg 17 magasan képzett szakembert foglalkoztat, akik főleg programfejlesztők és bevezetési konzulensek. Munkatársaink között a számítástechnika különböző területein bejegyzett szakértők is dolgoznak, akik a szoftverfejlesztés mellett jelentős tapasztalatokat halmoztak fel vállalatszervezési tanácsadásban, irányítási rendszerek kialakításában, valamint vállalatirányítási szoftverek implementálásában és üzemeltetésében.
- Hogyan jellemezhető röviden a WinDirect? Miben más, mint a hasonló kategóriájú ügyviteli rendszerek?
- Erős szolgáltatási háttérrel rendelkező, jól képzett tanácsadói csapat által támogatott, kidolgozott bevezetési és oktatási tematikával felvértezett, a legkorszerűbb technológiával készült nagy ügyviteli rendszer - versenytársunknak az IFS-t, a Baant és az Axaptát tekintjük -, amely minden olyan lehetőséget tartalmaz a napi és időszakos feladatok ellátására, ami szükséges egy cég ügyviteléhez, és amely az emberi munkával járó hibalehetőségeket kizárja, jelentős mértékben lerövidítve a feladatok elvégzésének idejét.
- Sok extrával is rendelkezik...
- Az egyik legfontosabb talán a Dexter modul, amely arra szolgál, hogy meglévő adathalmazainkhoz új adatmezőket definiálhassunk - nagyon sokféle típusút -, illetve teljesen új adattáblákat hozhassunk létre, vagy függetlenül, vagy pedig egy meglévő adatkörhöz relációsan csatolva. A modul óriási jelentőségű, mert az így felvett új információk az üzleti szabályrendszerbe is beépíthetők. A Spool lehetőségeinek megfelelően ezek az adatok akár személyre szabottak is lehetnek. A létrehozott új mezők azonnal beépülnek az adatbázisba, s néhány percen belül már ezekről is lehet jelentést kérni. A menüszerkezet testre szabása nem jelent külön költséget a felhasználó számára.
- Mit mondhatunk a referenciákról?
- A WinDirect igazán nagy cégek igényeit is képes kielégíteni, ilyen például vevőink közül az Országos Mérésügyi Hivatal vagy a BNP Paribas, de kis- és középvállalatok számára is alkalmas, skálázható, minden modulját tekintve integrált szoftverrendszer. Rajtunk kívül még három viszonteladónk forgalmazza, egyikük a Synergon, amire igen büszkék vagyunk. A hazai sikerek után most a nemzetközi piacon való megmérettetésre készülünk, mert hitünk szerint a WinDirect a nyugati szoftverekkel is bátran felveheti a versenyt, s ezt sok nyugat-európai szakember is elismerte már.
Business Online ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
Elektromobilitás: több mint egymillió töltőállomáshoz kínál hozzáférést a Bosch világszerte
Az elektromos autónk gyors, kényelmes és – ami a legfontosabb – bárhol rendelkezésre álló töltése: az elektromos autók vezetői számára világszerte mindez gyakran sokkal inkább vágy, mint valóság. A hatótáv és a költségek mellett a töltés az e-autósok egyik legfőbb gondja, ahogy az a Német Energia- és Vízgazdálkodási Szövetség (BDEW) tanulmányából is kiderül.
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.