Facing Emotions kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Facing Emotions

Rendhagyó jelenettel ültették fel a Belvárosi Színház nézőit

Az Orlai Produkciós Iroda színészeit hívta segítségül legújabb társadalmi érzékenyítő kampányához a Huawei. A vállalat Facing Emotions kezdeményezése keretében Magyarországon először, a Belvárosi Színház Három esős nap című előadása közben tapasztalhatták meg a nézők, milyen lenne egy színházi darab látható érzelmek nélkül. Az előadás három főszereplője, Kovács Patrícia, Szabó Kimmel Tamás és Schruff Milán rendhagyó színészi játékukkal hívták fel a figyelmet arra a közel 80.000 látássérült emberre, akik számára nehezen érzékelhető a látható érzelmek világa. 

2019. március 14. 20:03

A látható érzelmek fontosságára hívja fel a figyelmet a Facing Emotions

Közös érzékenyítő kampányt indított a Huawei Technologies és a Láthatatlan Kiállítás. A kezdeményezés célja, hogy a gyártó legújabb mesterséges intelligencia-applikációja, a Facing Emotions segítségével a két szervezet együttesen hívja fel a figyelmet a látássérültek mindennapi nehézségeire az érzelmek felismerését illetően. A kampány keretében a Huawei nem csak online szemléletformáló videókat oszt meg, de a Láthatatlan Kiállítás állandó programelemeként biztosítja a látogatók számára, hogy átélhessék, milyen a világ látható érzelmek nélkül. A kampány célkitűzéseihez csatlakozott Kovács Patrícia színművész, a SUHANJ! Alapítvány alapítója, illetve Agárdi Szilvia látássérült énekesnő, esélyegyenlőségi aktivista is.

2019. január 31. 17:51

Látássérülteken segít a Huawei új alkalmazása

A vak és gyengénlátó emberek mindennapjainak megkönnyítését tűzte ki célul nemzetközi társadalmi felelősségvállalási projektjében a Huawei. A gyártó legújabb fejlesztése, a Facing Emotions applikáció a mesterséges intelligencia és a Huawei Mate 20 Pro okostelefon segítségével elemzi ki az emberi arcmimika legapróbb jeleit is, amelyeket hanggá formálva továbbít a felhasználóknak. A dallamok alapján a látássérültek pontos képet kaphatnak beszélgetőpartnerük lelkiállapotáról. A vállalat nemzetközi projektje keretében 2019 januárjában Magyarországon is különleges együttműködésre készül a látássérültek hazai szervezeteivel. 

2018. december 18. 11:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!

Meghosszabbított nevezési határidővel 2020. november 5. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2020. október 15. 12:15

EasyBID – Header Bidding megoldás az Adverticumtól

EasyBID néven új funkcióval gazdagodott Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A szolgáltatás révén mostantól Header Bidding technológiával is értékesíthetővé válnak a hirdetési felületek, ezáltal pedig növelhetők a tartalomszolgáltatói bevételek.

2020. október 8. 15:45
online sportfogadás