Budapest ONE kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Budapest ONE

A Budapest ONE irodaparkban alakítja ki a jövő munkahelyét a Vodafone Magyarország
A Vodafone Magyarország és a UPC integrációjának következő lépéseként 2022 őszén a Budapest ONE irodaparkba költöznek át a vállalat fővárosi irodáiban dolgozó kollégái. A Futureal fejlesztésében megvalósuló komplexum ad otthont a Vodafone új főhadiszállásának, ahol a legmagasabb elvárásoknak is megfelelő, innovatív technológiai megoldásokkal felszerelt irodát alakítanak ki, ami a fenntarthatóságon túl a dolgozók egészségére és közérzetére is összpontosít.

A dolgozói közérzet javításának bajnoka lett a Futureal
A Futureal-csoport Budapest ONE irodaparkja nyerte el az Europa Design Az év Well projektje 2019 díját. Az elismerését idén első ízben adták át az Europa Property Gálán. A Well-minősítés célja, hogy olyan irodaházak épüljenek, amelyek a környezetvédelem mellett az ott dolgozók egészségére és közérzetére is kedvező hatással vannak.
Kövess minket a Facebookon!
Cikkgyűjtő
További híreink
Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
A hatodik egymást követő évben is a mateking.hu nyerte az Év Honlapja kitüntetést. A bejelentés kapcsán kihirdették: a leggyorsabban jelentkező 5 iskolának ingyenes hozzáférést biztosítanak. Magyarország legnépszerűbb egyetemi e-learning oldalának célja, hogy élménnyé változtassa a matektanulást, hatékonyságát pedig az adja, hogy a tananyagok sok-sok apró lépésből, picike morzsákból épülnek fel. A honlapon ráadásul folyamatosak a fejlesztések is: 2020-ban a mateking epizódok új, sokkal intenzívebb dizájnt kapott, a letisztult és elegáns külső pedig egy felhasználóbarát felületet eredményezett.
Fejlett technológia és ügyfélszám bővülés az Adverticum Zrt-nél.
Az Adverticum Zrt., Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek fejlesztője és üzemeltetője a járvány ellenére rendkívül sikeres és eredményes üzleti évet zárt. Az Indexből történt Telex kiválás pozitív szaldóval változtatta az ügyfélkört, és elkészült az a fejlesztés is, amely képes maximalizálni a tartalomszolgáltatók, portálok hirdetési bevételeit. Ez utóbbi – különösen most, amikor a járvány a reklámpiacot is jelentős megpróbáltatások elé állítja, nem csak az Adverticum, hanem összes partnere bevételeit is pozitívan befolyásolja.