November 28-tól a magyarországi IKEA áruházakban is elérhetőek lesznek a SYMFONISK hangszórók

forrás: Prím Online, 2019. november 21. 14:26

Az IKEA és a Sonos közös fejlesztése, a SYMFONISK sorozat Wi-Fi hangszóróval ellátott termékei november 28-tól elérhetőek lesznek a magyar piacon is. Az új SYMFONISK hangszórókat ingyenes Spotify fiókkal is lehet használni. Az IKEA ezzel a termékével újabb lépést tesz az okos és digitális otthonok megteremtése felé.

Az IKEA és a Sonos mindenki számára elérhetővé teszi a minőségi hangzást. A két cég ezzel a céllal egyesítette szakértelmét a színvonalas hangtechnika és a lakberendezés területén. Törekvéseik eredményeként jött létre a SYMFONISK sorozat, amely két terméket foglal magába: a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós asztali lámpát (59 990 forint) és a SYMFONISK Wi-Fi hangszórós könyvespolcot (34 990 forint) két különböző kivitelben. Néhány európai és észak-amerikai országban*  a termékeket már 2019 augusztusában meg lehetett vásárolni, és az első napon körülbelül 14 000 darabot adtak el belőlük.

 

 

Mindkét termék kompatibilis a Sonos saját termékeivel, és a Sonos alkalmazáson keresztül irányítható. November 12. óta pedig a Sonos alkalmazás a Spotify zene-streamelő szolgáltatás ingyenes verziójával is használható. A díjmentes változatban, a Spotify Free-ben, lehetőség van saját lejátszási listák létrehozására és a dalok hallgatására tetszés szerinti sorrendben. A szolgáltatásban elérhetőek még a zenei ajánlások, a felhasználó tevékenysége alapján személyre szabott választások, valamint a Spotify Free támogatja a Google Asszisztensen keresztüli hangvezérlést is.

 

 

 

A magyarok szeretik az okos termékeket

Az IKEA vásárlási adatai**  megerősítették, hogy a magyarok szívesen vásárolnak okos termékeket, amelyek feldobják az otthoni életet. „A cseh-magyar-szlovák régió vásárlói összesen 67 704 darab különböző okos otthon terméket vásároltak, 1 529 991 euró értékben, ebből a magyarok 611 396 eurót költöttek 28 641 termékre” – teszi hozzá Radka Nováková, az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős értékesítési vezetője.

 

A magyar vásárlók kedvenc termékei közé tartoznak az okos világítás termékei, például izzók, világító panelek és beépített világítások. Az Okos otthon termékek teljes értékesítésében az okos világítás szegmens részesedése Magyarországon 76% (465 349 EUR). Az IKEA belső adatai szerint a nőket (55%) jobban érdekli az intelligens otthon koncepciója, mint a férfiakat (45%). A leglelkesebb vásárlók 30 és 40 év közöttiek (41%), akiket a 40-50 éves korosztály követ. A 30 év alatti fiatalok a harmadik helyen állnak (19%).

 

 

 

Az IKEA továbbra is befektet Okos otthon portfóliójába

A hangtechnika csupán egy része az IKEA okos otthon felé vezető, hosszú távú útjának, amely 2012-ben kezdődött a vezeték nélküli töltők bevezetésével. A svédországi központon belül egy külön üzletág felel az Okos otthon koncepció kidolgozásáért és az intelligens termékek fejlesztésére szánt beruházásokért. „Úgy döntöttünk, hogy az IKEA minden területén jelentősen megnöveljük a befektetések mértékét, ami az IKEA Okos otthon koncepciót illeti, annak érdekében, hogy gyorsítsuk a fejlesztéseket. Ez a legnagyobb új üzleti vállalkozásunk, amelyet a Gyerekek IKEA-jának bevezetése óta megvalósítottunk ” – mondta Peter van der Poel, az IKEA Választékért és ellátásért felelős vezetője.

