A Microsoft internetes zenei áruházat nyit
A szoftveróriás új szolgáltatása révén a rivális Apple és Napster online zenét árusító oldalaival szeretne versenyre kelni. A cég képviselői arról nem árultak el részleteket, hogy a tervek szerint a letöltésekért egyesével kell-e majd fizetni, vagy pedig előfizetéses rendszerben működtetnék a website-ot. A Microsoft termékmenedzsere úgy nyilatkozott, hogy jelenleg túl korai lenne még az árakról, illetve a letölthető dalok mennyiségéről nyilatkozni. A részletekről annyit árult el, hogy a weboldalról olyan formátumban lehet majd letölteni a számokat, amely lehetővé teszi azok lejátszását a legtöbb hordozható lejátszón, illetve személyi számítógépen, kivéve a versenytárs Apple iPod készülékeit.
A szoftveróriás képviselője azt is elmondta, hogy míg a versenytársak sokszor elhanyagolták a kisebb, független kiadókat, addig ők szeretnének olyan szolgáltatást nyújtani, amely egyformán jó a kicsiknek és a nagyoknak, és persze a fogyasztóknak is.
Kapcsolódó cikkek
- Flash alapú Zune Wi-Fivel?
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Csak jövőre jön Európába a Zune
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Jogvédelem nélküli zene az Amazontól?
- Új Zune-t dob piacra a Microsoft
- Kiadja játékai zenéit a Microsoft
- Videó hangaláfestő zenéket kínál a YouTube
- Onkyo sztereó - PC nélküli zeneletöltéssel
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.