A HONOR három díjban is részesült a CES 2020 során
A Honor nemzetközi okostelefon és okoszeszköz márka 2019-ben jelentős növekedésről számolt be a Kínán kívüli piacokon. Az év első három negyedévében 21 százalékos növekedést ért el a leszállított okostelefonok darabszámát illetően, az előző év ugyanazen időszakához képest.* Jövőbe mutató, 1+8+N stratégiájának** is köszönhetően pedig 1333 százalékkal nőtt a leszállított viselhető okoseszközök száma ugyanebben az időszakban.*** A márka tovább erősítette jelenlétét a kulcspiacokon, Oroszországban 25 százalékos piacrészesedéssel bír.****
A Honor viselhető okoseszközeinek további sikereit az új Honor MagicWatch 2 is támogatja, amelyet több elismeréssel díjazták a CES 2020 alatt. A díjak méltatták a márka termékekeit, stabil üzleti teljesítményét, fejlesztéseit és nemzetközi ismertségének növekedését.
A CES 2020 legjobb terméke díjat a Honor MagicWatch 2 kapta. A márka második generációs okoseszköze olyan nemzetközi szakmai médiumoktól kapta az elismerést, mint az Android Headlines, a PocketNow és az Ubergizmo. A Honor Band 5 okoskarkötő pedig bekerült az Android Authority által legjobbnak ítélt, CES-en bemutatott termékek közé.
Mindezek mellett a Honort az IDG beválasztotta a top 15 nemzetközi okostelefon márka közé, többek között a márka 5G okostelefonok terén folytatott fejlesztéseinek köszönhetően.
“Rendkívül sokat jelent számunkra, hogy az IDG a legjobb márkák közé sorolta a Honort. Ez az elismerés alátámasztja 1+8+N stratégiánk sikerét, melynek célja egy integrált okoseszközökből álló ökoszisztéma kiépítése. A Honor továbbra is fontos szerepet kíván betölteni az innováció, az 5G technológia elterjesztése és az okosotthon elősegítése terén.” – mondta el George Zhao, a Honor elnöke.
____________
* IDC riport, 2019 Q1-Q3
** A koncepció 1 okostelefont, 8 okosotthonnal kapcsolatos termékkategóriát és a partnerek által biztosított kísérő termékek széles választékát foglalja magában.
*** IDC riport, 2019 Q1-Q3, a Honor okosórák és okoskarkötők értékesítésének növekedése alapján
****IDC riport, 2019 Q1-Q3
Kapcsolódó cikkek
- Közös vállalatot alapít az LG és a Luxoft
- A Bosch mesterséges intelligenciával segíti az orvosi diagnosztikát
- Deloitte a CES-en: fókuszban a közlekedés és az autóipar jövője
- A CES-en mutatta be legújabb termékeit a HP
- Hamarosan egy érintéssel nyithatjuk ki az autót
- A Panasonic a CES 2020 szakvásáron mutatta be új televízióját, a HZ2000-et
- Az LG a Microsofttal közösen fejleszti üzleti megoldásait
- Panasonic vezeték nélküli fejhallgatók életteli és erőteljes basszussal
- Lenyűgözték a CES látogatóit az LG látványos OLED installációi
- Az LG elhozta a mosás következő generációját
Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A BOOX bemutatta legújabb mobil e-papír készülékét
A Boox bemutatta a legújabb mobil e-papír készülékét, amely a csúcsteljesítményt az E Ink kijelzővel és a telefon méretű dizájnnal ötvözi, így könnyedén magaddal viheted bárhová, hiszen elfér akár a zsebedben is.
Már Magyarországon is kapható a Huawei legújabb prémium kategóriás vezeték nélküli fülhallgatója
Már Magyarországon is kapható a Huawei legújabb flagship vezeték nélküli fülhallgatója, az open-fit kialakítású HUAWEI FreeBuds 5. A fülhallgató futurisztikus, csepp alakú megjelenéssel, intelligens zajszűrő technológiákkal és továbbfejlesztett nagy felbontású, tiszta hangzással érkezik. A HUAWEI FreeBuds 5 akár harminc órán át használható a feltöltést követően, egy gyors 5 perces töltés pedig akár 2 órányi zenehallgatást tesz lehetővé. A fülhallgató bármilyen iOS vagy Android okostelefonhoz csatlakoztatható.
Megérkezett a Panasonic új fényképezőgépe
A Panasonic büszkén mutatja be a LUMIX G9II digitális tükör nélküli fényképezőgépet, amely új képérzékelővel és PDAF (Phase Detection Auto-Focus) technológiával rendelkezik. A LUMIX G9II az első olyan fényképezőgép a mikró négyharmados LUMIX G sorozatban, amely PDAF technológiát vonultat fel.
Újraértelmezte viselhető okoseszközeit a Huawei
Számos technológiai innovációval és új dizájnnal érkeztek meg Európába a Huawei viselhető okoseszközei. A vállalat „Fashion Forward” koncepciója a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul, ötvözve a divatot a csúcstechnológiával. A bemutatott termékek között szerepel a népszerű okosóra-sorozat legújabb tagja, új vezeték nélküli fülhallgató, valamint a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája.
Szűrd ki a fehér zajt a fehér Nova fejhallgatóval!
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiotermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával bemutatta a különleges kiadású Arctis Nova 7 White kollekciót.