 

A SYMFONISK hangszórók mellett az Okos otthon család tartalmaz okos világítást, ENEBY Bluetooth hangszórókat, KADRILJ és FYRTUR okos sötétítő rolókat időzítővel, valamint vezeték nélküli töltőket. Az Okos otthon lelke a TRÅDFRI jeltovábbító és az IKEA Okos otthon alkalmazás. Az okos világítás és a sötétítő rolók összekapcsolhatóak a TRÅDFRI jeltovábbítóval, és minden vezérelhető az alkalmazáson keresztül. Az alkalmazás lehetővé teszi az egyes fényforrások külön-külön irányítását, különböző hangulatvilágítások létrehozását és a rolók működtetését.

 

______________

* Dánia, Hollandia, Norvégia, Svédország, Svájc, Ausztrália, Németország, Írország, Belgium, Kanada, USA, Ausztria, Egyesült Királyság, Finnország, Olaszország, Portugália, Franciaország, Spanyolország és Lengyelország.

** Az IKEA cseh-magyar-szlovák régiójának belső üzleti adatai. Forrás: Smart home analysis, FY19, 2018. szeptember – 2019. június

Kütyük ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hazánkba is megérkezett az LG legújabb fülhallgatója

Immár Magyarországon is kapható az LG Electronics (LG) teljes mértékben vezeték nélküli fülhallgató-családjának legújabb tagja, az LG TONE Free FP8, amely ideális választást jelent az aktív, energikus életmódot folytatók számára. Az új modell még kényelmesebb fülbe illeszkedést, még fejlettebb Meridian-hangzást, erőteljes aktív zajszűrést és a higiénikus használatot garantáló UVnano baktériumölő hatású*  töltőtokot kínál.

2021. október 20. 11:18

Hegymászók Casio G-Shock karórákkal mentek a világ egyik legmagasabb hegyére

Klein Dávid és Suhajda Szilárd az idei évben a világ hetedik legmagasabb hegyének, a Dhaulagirinek a csúcsmászását tűzték ki célul. A 8167 méter magas hegy Nepál középső, északi részén fekszik a Himalájában. A két magyar hegymászó ezúttal is két darab Casio G-Shock Rangeman típusú karórával vágott neki az expedíciónak. A csúcs meghódítása végül nem sikerült a kíméletlen időjárási körülmények miatt. „Az órák elválaszthatatlan társaink voltak a hajnali ébresztőtől, a nehezen megszerzett métereken át a tábor azonosításáig, elfoglalásáig, megjelöléséig” – jegyezte meg Suhajda Szilárd. 

2021. október 14. 15:38

Egyedi módon mutatják be a Samsung innovatív ökoszisztémáját

A Samsung Life Unstoppable 2021 online esemény idei, egyedi és szórakoztató kisfilmjével, amely a Meglepetések házában vezeti körbe a nézőket, új szintre emeli a virtuális bemutatókat. A Life Unstoppable sorozat 2021-es része a történetmesélés új korszakát hozza el, melynek minden részébe beleszövi a Samsung innovatív ökoszisztémáját. 

2021. október 13. 15:40

Okosszemüveget dobott piacra a Facebook és a Ray-Ban

Fotót készít, videózni képes, podcastot hallgathatunk vele, és még mobilhívásainkat is fogadhatjuk. Itt az első, hétköznapi kinézetű okosszemüveg.

2021. október 12. 20:07

A Sony új funkciókkal bővíti BRAVIA XR televízióit

A Sony elindítja „Perfect for PlayStation5” kampányát azon BRAVIA XR tévékészülékeknél, amelyeket kifejezetten úgy terveztek, hogy tökéletesen működjenek a PlayStation 5 (PS5) játékkonzol rendszerével, fantasztikus játékélményt nyújtsanak, magával ragadó képpel és hangzással.

2021. október 10. 14:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

2021. október 7. 17:13

Radikális változások jönnek a Google keresésben: itt a MUM!

2021. szeptember 30. 19:07

Megújul a Vodafone vezetékes internet és TV portfoliója

2021. szeptember 29. 11:20